| | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 10:41 | |
| | Neviem ako to vypadá s detailným zobrazením zapustenia prístrojov na Rasťom upravených textúrach, musí to vypadať takto, ako je na screene. Ďaľší problém (na ktorý ma upozornil Kendy - za čo mu ďakujem) je s ľavým krytom motora, pretože PWDT premapovali do druhého vydania (čo je tu) ľavý kryt motora a teraz je tam problém. Keďže som robil repaint ešte predtým na prvé vydanie, tak tam je to v poriadku. (Viď screen) . Ale pretože CEZ-ka je veľmi náročná na fotorepaint, už to prerábať nebudem. Dosť som sa unadával keď som ju robil... |
| |
|
| | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 10:49 | |
| | Nemuzu si pomoct, ale tohle je tak neskutecne hnusna uprava, ze se na to neda koukat A tim nemyslim jozo tvoji praci na repaintu, ta je v pohode, ale toho kdo tuhle silenost vymyslel v realu... Me na to staci koukat par vterin na obrazku a uz me z toho boli hlava, natoz abych do toho sednul v realu a nekam s tim letel... Komu se to libi, a myslite si, ze to je fajn uprava palubky, prihlaste se? |
| |
|
| | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 11:03 | |
| | Myslel jsem na to samé, že takovou vnitřní barevnou úpravu může mít na svědomí asi jenom šílenec Ale zase je to možná účinný způsob, jak začínající piloty (zvláště ty, kteří začínali na simulátorech) přinutit nečumět furt na přístroje, ale z letadla ven kolem sebe |
| |
|
| | | | Problémy s OM-CEZ - interier 26. 11. 2014 / 12:56 | |
| | Aby si niekto nemyslel že som si ten interier vymyslel, tu sú fotky originálneho interieru.... |
| |
|
| | | | | Problémy s OM-CEZ - interier 26. 11. 2014 / 12:57 | |
| | to je fakt strašlivá barevná kombinace |
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ - interier 26. 11. 2014 / 13:56 | |
| | Třeba v době stříkání letadla fandil autor hokejovému Vsetínu! |
| |
|
| | | | | | | Problémy s OM-CEZ - interier 26. 11. 2014 / 18:34 | |
| | a zřejmě rád jezdil zájezdovou Karosou, podle potahů na sedačkách |
| |
|
| | | | | | | Problémy s OM-CEZ - interier 26. 11. 2014 / 18:43 | |
| | Alebo Lukovští draci |
| |
|
| | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 18:32 | |
| | Celou dobu si říkám to samý S OM-CEZ v reálu bych měl asi problém velikej a nejen s řízením.. |
| |
|
| | | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 23:18 | |
| | Ahojte.
Rád by som podotkol kto ma hlúpe reči nech si ich nechá pre seba ale ak chce byť tým zaujímaví pre niekoho nech a chce sa zviditeľniť nech sa páči, už tu padlo veľa úbohých komentárov.
O tvorbu tohto repaintu OM-CEZ som poprosil pána Jozefa, ktorý ma cez 70 rokov a je to moja pokora že takýto človek sa do takéhoto niečo pustil. Ja si vravím aj som mu to sam povedal klobúk dome pred takýmto človekom, aspoň by si zaslúži trochu úcty nemyslíte?
Nechápem čo sa Vám na tom repaintu nepáči, každý má pravo na svoj názor.
Sám ho v realite lietam a je to super stroj, ktorý vás nikdy nesklame ak je v 100% stave. Dal mi veľa skúsenosti vo vzduchu, nelietam len tento typ ale aj úplne iné mašiny ako Zlín. U mňa tento stroj naprosto dokonalý nato v akom roku bol vyrobený a výoj ide dopredu.
Týmto sa chcem poďakovať pánovi Jozefovi za ochotu tvorby repaintu OM-CEZ. A prosím Vás stúpte si do svedomia čo tu vlastne píšete lebo niekedy si tu pripadám ako na základnej škole.
Ďakujem.
