Dakujem za tip a aj pekne porovnanie.
Ja nemam problem uznat vyhody X-Plane a moje tusenie, ze lietanie s vrtulnikmi v FSX nie je tak celkom autenticke mi potvrdilo, ked som nasledne osedlal Mi-8MTV2 v DCS, kde bol zazitok z lietania niekde uplne inde. ( rovnako ako moje sebavedomie )
FSX ma pre mna tu vyhodu, ze v nej mam scenerie, ktore by som zatial v XPL hladal len marne, co si myslim, ze sa v buducnosti asi zmeni, kedze XPL je simulator stale zivy aj co sa jeho vyvoja tyka, kdezto vyvoja FSX co sa napr. enginu tyka sa uz zial nedockame.
Dalsim dovodom ozeliet letovu dynamiku v FSX je pre mna pomerne jednoducha moznost tvorby zachranarskych misii v "znamom terene" s jednoduchymi nastrojmi a tym aj jednoducha moznost rekonstrukcie realnych zasahov.
Nepochybujem, ze nejaky podobny nastroj minimalne na upravu scenerii (vytvorenie miesta nehody, heliporty, efekty,..) existuje aj do XPL, ked na tom lieta aj komunita z CVARS a preto je len dobre, ze existuju nadsenci, ktori tvoria a robia zazitok (vdaka svojim modelom napr. realnych nemocnic) autentickejsi. Pre mna, ako aj pre mnoho inych je to iste silny argument to minimalne s XPL vyskusat. |
|