| | | Další super článek. Tentokrát o F-104 Starfighter 19. 11. 2014 / 14:52 | |
| | | |
|
| | | Další super článek. Tentokrát o F-104 Starfighter 20. 11. 2014 / 16:46 | |
| | Tyjo, katapultace směrem dolů...
|
| |
|
| | | | Další super článek. Tentokrát o F-104 Starfighter 20. 11. 2014 / 17:03 | |
| | By mě zajímalo proč? Jestli to byly primárně konstrukční důvody, anebo jestli počítali, že se budou chtít katapultovat hlavně ve chvíli, kdy je letadlo v poloze víceméně na zádech a klopí to do země. |
| |
|
| | | | | Další super článek. Tentokrát o F-104 Starfighter 20. 11. 2014 / 17:32 | |
| | | |
|
| | | | | | Další super článek. Tentokrát o F-104 Starfighter 26. 11. 2014 / 15:34 | |
| | No,... tomu důvodu se mi moc nechce věřit, beru to tak že ve SkunkWorks udělají na tehdejší dobu superletadlo, vychytají aerodynamiku a vše co k tomu náleží a relativně jednoduchou záležitost (o proti celému letadlu) vystřelovací sedačku, nevyzkouší při různých rychlostech než dodají letoun armádě? |
| |
|
| | | | | | | Další super článek. Tentokrát o F-104 Starfighter 26. 11. 2014 / 16:33 | |
| | Tak je to prý první 2M letadlo, i když si nedokážu představit katapultaci při rychlostech větších jak 1M. Tuším že to rusi zkoušeli a žádný pilot z toho nadšený nebyl. |
| |
|
|