| | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 6. 11. 2014 / 19:41 | |
| | . . . teda kromě dynamitu jsem vynalezl také flak pro FS2004. Vzadu střílí 2 x Gepard2 (efekt ohňostroj). Další efekt afx_flak je přiřazen na navigační světla a posunut 1000 stop vpřed. Takže není nutno tvořit pozice flaku ve scenérce. A když externí program vyhodnotí že Gepard už je fakt hodně blízko a blížíme se k němu, tak zapne přes FSUIPC navigační světla resp. efekt flaku.
Jo, jo. Já a Cimrman. Takže dynamit už jsem vynalezl, teď ještě ty dvoudílné plavky
To by bylo, abych chudinku FS2004 nakonec nemodifikoval na verzi CFS2004 |
| |
|
| | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 7. 11. 2014 / 23:25 | |
| | Pionýr slepých uliček |
| |
|
| | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 8. 11. 2014 / 13:07 | |
| | Pionýr slepých uliček . . . když já je mám tak rád
Je pozdní odpoledne a přicházím k Alce abych provedl toho dne první úplný bojový let. Dopoledne byl totiž nahrán nový software a jako obvykle následovala série technických selhání a chyb. Každou novou úpravou softwaru je vždy vnesena alespoň jedna nová chyba Následovaly čtyři hodiny ladění a hledání na kterém z deseti počítačů na letadle se opět skrývá zakopaný pes a průběžně i série několika záletů pro jejich odstranění chyb. Dnes byly chyb abnormálně moc a některé z nich byly i docela vykutálené. Na druhou stranu jsem je kupodivu řešil na první pokus a neměl záseku v trvání desítek minut nebo hodin jako jindy.
Teď by ale vše mělo makat tak hurá do toho. Šplhám se nahoru do kokpitu a zapínám baterii. Potom spodní řádku úsekových spínačů, rozsvěcí se pravý MFD, levý MFD a HUD. Letmo zkontroluji že funguje nastavování jasu HUD a jdu na levém dipleji na ladění COM frekvencí. Na pravém displeji ještě pořád není připojena klávesnice a mám tak na něm jenom provizorně nastavenou stránku s tratí. A tak holt to někdy chce trochu akrobacie na jednom MFD. Obzvlášť když má člověk zaměřený cíl a musí stránku opustit, tak je to docela nepříjemné.
Jdu na stránku s checklisty a začínám odmačkávat rutinní úkoly. Zabržděno, páka podvozku dole a tři zelené, úsekový spínač dobíjení a napájení motorového okruhu zapnut. Konečně se propracuji ke stavu, kdy jsem připravený ke spouštění. Můj vedoucí zahlásí : "Vodochody věž já 6064 dvojice 159-ítek na plnění bojového úkolu, povolte nahodit" a věž mu vzápětí spouštění povoluje. Mačkám APU a čekám až se rozsvítí na tablu signálka volnoběhu a vzápětí se spustí i motor.
A jedeme další úkony checklistu. Trim, klapky, vzdušné brzdy a konečně se dopracuji a domačkám k uvolnění parkovací brzdy. Vedoucí vzápětí hlásí : Věž 6064 připraveni k pojíždění" a obdrží k povolení rolovat na čáru předběžného startu. Čekám až projede před čumákem mého letounu a přidávám plyn. Letadlo se rozjíždí, pravá noha a hup ještě trochu přibrzdit, aby mě stojánka nebyla malá ! Stahuji si jas HUD na nulu, abych viděl vedoucího, který dojíždí k partě techniků na čáře předběžného startu. Zastavuje se u nich a já brzdím za ním. Chvilku stojíme a potom obdržíme povolení : "6064 pokračujte na vyčkávací dráhy 28".
