Podelny sklon nesmi byt vice jek 10 stipnu a je pro to docela dobry duvod... 747/400, 747-8, 777-300, 767-400 a dalsi jina letadla by se totiz jednoduse dotkla ocasem drahy.
A mozna bych doporucil koupit novy uhlomer. Sklon kridla vetsi nez 35 stupnu bude automaticky zapsan do palubniho pocitace a poslan jak do Boenig factory engineering tak do smluvniho Engineering centra kde provadi Cargolux udrzbu( hadam ze zde to nejspis bude Lufthansa Technik)jako:
a) emergency maneouver... pokud je ovsem master warning aktovovan nebo je na ECAMS cauton message
b) Excesive G-force operations pokud se jedna o situaci ve ktere je Auto Flight system nastaven pro take off
c) dolso by k odeslany caution message jendoduse proto, ze maximalni naklon pro civilni letadla dle FAA-H-8081-12B (Commercial PTS, V., A., 1-5) je 35 stupnu. Jedina vyjimka byl approach na Kai Tak/VHHX. Ktera ale byla vydavana kazdym rokem dle FAA/JAA regulations aby bylo vzdy patrne, ze je to vyjimka. V tomto pripade se proste kodovala message v bode a) a b) jako VHHX APP a nebyla brana v potaz.
|
|