To by bylo na delší povídání, ale dá se to dohledat.
1. přiblížení se směruje na bod, kde se setkává vyčkávací obrazec (obvykle ovál) s příletovou trasou (bod bývá nazýván alfa nebo bravo prostě tak nějak).
2. podle kursu, kterým letíš - a kterým máš ve vyčkávacím obrazci pokračovat, se zvolí manévr vstupu (tedy zatáčka, kterou nad tím bodem uděláš, abys pokračoval po vyčkávacím obrazci) Tyto obrazce jsou tři a pokud je máš nacvičené, není to nic složitého. Hledej gůglem heslo "holding pattern" - tam to všechno najdeš.
3. vyčkávací obrazec je většinou volen tak, aby se jednalo o dva rovné úseky (jeden kurs tam, druhý zpátky) a zatáčka, aby se dala zaletět "přístrojově" - tedy s náklonem na "1 čárku na zatáčkoměru" a za rovných 60 sec.
4. takže nejdřív si musíš představit, odkud do jakého obrazce vstupuješ, vykroužit tu první zatáčku - a pak vždycky kus letíč jedním kursem, pak zatáčka o 180° (60 sec) a stejný úsek opačným kursem, pak zatáčka o 180°- a měl bys být přesně nad tím bodem, kterým se do obrazce vstupuje (alfa, bravo) |
|