Zase přidat plyn, ještě jedna zatáčka a jak vedoucí zabrzdí tak má vzápětí i povolení věže : "6064 vstup a start z dráhy 28 povolen." Poslední zatáčka, rovnám se vpravo za vedoucího a nastavuji HUD na střední hodnotu. Tak abych viděl vedoucího a zárověň i letové hodnoty. Vzápětí slyším : "66 jedeme po vzletu 300 knotů". Dvojitým zaklíčováním potvrdím a hups, jdeme na to. Po několika desítkách startů za vedoucím ovšem vím, že to ten pán s těmi třista knoty nemyslí až tak vážně. A po startu si bude chvíli držet zhruba dvě stovky. A tak mám dvě možnosti. Buď se rozjedu s ním a budu dělat to nejhorší možné - po odpoutání od dráhy stahovat přípusť plynu a používat speedbraky, nebo tomu pánovi dám deset vteřin náskok a provedu bezpečný start. Dneska vyhrála první varianta. Na 120 kts přitáhnout, počkat na pozitivní stoupání, podvozek nahoru, zkontrolovat trvalý nárust rychlosti, klapky nahoru a hups - stáhnout plyn téměř na nominál. Ještě že to nikdo neviděl a nikdo o tom neví
Vedoucí se konečně rozhoupal a začíná zvolna zrychlovat na slibovaných 300 kts a hlásí : "Vodochody věž 6064 po vzletu." Dostáváme ladit našeho návodčího Kobru na 265.455, loučíme se s Vodochody. Stránku s komunikačními rádii a přednastavenou frekvencí mám prozíravě připravenou již od počátku pojíždění a tak mačkám jenom tlačítko ladění. Mám tak čas neustále sledovat vedoucího a srovnat se s ním po startu do volné formace. Mezitím dostáváme potvrzení : "6064 Kobra, máte povolen ostrý zásah cílů".
"Rozumím volno na cíl" potvrzuje vedoucí a po malé chvíli míjí první tratový bod a točí doprava na bod druhý.Trať sleduji na pravém displeji, na levém si dávám radar a sleduji jestli se nám nebude někdo motat před čumákem a na průhledovém dipleji si jednou za čas kontroluji kurz a vzdálenost k dalšímu traťovému bodu. Tak minutu, dvě po průletu jedničkou se vyplatí mírně bystřit do mlhy a mraků přede mnou a koukat se, jestli se z toho marastu nevyloupnou komíny mělnické elektrárny. Letíme nízko nad zemí a když se podaří počítači naplánovat vhodně vykutálené otočné body, tak komíny občas míjíme jen o malý fous.
Průlet druhým bodem a jdeme na třetí. Vedoucí začíná stoupat, přidávám plyn a držím volnou skupinu. Nejvyšší čas se starat o konfiguraci Alcy pro útok neřízenými střelami země-vzduch. Nastavím na stránce SMS příslušné rakety. BUM, BUM, BUM - najednou přede mnou začnou vyskakovat černé chuchvalce dýmu a slyším tlumené práskání. V první chvíli se doopravdy docela leknu a mám instinktivně chuť dám plnou levou ruku a nohu. Ale potom si uvědomím, to je ten nový můj nový pionýrský efekt flaku ze slepé uličky, který jsem začal právě zkoušet. Jeho rozprasky rostou všude okolo mě a i když vím, že mi prozatím než to doprogramuji nemá co udělat, vrtím se za vedoucího prdelí zprava doleva a čekám až to konečně proboha skončí.
Baf, baf, poslední obláčky naskočily a jsme z toho venku. Hmm, pěkný vypadalo to až nepříjemně realisticky. Chvilku si přemýšlím co a jak pro příště změním a co bude nutné k tomu naprogramovat a už je tu třetí bod. A tady přestává být čas a prostor na zádumčivé flákání se v kokpitu. Vedoucí začíná klesat, proletí nad cílem a bude se snažit odvést ode mě pozornost. Já mezitím musím přidat plyn, začít stoupat na 10.000 stop a držet rychlost mírně pod 300 kts. Pokud budu rychlejší tak nad cílem se můžeme srazit s vedoucím. A i když se mineme, budu mít sakra honičku ho najít po zatáčce nad cílem pokud budu před ním. Pokud ale zase budu výrazně pomalejší, tak vedoucí doletí dřív a vzhledem k tomu že při letu od cíle dává maximální rozhon, tak i pár pitomých vteřin docela blbě dohání. Současně musím přepnout radar do režimu zaměření pozemních cílů, vyhledat z dvojice cílů ten správný a uzamknout ho. S přepnutím na HUDu z režimu NAV do režimu AG čekám na poslední možnou chvíli. Tvůrci HUDu do tohoto režimu z nějakých důvodů nezařadily horizont ani další letové údaje a tak chudák pilot musí těkat očima od HUDu až po spodek palubky a má celkem honičku. Proč to sem sakra nedaly ?