S pozdravom Kamil. |
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 23:22 | |
| | Hmm, a co to meni na tom, ze sa ludom nepaci zltomodry kokpit? |
| |
|
| | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 02:05 | |
| | Jestli se jim nelíbí,tak ať si to smažou.Začíná mne tady fascinovat že každej má hubu plnejch keců a sám dokázal hovno a umí natahovat jen ruku,se nedivím že lidi kteří zde tvořily letadla,scenerky,repainty atd se na to vy.... a mají je pro sebe nebo nejsou na péráku,někeří ste tu jak malé děcka a opravdu se neumíte chovat,místo abyste byli rádi že ještě někdo dělá repainty,scenerky atd zadarmo.Troufnu si podotknout že hromada lidí sosá a nejni schopna napsat děkuji,je mi některých zvás nablití. |
| |
|
| | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 09:20 | |
| | Umis cist? Chapes, ze se nebavime o repaintu v sinulatoru, ale o tom skutecnem letadle? Mne se nelibi taky. |
| |
|
| | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 09:36 | |
| | Hele, psal to ve dvě ráno, třeba byl už trochu utahanej a tak to nečetl všecko |
| |
|
| | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ - záver 27. 11. 2014 / 10:00 | |
| | Chlapci, bacha na Kamila! Pozrite na tie svaly !!! Inak popravde, ja som sám chcel ten repaint urobiť ešte než ma Kamil o to požiadal, ale nemal som dobré fotky, Kamil mi fotky (hlavne interier) poslal, za čo mu touto cestou ďakujem. Takisto ďakujem pánovi Soroškovi z Aeroklubu Očová ktorý mi ochotne poslal nezmenšenú originálnu fotografiu CEZ-ky zboku z jeho webovej stránky. Fotografie krídiel sa mi nepodarilo zohnať, človek ktorý mi sľúbil že ich pôjde odfotiť sa ku tomu pre pracovnú zaneprázdnenosť nedostal, čo chápem. Takže krídla som musel nakresliť, ale myslím že sú dobré.
Takže už sa na to vykašlite, čítal som už veľa názorov na rôznych stránkach na CEZ-ku a naozaj veľa ľuďom sa páčila včetne interieru. Veď kto chce, môže si ju nainštalovať, kto nechce - nemusí.
Inak túto celú debatu ja osobne neberiem ako znevažovanie mojich repaintov, iba ako názor rôznych ľudí na konkrétne lietadlo, na ktorý má každý právo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ - záver 27. 11. 2014 / 11:08 | |
| | Ty jsi viděl svaly? Já si zas všimnul fotky typu "všichni kolem koukejte, jsem pilot a sedím v žlutém letadle"... Nic proti... ale tak na mě ta fotka fakt v souvislosti s repaintem v této diskuzi působí.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ - záver 27. 11. 2014 / 13:06 | |
| | Ale no tak. S tými svalmi som to myslel ako žart (že pozor na neho), dal som tam smajlíky. Fakt je, že ich má poriadne. Holt, kulturista. A že je hrdý že je pilot? Nič zlé na tom ja osobne nevidím. Ja by som bol tiež hrdý. Ale ja som bol bohužiaľ hrdý len krátko (aj to je už veeeľmi veľa rokov) aj keď som bol "hrdý" len vďaka podvodu - posielal som za seba k očnému na prehliadky kamaráta, ale to len dovtedy, kým sa neodsťahoval do iného mesta, kým som bol na vojne. A ešte aj pred odchodom do civilu som mal tú drzosť, že som poslal za seba na očné kamaráta do VLZÚ Praha. Aj tam mi to ešte prešlo. Ale potom na ďaľší rok už ma očná "vyšiahla" o bol prúser... A svatba. A bolo po lietaní.
Ale som hrdý aspoň na to, že na letisku v Martine si ma všetci vážia a pozývajú ma na všetky stretnutia, či už išlo o 60. výročie založenia aeroklubu, alebo stretnutie bývalých členov aeroklubu. (a občas sa idem "povoziť") Nuž tak. Už som sa "vykecal" a dúfam, že téma OM-CEZ už skončila. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ - záver 27. 11. 2014 / 13:16 | |
| | Neskončila ... !!! ...
