| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Napíšu to co tobě: TRAVEL SERVICE B.737-800 pravá sedačka |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | To je fajn, mel bych par otazek. Delam si nejaky loadcontrol, mohl bys mi napsat par DOW a DOI hodnot na 737my? sedmi i osmikilo. Crew 2/4, nejaky normalni load pokud to delite podle delky letu. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Chlapci a proč to sem píšete? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | No, ja se ho ptam, protoze me to fakt zajima, a pokud je to skutecne pilot QS jak tvrdi, tak to preci muze napsat ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | OK-TVJ, PRG - DXB; limit na ZFW 58,7; block fuel 19200; 170pax, 161 baglu / 2141kg.
Otazka: Kolik kilo carga muzes nalozit do cpt2? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | hmm, kolik je DOI, kolik jde do 1, 3 a 4, a jaka je optimalni cara nalozeni pro QS? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | ...co tu chcete preboha Fabovi prejst cez rozum, som si isty, ze odpovede ma, len testuje "16r. pilotov", ktory sa do tejto diskusie v "utajeni" votreli.
Som si isty, ze keby Fabo chcel, tak si zajtra, alebo aj dnes odpovie na vsetko sam..... .
...inak super Fabo, otestovat ich, polsat na FEAST, a potom mozno daco aj bude prospesne pre komunitu.
m. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Ja myslim, ze Borek vie ze sa v tom vyznam skor by som povedal ze toto bol nejaky ten problem s loadcontrolom ktory prave naposledy riesil... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | jinak teda priblizne, dal bych nejak 800-1000 kil do 2, overflow 1, a zbytek rozdelit mezi 3 a 4... to by mohlo tak nejak rozumne vyjit. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | A pravá jako u okýnka nebo u uličky? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | DDDDDDDDDDDD DDDDDDDDD si zabil ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | Chajda je pica....jednoduse receno..Clovek který sedi u kniplu na pravý nebo levý strane u letecký spolecnosti si myslim je natolik fundovaný, posleze receno nejevi se jak primitiv ze by se takhle tady zhazoval... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | | ![](img/nic.gif) | V době, kdy si piloťáky na velký letadla dělá kdejakej top manager a to jenom proto, že je to IN, trendy a hlavně prestižní a nemá vlastně sám k tomu lítání žádný jiný vztah, je v podstatě úplně jedno, jestli ty chudáky paxíky veze on, nebo primitiv. Je to už víceméně v prdeli tak jako tak. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Chajda 15. 9. 2014 / 08:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Chajdo, a je ti vůbec těch 16 - cos napsal v profilu?
![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|