3 míle od cíle, deset tisíc stop, rychlost mírně pod třista, povedlo se být přesně v daném okamžiku v určeném místě. Bezva. Stáhnout plyn, štíty ven. Na HUDu je zarámovaný cíl tak se ho snažím udržet na středu, zatímco rychlost narůstá. Rychlá kontrola, na co jsem zapoměnl ? Aha, master arm honem nahoru, abych se nad cílem neprohnal jako naprostý debil se zajištěnýma zbraněma. Výška rychle klesá. Pět tisíc. Mačkám a držím tlačítko bojového odpalu, raketa za raketou letí ven, cíl je stále někde dole v mlze. Flak je opět všude okolo, už abych byl pryč. Napočítám šest raket. Jsou venku všechny ? A vůbec, kolik jsem jich měl. Šet nebo osm ? Tak snad jsou všechny pryč. Mraky a mlha dají na poslední chvíli tušit, že tam někde je opravdu zem a najednou letí proti mě čím dál rychleji. A sakra, až moc rychle. Ooppps, chlapče přitahuj a vedoucí zároveň hlásí : "66 jedem pryč. plný plny."
V záběru vybírání nemám absolutně čas sledovat, jestli jsem cíl trefil nebo ne plnou pozornost věnuji teď VELMI rychle přibližující se zemi. Jo, vyšlo to v pohodě a navíc vidím vedoucího jak v dálce nasazuje do zatáčky. Dávám plný kotel, zasunuji štíty, přepínám do režimu NAV na HUDu, přepínám radar na AIR mode. A kde je vedoucí ? Během dvou vteřin zmizel jak z dohledu, tak z radaru. Babo raď, jakou zatáčku točil, levou nebo pravou ? Rychlý pohled na HUD, je tam přepnutý pátý bod a éro chce zatáčet doprava. Tak ho poslechnu, utahuji zatáčku a snažím se nevystrkovat čumáček moc nahoru kvůli druhému Gepardu co je opodál a během pěti vteřin se vedoucí objevuje na radaru. Zamykám ho, odečítám rychlost a vzdálenost, porovnávám to se svojí rychlostí a přepínám si na HUD AA mód. Objevuje se čtvereček se zaměřením vedoucího a teď už je snadné si hrát na honěnou k pátému bodu. HUD mě chvílemi křížkuje, letíme nízko a české středohoří vystrkuje svoje růžky. Tak bacha na kopce ! Když jde všechno dobře tak okolo pátého otočného bodu je vedoucí v dohledu, nebo se k němu připojuji do skupiny. Tak je to i teď. Protože mám zapnutý zkušební běh programu vím co bude následovat. Počítač mi zadá i oba doplňkové úkoly a nebude je náhodně vybírat. A tak na řadu přichází první z nich.
Vedoucí zareportuje pro mě zpomalení na 300 kts. Nevím jak je tomu u skutečných letadel, ale tady je sranda držet kurz i výšku zároveň s vedoucím, ale rychlost, to je někdy krutý boj. A tak když nemám vedoucího zbaběle zamknutého na radaru, přijde každé hlášení o rychlosti vhod. Ale zpět na trať. Ozývá se nám Kobra : " 064 Kobra, točte zpátky k Litoměřicím". Naštěstí si pamatuji to, že vedoucí teď nasadí 350 kts a kousek od Litoměřic bude zpomalovat na 180 kts. Tak se mi daří jakž takž držet skupinu, zapisuji si do paměti, co všechno musím doprogramovat. A Kobra nám mezitím úkoluje mého vedoucího :
- bude to útok na nepřátelskou obrněnou kolonu a váš vstupní bod pro útok bude asi šest kilometrů východně od Litoměřic
- 064 Kobra celkem 4 Leopardi a 2 Gepardi se blíží z jihu obci Chodouny po silnici 240
- 064 Kobra první cíl je asi dvěstě metrů na tý silnici od Chodoun a jsou bez maskování, pozor na ty Gepardy
- 064 Kobra proveďte ostrý útok
Vžum a jsme zase ve flaku. Pocit uhnout stále sílí, všude okolo mě to bouchá. Snažím se zařadit do volné dvojice za vedoucího tak, abych ho viděl odbombardovat. Ale ke své velké lítosti tentokrát nespatřím naprosto nic. Jsem buď ve špatné pozici nebo přenos efektů tentokrát nezafungoval. Při předcházejícím letu to ale bouchalo parádně. Tentokrát na poslední chvíli zaregistruji dva krátery od bomb na silnici a nic víc. A jsme z toho zase venku, protivné bouchání flaku ustalo.