Viackrát som verejne prehlásil, že ja osobne preferujem 2D-zobrazenie. Proste chcem mať čisté, ostré zobrazenie prístrojov. Legálnym spôsobom som dostal fotografie interiéru lietadla a momentálne pracujem na 2D-zobrazení. Zatiaľ to vypadá sľubne ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 13:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 14:58 | |
| | 1) ...Taky tu neprodlévám zbytečně.
.......Kombinaci Ctrl E není potřeba. Přežitek
2)... Co se RD-10 spustí, prostě odejdu sám po svých
Zdar |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 15:02 | |
| | Jako vždycky - hustý!!!
malý dotaz na okraj - taky se tyhle motory startovaly pomocí jednoválcového dvoutaktu, který se startoval vytažením šňůry z toho otvoru uprostřed kužele? Předpokládám, že ano...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 18:50 | |
| | Ano. Předpokládáš správně. Systém jest to stejný z Jumo-004. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 18:57 | |
| | Dík!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 20:13 | |
| | Su-9? Kazdopadne vypada moc pekne, at uz je to cokoli. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 20:28 | |
| | Díky. Ano, je. Snímek v galerii... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 20:36 | |
| | Pěkné! Tak trochu Ruský Me-262 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 21:13 | |
| | Možná že nejen trochu...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 27. 11. 2014 / 22:17 | |
| | To už je jiná konstrukce, švalbina vypadá jinak a připadá mi ladnější. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 28. 11. 2014 / 09:19 | |
| | Kdepak. Konstrukce obou strojů jsou si, neboli lépe řečeno byli si naprosto rozdílné. Jediné, co bylo shodné, nebo vylepšené konstrukčně, byli motory, vystřelovací sedačka, knipl, několik přístrojů, měřících činnosti motorů. Trup, křídla, podvozek, prostě drak stroje byl naprosto odlišný. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ...pilot prišiel neskoro - Su-9 a Me262 28. 11. 2014 / 15:28 | |
| | Dík za upřesnění. Myslel jsem, že rozdílné bylo především křídlo a průřez trupu, ale jinak že to bylo "víceméně stejné" (no, motory jsou asi jasné, že... ). Když už tady píšeme o něčem jiném - v čem to křídlo bylo jiné? - předpokládám, že mohlo být v lecčems pokrokovější, protože je tam časové rozpětí, po které letěl výzkum rychlostí blesku a v CAGI nebyla žádná ořezávátka... Ví se o tom něco podrobnějšího? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ...pilot prišiel neskoro - Su-9 a Me262 28. 11. 2014 / 16:55 | |
| | No švalbina měla šípové křídlo a tohle ne. Protože němec ještě nepromluvil |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy sa skončili, ale pilot prišiel neskoro - OM-CEZ 28. 11. 2014 / 19:08 | |
| | Sedačka byla z Heinklu ne? 262ka vystřelovací sedačku neměla, tam se skákalo.. Teda spíš v těch německých rovinách nouzákovalo.. |
| |
|
| | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 19:06 | |
| | A co slavnehos pro ten simulator udelal ty, ze se tady obouvas do lidi, o kterych snad ani netusis co do simu udelali nebo neudelali? |
| |
|
| | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 19:25 | |
| | Vyjimečně s tebou souhlasím, ale rád tě hned tak mít nebudu |
| |
|
| | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 20:34 | |
| | Předčti si pořádně co jsem napsal a pak něco piš ,bylo to myšleno globálně,ne na tento repaint,sou tu tací kteří natahujou ručičky a nejsou schopni ani napsat děkuji a pak kritizujou. |
| |
|
| | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 22:09 | |
| | A představ si, že jsou tu zřejmě i tací, co tady a o životě ani nemluvě, taky asi nic moc nedokázali a mají utkvělou představu, že můžou do všeho kecat že? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 22:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 22:30 | |
| | Asi né jen já, jak vidíš |
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 23:25 | |
| | Nikdo nekomentuje že Jožo udělal repaint na hovno (protože neudělal) ale to, že je ten interier hnusný jako takový. Za to on nemůže. |
| |
|
| | | | | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 23:32 | |
| | Ako som spomínal každý má pravo na vlastný názor ale nie výsmechom a ponížením. |
| |
|
| | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 23:35 | |
| | Klid, došlo tu jen na vlastní názory, ale ne na žádnej výsměch a ponížení. |
| |
|
| | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:21 | |
| | Dej si konečně už studenou sprchu jo? I kdybych tady napsal že se mi ten a ten repaint nelíbí, nebo že se mi třeba i vysloveně hnusí a napíšu to slušně, tak můžeš tak akorát být zticha... Byl by to můj subjektivní názor, který jsem svobodně vyjádřil formou textu na fóru a za kterým si stojím... A ty mi do toho nemáš co kecat...
