No, vlastní zkušenost nemám, ale třeba Víťa Ženíšek by mi asi dal za pravdu, když myslím, že létat s Trenérem (Z226/526...) v XPL je trochu jiná káva, než ve FSX. Je to jen můj názor, mohu se mýlit.
S Morávkou se za letu jen málokdy dostaneš za možnosti fyziky letového modelu FSX, takže omezení letového modelu nemusíš řešit. Ale máš k dispozici všechny výhody FSX - vzhled, výhled, svět, cílová letiště po Evropě, i Arktidu atd.
S Trenérem zas je ti jedno, jak zajistit dlouhé finále ze severního přístupu na letiště Bardufos, protože Trenér je úplně o něčem jiném. Na vyblbnutí ti stačí 40x40 km kolem tvého letiště a na ty opičárny, překruty, pády a vývrtky je, myslím, přece jen XPL o hodně dál, než FSX.
V tom je taky kouzlo těch simů, protože si můžeš vybrat, na co máš chuť. Jestli programovat v PMDG FMC a pak pít kafe a koukat, jak to samo letí, nebo skákat z letiště na letiště - a orientovat se podle lipových aqlejí a hradů a zámků - nebo si jít udělat pár kotrmelců, které jsou dost podobné tomu, co bys musel tak nějak dělat v reálu (kromě prdelního čidla).
|
|