A půjdeme honit vrtulníka Tiger. Kobra nám oznámí cíl a potom nás začne navádět správným kurzem. Přepínám si na poslední ze dvou zbylých sidewinderů, a zárověň koukám že rakety AG jsem odpálil skutečně všechny. A v letu za vedoucím se snažím v předstihu najít cíl na radaru. No, tentokrát to bylo podezřele jednoduché, prostor je čistý od dalších radarových kontaktů a tak hned napoprvé Tygra ulovím. Profil letu resp změny výšky a rychlosti jsou natolik specifické, že se tady prostě chyba téměř nedá udělat. Vedoucí mi dá povel abych šel dopředu a setřelil cíl Vyrážím vpřed. Správně bych mě Tigera nejdřív vizuelně identifikovat. Po identifikačním průletu, udělat odval a z nového kolečka ho sestřelit. Ale létám už od rána, jsem nachcípanej a uondanej a tak hurá na první průlet a hned odjišťuji zbraně. Chvilku horečně přemýšlím jaké dálkové limity jsou pro AIM9 a pak se rozhoduju že jedna míle je tak akorát. Hmm, další věc kterou musím přednostně doprogramovat.
Raketa vyráží vpřed i když ji tentokrát nevidím, ale za pár vteřin hustý oblak kouře prozrazuje přesnou polohu zasaženého Tigera. Štíty ven a sleduji jak Tiger zpomaluje a klesá s hustým sloupem dýmu k zemi. Je dole a kde mám já vedoucího ? Ve snaze neopakovat ranní komedii, kdy jsem asi pět minut marně hledal svého vedoucího a očmuchal postupně všechny letadla ve vzduchu včetně nebohého Čmeláka v blízkém průletu - ten ze mě musel mít asi docela solidní šok - teď ostře točím kolečko o 360° a to se nemíjí svým účinkem. Ještě daleko před šestým traťovým bodem už jsem ve skupině.
No a dál už jen obvyklá rutina. Sedmý bod, zpomalit, osmý bod a zase zpomalit, devátý bod a překvapivě zase zpomalit a k tomu ještě vyhodit podvozek a klapky.Držím dnes docela volnou skupinu, přepínám ILS abych vedoucího občas zkontroloval, že fakt letíme domů. A přemýšlím si, jak doprogramuji flak. Asi tři míle před letištěm se dotahuji do těsné skupiny. Přistání je spíše horší průměr. Praštím s tím docela ostudným způsobem, ale aspoň se mi podaří dodržet bezpečnou vzdálenost od vedoucího.
Výběh po dráze, dostáváme pokyn k zarolování na stojánku a za chvíli stojíme a tak slyším poslední radiokonverzaci :
- Vodochody věž 6064 vypínám pane
- Ano rozumím dobrá a na slyš
- Na slyš
No tak to by bylo. Odkrýt krytku vypínače motoru, vzít spodní řadu úsekových spínačů a do mrtě vypnout a to samé i s horní řadou spínačů. Motor dobíhá, MFD, HUD i varovná tabla zhasínají a i jám má nejvyšší čas jít do peřin.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jo, jo. Samozřejmě že tahle moje hračka je další slepá ulička. A navíc s reálným létáním nemá naprosto nic společného. Já to vím, ale mě to prostě děsně baví. A o tom to je |
| |
|
| | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 8. 11. 2014 / 20:17 | |
| | | |
|
| | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 9. 11. 2014 / 00:26 | |
| | Všem Vám pánové děkuji za pochvalu. Je to ale jen taková malá domácí hračka, pro dlouhé zimní večery |
| |
|
| | | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 9. 11. 2014 / 17:47 | |
| | No ale kdo si hraje ten nezlobí Pěkně si to potůnil |
| |
|
| | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 8. 11. 2014 / 20:42 | |
| | ... to by chcelo napojiť sa na rozpočet, napr. NASA ... |
| |
|
| | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 8. 11. 2014 / 23:17 | |
| | Super, reálnou Alču stejně neosedláme, tak proč neslintat nad FS. Mraky lidí ani neví, na co jsou pedály. Máš to fakt super. |
| |
|
| | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 9. 11. 2014 / 07:15 | |
| | Velká pochvala pane! Moc hezké. |
| |
|
| | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 9. 11. 2014 / 19:48 | |
| | Klobouk dolů, pane, je to obrovský kus práce a báječný výsledek!