Co se týče konkrétního případu, tak repaint nehodnotím... Ale barevná kombinace kokpitu tohoto konkrétního reálného éra se mi vysloveně příčí... |
| |
|
| | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:31 | |
| | Potrefená husa se ozvala co? Kdybych kritizoval konkrétně tebe tak ti to napíšu,ale koukám že jsem se trefil |
| |
|
| | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:37 | |
| | Buď konkrétnější, ať můžu reagovat k věci |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:42 | |
| | Neboj dočkáš se |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:44 | |
| | Čekám, ale nic se neděje... |
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 23:53 | |
| | Tiež som to pochopil tak, že nikto sa Jožovi neposmieva. Jeho práca je excelentná a v podstate tieto zlíny lietam len na repaintoch, ktoré mám od neho - viď OK-DDT, či OM-LNS, čo majú fakt zložité vzory.. Mne osobne sa CEZO páči, či už v FS-ke alebo v reále a veľmi som sa na tento repaint tešil. Pár postrehov som si všimol, čo cez víkend doriešim, dovolil som na ne upozorniť aj Joža - pár nesprávne farebne vyhotovených častí panelu. Ide aj o rozmiestnenie budíkov, čo si bude vyžadovať zásah FS Panel studia..
Je to vec názoru, ako každý píše. Nič nebolo mierené na Joža, on len kopíroval reálne lietadlo. Ja som napísal, že sa mi páči a takisto môže hocikto napísť, že sa mu nepáči..Mne sa zas iné farebné vyhotovenia zlínov nepáčia a iným sa zas páčiť môžu, takže mi uniká, kto tu prispel nejakými "hlúpimi rečami" alebo "úbohými komentármi". Nemyslíš? |
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 05:46 | |
| | Hoď se do klidu čeče a ber život s humorem.. Jožovi se nikdo nesměje nebo neshazuje kvalitu repaintu - chraň bůh - jeho repainty máme všichni rádi. Jediný nad čím jsme se pozastavili je barva interiéru v orginálu, že by nám z toho upadly oči. Sorry, ale toť nejen můj názor, ale to přece neznamená, že si to majitel má jít hned přemalovat na šedo, jinak na něj pošlu slovenskou CAA na kontrolu ergonomie |
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 10:57 | |
| | No jasné no... To je super argument... "pokud je ve 100% stavu"...
Bohužel je tam to "pokud" že? Mimochodem ty jako pilot lezeš do letadla, které není ve 100% stavu?
|
| |
|
| | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:23 | |
| | občas už mi zůstává rozum stát...to opravdu nemůžeme ani říct, že se nám nelíbí jak je nabarvený kokpit? tím někoho shazujem? Mám si šáhnout do svědomí jakto, že se mi nelíbi něco co někdo vymyslel...
