Taková moje oblíbená mantra ..... je k tomu jasnej manuál .... No asi takhle..u tý button verze si v podstatě zvolíš 2 tlačítka na klávesnici(já měl TAB a Q, je to vedle sebe) a tím posouváš check listy a jednotlivý úkony kupředu.A Co-pilot dělá docela dost úkonů automaticky tak jak ve skutečnym letadle aniž by mu kapitán říkal jestli má teď rozsvítit světla nebo zapnout,vypnout to a to. Jsou tam u všech verzípro jednotlivý letadla samozřejmě rozdíly který se prostě musíš naučit z manuálu, ale princip je stejnej a není to žádná tragedie na vysoko školu. Měl sem(mám pořád na disku, ale prostě FSX už nejedu) FS2Crew PMDG MD-11,PMDG B747,Level-D B767 a samozřejmě taky pro PMDG 737NGX. Všechno jsou button verze.
Takže třeba u mý nejmilovanější MD-11 celá tahle rošáda trvala 45 minut, dalo se to krapet urychlit, ale jen po dokončení jednotlivýho úkonu, no a co-pilot to tam pěkně všechno vyzkoušel, prošel, pozapínal. Ty jako kapitán si jel svoje jako váhy, kolik paliva atd. a bylo to mooooc báječný.No a to už vůbec nezmiňuju tu souhru při take-off či landing Jak píšu vejš něco udělal co-pilot automaticky a někdy si ten jeho úkon kterej má udělat právě spustil klávesou(TAB or Q) To se nedá všechno napsat. To se musí zažít!!
Jinak o trochu vejš píšeš něco ve smyslu....mám obavy z dalšího studia.... mno a si takhle. Letecký simulátory, pokud to myslíš vážně jsou přesně o tom učení..a vo,vo,vo,vo tom to je!! |
|