| | | Ďaľší obrázok Moravy 5. 11. 2014 / 16:42 | |
| | Bence zverejnil ďaľší obrázok... |
| |
|
| | | Ďaľší obrázok Moravy 5. 11. 2014 / 19:24 | |
| | | |
|
| | | | Ďaľší obrázok Moravy 6. 11. 2014 / 09:48 | |
| | Niektorí si myslíme, že Morave by najlepšie pristala anténa od fy RCA, tzv. parohy.
Druhá, dôležitejšia pripomienka sa týka montáže vrtulí. Technici osadzovali vrtule na hriadeľ motora tak, aby list č.1 smeroval kolmo hore. Následkom toho spodné dva listy sú akoby chránené motorom v prípade, ak lietadlo vykoná tzv. "belly landing". Belly landing je výraz pre pristátie so zasunutým podvozkom.
----------------------------
Some of us think, that the visually best aerial for Morava is the RCA aerial, often nicknamed "antlers"
The second comment, maybe more impotrant, concerns the position of the propellers. In three-bladed props tchnicians put the propeller hub on the engine shaft with the prop blade No. 1 stright verticaly (upwards). This facilitated belly landing, because the prop blades No. 2 and two were on its own way protected by the engine nacelle. |
| |
|
| | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 12:58 | |
| | | |
|
| | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 13:10 | |
| | I think it is so good. But there are better experts in Morava ... |
| |
|
| | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 16:42 | |
| | Oh, nice! It looks very promissing! Thank you!
As to my point of view, it seems to me, that some of gauges are still missing. Even the first production Moravas has the panel "full of gauges". Unfortunately, I did not find any better piture asi this one, the gauges cannot be recogniízed - but it can be clearly seen, that im all three rows there is really a lot of them!
|
| |
|
| | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 23:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 00:22 | |
| | L-200A; OK-PLR; Autor fotografie č.: P1850472 je Daniel Rybka
|
| |
|
| | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 04:34 | |
| | Autorom fotografií je: Daniel Rybka
Prikladám ešte fotografiu č.: P1850469. Gaspen, ak získaš súhlas od autora - ja nemám dispozičné právo na voľné šírenie týchto fotografií - okamžite ich prepošlem na elektronickú adresu, ktorú mi určíš.
|
| |
|
| | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 05:08 | |
| | Elektronická adresa autora fotografií: DANIELRYBKA@SEZNAM.CZ
------------------
Z týchto podkladových fotografií sa mi podarilo v programe MS/Fs2004 vykúzliť takúto palubnú dosku:
|
| |
|
| | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 08:33 | |
| | BINGO !!
That´s it!
|
| |
|
| | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 09:38 | |
| | Gaspen, ...
Here I show the pictures No. P1850469 and P1850472 , that I got from Daniel Rybka. Using these pictures I called up such a 2D panel for MSFS 2004.
Gaspen, I can not spread the pictures, but if you ask the author of this pictures (danielrybka(at)seznam.cz) for the permission, I can send them to you electronicaly at any address you will send to me. |
| |
|
| | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 14. 11. 2014 / 14:56 | |
| | Daniel Rybka gave me the permission to send the pictures No. P1850469 and P1850472 to you. So I have uploaded them to www.uschovna.cz and I will send you the key for downloading. I wish you a lot of patience in your work and thank you! |
| |
|
| | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 14. 11. 2014 / 15:24 | |
| | www.uschovna.cz/zasilka/BBJ8DUA872S8PTMZ-V44 |
| |
|
| | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 13:25 | |
| | A on se motor zastavi vzdycky listem c 1 smerujicim nahoru? Pokud ne, tak nechapu smysl te poznamky. |
| |
|
| | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 13:38 | |
| | Šesťválcový motor spravidla áno. Predtým, ako som túto drobnú poznámku hodil do placu, konzultoval som túto skutočnosť s technikmi, ktorí pracovali s Moravami. |
| |
|
| | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 14:23 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 16:31 | |
| | No, asi jak kdy.
Ve 2:21 se to zastaví přesně jak instruktor píše - a ty všechny záběry před nahozením motoru (asi) byly už po protočení studeného motoru rukou - takže kdo ví.
(je ale taky fakt, že u jiných šestiválcových walterů na zlinech jsem žádnou tendenci ke konkrétnímu zastavení vrtule nevysledoval)
Jinak dobré video, dík za odkaz. Ta morava je fakt nádhernej stroj...
|
| |
|
| | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 16:42 | |
| | No, to je jedna z veci, kterych si clovek moc nevsima. Zkusim se na to zamerit. |
| |
|
| | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 16:43 | |
| | Tak. Až doteď mne taky nenapadlo si toho všímat!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 18:24 | |
| | No možná na tom něco bude, já když ráno vstávám, tak mám taky list č.1 nahoře... Bohužel jen do vyčůrání... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 12. 11. 2014 / 21:05 | |
| | Zvláštní je, že mi to nikdy předtím nedělalo. Vlastně jsem si
ani nevšiml od kdy mi to blbne, ale ze začátku to bylo
normální... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 07:51 | |
| | ... prestaň jazdiť na kole !!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 08:31 | |
| | To je fyziologicky v pořádku. Švagr tomu říkal "vodní dílo". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 08:44 | |
| | Taky se mi to stává. Jdu spát jeden a vstáváme dva.
P.S. obrázek radši přidávat nebudu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Ďaľší obrázok Moravy 13. 11. 2014 / 09:35 | |
| | Ten jsem už dával do jiného stromu.... !! |
| |
|
|