Letadlo je pěkné, zvenku se mi líbí, repaint do FS je profesionálně a perfektně zpracovaný včetně kokpitu...jen prostě se mi nelíbí ten originál, kombinace žlutá a modrá v interiéru je pro moje oči prostě bolavá...nikoho tím nekritizuju, z nikoho si nedělám srandu..vyjadřuju svůj názor...tedy do svědomí (a nevim kam ještě jinam) by si měli sáhnout ti, kterým vyjádření názoru někoho jiného dělá problém... |
| |
|
| | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 11:34 | |
| | To co jsem napsal je globál toho co se tu děje,a pokud si stahovačnej tak prosím asi sem se trefil. |
| |
|
| | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 12:26 | |
| | Lišáku, že ty jsi se dnes blbě vyspal? Soudím dle příspěvků... |
| |
|
| | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 12:31 | |
| | Tak teď jsi mě dostal... Je to Lišák? Nebo Liška? |
| |
|
| | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 13:28 | |
| | FSX jehovisti se perou.. Xplejnista se směje |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 13:54 | |
| | No do prdýlky, tys tady ještě chyběl... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 14:22 | |
| | A mě si nevšímejte, já se budu od kávičky jenom chvíli dívat |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 16:31 | |
| | Tvou první část zprávy ponechám bez reakce... Odpovídat by bylo pod moji úroveň... Co se týče druhé části, k té jen dodám, že až bude tolik letadel do plejnu jako do efesky, tak bude teprve vůbec mít smysl diskutovat i o té vaší hře |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 17:12 | |
| | Takže všechno závisí na počtu letadel a modelů ? Čím více modelů, tím lepší hra, ahaaa máme tu nový opět smysluplný argument Tak aspoň, že jsme se posunuli dále od lepší dynamiky a absenci sezonních textur |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 17:21 | |
| | To jistě nezávisí... Ale pořad se ukazuje a jsme furt u toho, že se chytáš stébla abys vnutil ostatním svůj názor Jinak si nedovedu zdůvodnit, proč jsi zase napumpoval téma o té vaší hře i do tématu týkající se vysloveně pouze efesky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 17:37 | |
| | A to si ještě neviděl, že jsem to "napumpoval" i do dalšího vlákna ! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 17:42 | |
| | Ale viděl... Jenomže hádkama s děckem nemusím zaplevelit celé fórum, jako ty... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 18:05 | |
| | Jen ho nech. Asi mu to dělá dobře na lulana |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 18:32 | |
| | Vnucování a pošklebování určité skupiny už je zdejší několikaletý folklor, naštěstí má jepičí učinek |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 19:13 | |
| | Lulana!!! hóóódně dobrý! To už jsem neslyšel hodně let! To mi máma říkávala, když jsem byl malinkej: Umyl jsi se? A umyl sis i lulínka? Hnedka jsem o trošku ve vzpomínkách omládnul... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 30. 11. 2014 / 19:05 | |
| | a jak by rekl Cimrman:
- ubyl si ho?
- ubyl .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 30. 11. 2014 / 19:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Problémy s OM-CEZ 27. 11. 2014 / 21:00 | |
| | Na tu dynamiku - Dneska jsem si jen tak zkusmo při testech mraků udělal pár výkrutů a lopingů se 737mou (v X-Plejnu) a krom suprového mávání křídly jsem si výraznějších odchylek od chování např. iFly ve FS2004 nevšim
Mimoch. zkoušel jsem i to opěvované "přikotlení na pádovce tě překlopí na záda a nejde s tím nic udělat" i při natrimování plně na záda to prostě nešlo Asi chyba v metrixu
Nicméně křivé dráhy jsou super. Budu si s tím ještě chvíli hrát |
| |
|
| | | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 20:32 | |
| | nvm ci tu 142jku nemalovali poliaci ... ale to sa mi len nieco mari |
| |
|
| | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 13:17 | |
| | S budíkmi som sa nehral zatiaľ, takže sú zapustené tak, ako tam píšeš. V SZ som Ti napísal zoznam "múch", ktoré cez víkend doladím. |
| |
|
| | | Problémy s OM-CEZ 26. 11. 2014 / 13:35 | |
| | ... dámy a páni, ctené fórum ...
Veľmi Vás prosím, nezačnime kameňovať "joža".
On, pre mňa je to "jožko" - sa iba veľmi úprimne a starostlivo zhostil predlohy. V dnešnej dobe nemá nikto právo "usmerniť/poradiť/zakázať" niekedy až avargantnú úpravu interiéru svojej mašiny/cockpitu lietadla/zariadenia bytu.
Prosím - rešpektujme aj umelecké cítenie - vlastníkov lietadla.
Pravdupovediac, ja by som si volil oveľa konzervatívnejšie riešenie cockpitu. Asi tak, ako to vyriešili autori modelu. Vonkajší dizajn základnej skladby lietadiel sa im nadštandardne vydaril. |
| |
|
|