|
| |
|
| | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 9. 11. 2014 / 21:14 | |
| | Opět děkuji. Legrační je, že ten systém je čirou náhodou ve výsledku celkově tak otevřený, že jsem pořád teprve na samém začátku. Tak uvidím na co mi stačí chuť a síly a co to ještě naučím. Teď jsou to první krůčky batolete, co se ještě nejistě rozhlíží po okolním světě |
| |
|
| | | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 10. 11. 2014 / 07:21 | |
| | To je hezký, ale onehdá ten pohled na "zrušený kokpit L-39" vzadu za barákem - to mi trhalo srdce !!
|
| |
|
| | | | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 10. 11. 2014 / 10:45 | |
| | Tak jestli myslíš že pro mě to bylo jednoduché rozhodnutí tak Ti teda řeknu, že jsem málem zamačkával slzu. K tomu ještě připočti sešrotované Su-35 a B-737NG které šlo za velmi levnou cenu do světa.
Když ono je sice moc pěkný něco takového doma mít a když odhlédnu od potřebného místa a peněz co do toho strkáš ( a ani jedno nemáš ) tak nakonec rozhodla jiná věc.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** Su-35 *** nádherný kokpit jako stvořený pro domácí simulátor. Tvoří ho v podstatě dva monitory. Ale problém je, že dělat pouze podle fotek a nevědět o tom skutečném letadle nic, to pro mě není ono. Tady fakt asi není šance že by šly sehnat dobré informace o avionice a kdybych se o to pokusil tak mě asi dřív zastřelej někde za úsvitu u zdi. Nemluvě o tom že simulace skutečného dog-fightu je naprosto mimo možnosti FS2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** B-737NG *** tak tohle letadlo mi tak nějak hodně přirostlo k srdci. Ovšem jeho přirozenou vlastností je létat dlouhé linky kdy se tak nic moc neděje. A pokud se posadíš do byť jednoduchého simulátoru single tak záhy zjistíš, že je to éro opravdu postavené pro dva piloty. Létat ho v jednom člověku je pitomost. Nudu na traťových letech by šlo eliminovat nějakým VATSIMem či SATCEM a přidat simulaci poruch aby to frčelo. Zůstal by problém vždy sehnat druhého člověka do kokpitu když se chci prolétnout. A k případné simulaci poruch bych musel mít znalosti na úrovni jeho skutečného pilota abych ty poruchy nasimuloval a následně si s nimi i poradil. Nemluvě o tom že náročnost na programování simulátoru když přidáváš poruchy neroste lineárně ale patrně možná i kvadraticky
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
**** Albatros *** tak tenhle kokpit byl neskutečně sexy a povedl se. Jenže co s ním ? Mohl bych do zblbnutí točit kolečka okolo letiště a tím to v podstatě končí. To tě po pár letech u takhle jednoduchého domácího simulátoru vážně přestane bavit. Tady jsem najednou poznal, že od té věci především chci, aby mě zaujala a pobavila. Když už jsem to sakra tolik let stavěl a nacpal do toho tolik prachů - tak ať je to sakra aspoň trochu k užitku. Zase jsem objevil Ameriku (jak je mým dobrým zvykem) a poznal jsem, že generování věrohodného průběhu letu a okolního prostředí je stejně důležité jako samotný simulátor.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** Alca *** tak to je letadlo u kterého když jsem poprvé uviděl fotku jeho kokpitu tak jsem se zděšením zaúpěl - fuj to je tak ošklivý, tohle domů v životě nechci. No a vidíš, jak život nakonec překvapí tím, kam nás zavede. Trvalo mi několik let než jsem se odhodlal zrušit ostatní kokpity a představa že začnu od s kokpitem znovu od začátku fakt nebyla příjemná. Ale tohle letadlo mělo několik výhod. Má radar, glass kokpit a i jinak docela moderně vybavenou kabinu. Má integrované moderní zbraňové systémy a přitom se od éra absolutně neočekává, že někde bude honit Su-27, F-16 či jinou moderní havěť. Spíš se jí bude vyhýbat a tak odpadá to, co nasimulovat nebudu umět asi nikdy. Je domácí provinience a sem tam se o něm něco dozvíš i po technické stránce. Na plnohodnotný simulátor to samozřejmě nestačí, na domácí hračku ano.