FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Princip fungování FS Global Real Weather + REX4 Texture direct Jeden příspěvek | Celý strom
Princip fungování FS Global Real Weather + REX4 Texture direct   22. 11. 2014 / 08:37
Maverick24
Zdravím,

trochu se teď patlám s počasím pro FSX, chci se jen zeptat, jak přesně tahle kombinace funguje. Rozumím tomu správně, že si nainstaluju REX4 Texture direct, vytvoří se mi nějaká databáze mraků a všeho ostatního a pokud používám FSGRW jako generátor, tak ten mi bude generovat počasí z textur REX 4?

Díky

 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