| | | Mašinky pro FS9 5. 10. 2014 / 14:43 | |
| | Ahoj všem.
Tak jak jsem slíbil, vkládám odkaz pro stažení archivu s nejběžnějšími drážními vozidly ČD. http://uloz.to/x5EBc4r9/draha-v00-zip
Chtěl bych upozornit, že je to můj první počin, co se knihovny objektů týče a tak jej použijte s opatrností. Archiv obsahuje i zdrojové mdl, api a scm soubory. Pokud někdo bude provádět úpravy, nebo opravy, má mé svolení, jen pokud dá upravené soubory ostatním k dispozici s popisem změn.
Také bych byl rád, kdybych dostal zpětnou odezvu, jak knihovna funguje u jiných uživatelů. Objekty jsou vytvořeny pro FS9 a nejsou odzkoušeny pro FSX. Pro FSX bude zřejmě potřeba překonvertovat textury do formátu dds. Já bych to udělal, ale bohužel nemám nainstalovaný FSX pro ověření výsledku.
Pokud někdo bude mít chuť, má mé svolení za již víše popsaných podmínek.
Tak ať se vám mašinky líbí.
Jarda
|
| |
|
| | | Mašinky pro FS9 5. 10. 2014 / 16:29 | |
| | Juchůůů. Díky!!! Jdu placementovat |
| |
|
| | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 15:35 | |
| | Mno dobrá práce, takže díky a ještě ten předělanej Most pls |
| |
|
| | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 16:57 | |
| | Tak jsem to zkonvertoval do FSX ale porád tam mám černé alfakanály! Škoda. Jinak to vypadá dobře a pokud nejsem na zemi, přímo u vlaku, tak to ani moc nevadí. Nemohl bys to asi předělat i do FSX, že...
Už jsem usadil Prostějov hlavní i místní, Kostelec N/H a Pár vagónků do Přerova |
| |
|
| | | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 17:11 | |
| | Tak hezky pokračuj až do Šumperka! |
| |
|
| | | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 17:11 | |
| | Čau. Nestahuju, ale ohledně alfa kanelu, co si udělal s těma texturama? Nechal si to v tom BMP nebo konvertoval tež? |
| |
|
| | | | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 17:14 | |
| | Tipovačka: Předělával jsi textury do DDS přes DXTBmp bazmek a nechal jsi tam při ukládání DDS DXT1 (NoAlpha) a ty alfy ti to zezřalo, hm? |
| |
|
| | | | | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 17:41 | |
| | Nee. jen jsem to načetl v ModelConverterX, Převedl knihovnu s vláčkama do FSX abych to viděl i v P3D a po jedné převáděl textury (pořád v ModelConverteru) na DDS Kde jsem zvolil transparent color (černá) a uložil. Já jsem to moc nestudoval, jen jsem to vyzkoušel. Jestli je na to nějaký funkční návod, tak se rád poučím.... |
| |
|
| | | | | | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 17:59 | |
| | Aha tož to nevím proč to nejde, já ten converter na tohle nepoužíval. Každopádně bych řekl, že kdybys ty textury překonvertoval přes to DXTBmp, tak to bude fungovat. S těma texturama to není žádná magie, prostě je to třeba dostat do správného formátu a je jedno jak. Ten converter je beztak to co tam dělá bordel, ale třeba se pletu. |
| |
|
| | | | | | | | | Mašinky pro FS9 6. 10. 2014 / 19:38 | |
| | Ahoj.
Omlouvám se za to, že máte problémy v FSX, ale bohužel já ho naistalovaný nemám, tak jsem verzi textur pro FSX nedělal. Myslím, ale že je to opravdu jen potřeba překonvertovat do DDS v DXTBmp konvertoru. Stejně mi fungují "100+ přibližovadel pro FSX/P3D" ve FS9 po konverzi z DDS do DXT. Jen jsem musel některé textury zrcadlově otočit. Pokud to někdo překonvertujete a ověříte, že to funguje a je to opravdu tak jednoduché, dejte mi prosím popis procedury a já mohu vytvářet v budoucnu i textury pro FSX, s jistotou že to bude fungovat.
Jarda |
| |
|
| | | | | | | | | | Mašinky pro FS9 7. 10. 2014 / 10:06 | |
| | Pro upřesnění.
Dneska jsem to zkoušel ještě jednou a jsou dvě možnosti. Při konverzi z DXT do DDS pomocí DXTBmp se musí převrátit textura svisle (flip image and alpha) a pak to maká bez problémů. Nebo druhá možnost v ModelConverteX použít Texture Converter, který už texturu načte správně převrácenou. Tady ale budete muset před uložením zvolit barvu, která má být použitá jako transparentní. Při této možnosti hrozí pozměnění původního alpha kanálu.
Pro mašinky konverzi udělám a poprosil bych někoho aby se mi nabídl pro ověření ve FSX, než to dám ke stažení.
Jarda |
| |
|
|