| | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 08:34 | |
| | Ahoj. Prosím o radu. Letadlo vystartuje v pohodě letí dle LNAV a dostoupá jen na 10000ft dále i při zapnutém VNAV nemění výšku dle FMS ani rychlost. Pouze letí LNAV. Co je špatně? Díky. |
| |
|
| | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 10:58 | |
| | Ahoj, nemas nahodou alt hold nastaven na tu vychozi hodnotu 10000ft? |
| |
|
| | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 12:58 | |
| | | |
|
| | | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 13:06 | |
| |
AP má vždy přednost před FMC, na něm nastavíš počáteční vstoupání, v případě offline tvoji chtěnou FL. |
| |
|
| | | | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 13:09 | |
| | To ano, ale proč stroj neletí dle LEGů FMS. Proč musím přenastavovat AP podle FMS. |
| |
|
| | | | | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 13:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 13:15 | |
| | už Ti to tu bolo vysvetlené raz :"AP bude mať vždy prednosť pred FMC" !!! |
| |
|
| | | | | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 13:37 | |
| | Tak logicky, to je prostě bezpečnostní opatření. Když si nastavíš výšku na MCP a máš ji pořád na očích, tak máš jistotu, že to je limit, přes/pod který ti letadlo bez tvého příkazu nikdy nepřeletí a vždycky na něm zůstane. Při stoupání je to ochrana, abys nepřestoupal nad hladinu, kterou máš povolenou, protože v okamžiku povolení stoupání si ji tam prostě nastavíš a bez ohledu co máš ve FMC, nemůžeš porušit příkaz ATC. Naopak při klesání si nastavíš v dané oblasti na MCP minimální bezpečnou výšku dle přibližovací mapy a opět máš jistotu, že pod tu bezpečnou výšku letadlo neklesne. Nespekuluj o tom, tak to prostě je a je to správně |
| |
|
| | | | | | | | PMDG a FMS 22. 9. 2014 / 20:54 | |
| | Ano. Beru na vědomí a všem děkuji. |
| |
|
|