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No a závěrem. Kdo chce něco získat, musí i něco ztratit. Dneska zpátky to hodnotím jako správné a jediné možné rozhodnutí. Asi to nejde příliš popsat a poznal by jsi to, kdyby jsi měl všechny tyto věci možnost "létat". Alca začíná být opravdu pomalu velice slušně zábavná. A jestli vydržím ještě pár let a bude se dařit tak jako doteď ,snad podaří ještě jedna věc. Že když do toho sedneš tak nebudeš úplně přesně vědět co Tě vlastně čeká. Teda kromě naplánovaného základního úkolu. Kam Tě let ještě přivede a na kterém letišti skončíš. Co Tě cestou bude chtít sežrat ke svačině. Kolik to zabere času a v jakém stavu a jestli vůbec na letišti skončíš v případě, že se vůbec dokážeš vrátit. Prostě aby ta mise nebyla lineární a nenudila !
Důležitou věcí tady taky je poznání, že nelze absolutně ničím nahradit skutečnou radiokomunikaci. Tak jsem zvolil metodu berličky, když létám za vedoucím jako fenka na provázku. A nikoliv já, ale on komunikuje a pár pokynu pro mě budu časem jenom dvojklikovat. To se časem bude dát programově ošetřit snadno a radiokomunikaci budu muset poslouchat pozorně, aby mě potom s prominutím nejebali, že je neposlouchám. A let za vedoucím přináší další výhodu. Let po trati ve dvojici je zábava sama o sobě a zabírá to značnou část Tvojí pozornosti a umu. A let v těsné formaci zabere Tvojí pozornost téměř stoprocentně.
Ideální je mít tolik práce v glass kokpitu a se sledováním vedoucího a cílů, že nemáš čas koukat na grafiku FS2004, která přece jenom už staršího data je. Když jsem seděl u stolu a monitoru a textury ortofota se rozplizly tak mě to většinou znechutilo a od té věci jsem odešel. Když se to stane tady ( a samozřejmě se to stává protože to na FS2004 běží) tak si toho někdy ani nevšimnu. A když ano, tak fakt nemám většinou čas takové blbosti řešit protože pořád musím sledovat někde něco jiného. Nemluvě o tom, že vše graficky nepěkného eliminuji hnusným počasím, které opět přidá na náročnosti simulace a vtahuje Tě víc do kokpitu a k vedoucímu.
A ještě jedna odbočka. Tohle všechno umí moderní vojenské simy s daleko propracovanějšími systémy a lepší grafikou. Také jsem váhal jestli se na FS nevyprdnout a nepřejít k nim. Ale kdykoliv jsem to zkusil tak nemožnost sednout si do byť velmi jednoduché napodobeniny éra a mačkat všechno rukou a prostě sedět přímo v tom místo před tím byla naprosto nenahraditelná.
A tak jsem skončil s tímto domácím simptákem na půdičce domečku |
| |
|
| | | | | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 10. 11. 2014 / 14:02 | |
| | To je hrozně hezky napsaný - a platí to nadčasově.
Já se ti nekonečně obdivuju a přeju ti to, protože si tak nějak možná dovedu představit, jaká je za tím absolutně nepředstavitelná hromada systematické a cílevědomé práce. Takový projekt od nuly jen doma, sám pro sebe - a při tom vývoj, růst, zvyšování komplexnosti simulované reality - já sám za sebe vím, že bych to taky chtěl - ale 100% bych to nedokázal. Tak ti aspoň držím palce !!
|
| |
|
| | | | | | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 10. 11. 2014 / 17:56 | |
| | Týjó, to je fakt mazec... |
| |
|
| | | | | "Vynalezl" jsem flak pro FS2004 9. 11. 2014 / 20:02 | |
| | Přeji mnoho tvůrčí invence v pokračování projektu. |
| |
|
|