Ahoj.
Nevím jestli budu ten pravý, protože mám zkušenosti pouze s FS9. Ale v zásadě by některé věci měli být stejné.
Potřeboval bych vědět pár informací, abych ti mohl pomoci. Máš nainstalovaná nějaká výšková data, reliéf terénu? Třeba tenhle http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=301&menu= , nebo jiný? Nebo používáš originální nastavení terénu? Scenérie se může chovat u každého typu terénu jinak. To by mohla být první příčina nesrovnalostí. Možná bude informace o tom pro který typ terénu je scenerie vytvořena v readme.txt, nebo čtimne.txt, které by se mnělo vždy ke scenériím přikládat.
U souboru AF2_LKPR.BGL si nejsem jistý, jestli je ve FSX stejně jako u FS9, ale mělo by se jednat o takzvaná letištní AFdata obsahující pojezdové dráhy, vzletové dráhy, nadmořskou výšku, frekvence atd. Teď mluvím o datech pro AI provoz a zobrazení na mapách, jestli tomu rozumíš. AFdata nemusí obsahovat textury, dá se pomocí nich vytvořit virtuální letiště na poli, na kterém bude fungovat i počítačem řízený provoz a dráhy ani vůbec vidět nemusíš. Je to takový datový podklad pod grafickou scenérii. Snad mne tady někdo se zkušenostmi se strukturou FSX doplní, jestli jsou AFdata tvořený stejnou metodou.
Samozřejmě FS obsahuje AFdata pro LKPR už od výrobce a ty se nemusí výškově krýt s novou scenérií, proto řada tvůrců scenérií přidává i soubor s těmito daty aby to potom sedělo i s terénem.
Možná bude nejlepší obrátit se přímo na tvůrce scenérie a doladit to s ním, třeba bude rád, že může scenérii poopravit pro různé typy instalace. Já pokládám za důležité, abys už alespoň tušil čím to může být a co si s tvůrcem vysvětlit.
Jinak pokud někdo jiný nepomůže, jsem i nadále ochotný ti pomoci alespoň tak, jak budu moct.
Čau Jarda. |
|