| | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 9. 9. 2014 / 11:52 | |
| | | |
|
| | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 9. 9. 2014 / 13:11 | |
| | na MiG sa teším, na cenu už menej... nevie sa aspoň približne, aká bude? |
| |
|
| | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 9. 9. 2014 / 13:23 | |
| | Předpokládá se, že 50 babek jako za u ostatních modulů. Cena více než rozumná podle mě. |
| |
|
| | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 00:24 | |
| | ...ta chvála toho DCS Migu vypadá dost nabubřele mladíku.Myslím, že místní autoři ohledně FREE MiGu 21 F a MF odvedli pořádný kus poctivé práce s ohledem na limity FS9 a FSX. Dle toho článku co na něj dáváš odkaz (ohledně testování) to zrovna nevypadá, že by v Migu byť jen seděli....
|
| |
|
| | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 01:02 | |
| | Na limity FS 9 a FSX sere pes ... |
| |
|
| | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 01:13 | |
| | Treba clovek, ktery testuje tuten MiG pro UVP v nem urcite sedel a nezda se, ze by byl zklaman.
Ja jsem v Migu nesedel, ale u prilezitosti jeho vydani pro DCS jsem slozil basen. Je mozno ji ucit i male deti na motivy pisne "Kalamajka mik mik mik"
Stínovaná hranice
Stará hajtra MiG MiG MiG,
odstartoval poručík,
myslel si že na to má,
aby sundal Phantoma.
Jak stoupá na forsáži,
vír se tvoří v nádrži,
než dostoupal hladinu,
už měl málo benzínu
Maximálně jedna zteč,
Už pojď dolů volá věž,
Phantom si tam lítal dál,
jeho pilot se mu smál.
P.S. Fakt jsem zvedav, kdy si konecne vyndate hlavu z prdele te FSX |
| |
|
| | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 01:31 | |
| | ...to je vidět tady, že mají Fishbeda v malíku, že na tohle nepřišli sami od sebe. Asi nečetli Tondeho FS školu k Migu...))
a hned první věta dole mluví za vše.....a ta poslední je taky víc než výmluvná....
No a tohleto je fakt opravdová perla:
přecejen DCS vychází z vcelku arkádového LockOnu...
Takže kdo si má co odkud vyndat??????
CITUJI:
Otázkou je chování na pádové rychlosti a vysokých úhlech náběhu. Zde nejspíše narazili na možnosti současného enginu, jelikož podobné „neduhy“ zažívají i ostatní moduly.
Například při pádové rychlosti pohybující se kolem 220km/h se reálný stroj začal překlápět z křídla na křídlo, zatímco zde se nic takového neděje a stroj je stabilní. Stejně tomu tak je při snaze dostat stroj do vývrtky – řekněme, že letíme v osmi kilometrech na 80% výkonu a stočíme letoun do 90° zatáčky. Při nějakých 300km/h by se měl stroj propadnout po křídle do vývrtky – i zde je ale stroj neočekávaně stabilní a ne a ne do ní spadnout. Nicméně – zde si myslíme, že LS naráží na mantinely ED enginu, který zkrátka v době jeho vzniku neměl o takových věcech potuchy (přecejen DCS vychází z vcelku arkádového LockOnu). Navíc nasimulovat mezní a extrémní situace nebude procházka růžovým sadem a chování letounu v běžných situacích je naprosto uvěřitelné a precizně nasimulované. Letoun se zkrátka chová tak, jak byste čekali či předpokládali u reálného stroje a pokud jde o výše uvedené neduhy – ruku na srdce, kolik lidí je mezi námi, aby mohli na základě svých reálných zkušeností říct, že je to špatně? Jsou to zkrátka věci, nad kterými se běžný virtuální pilot absolutně nepozastaví. |
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 01:35 | |
| | Špatné chování stroje při nízkých rychlostech byl bug ve verzi, kterou testovali. Potvrdil to sám developer na fóru a je již opraveno. Nějaké mantinely ED enginu nebo vycházení z lockonu jsou hovadiny, vůbec se divím, že zrovna na UVP tohle napsali. Nic z ničeho nevychází, SDK pro vývoj PFM (professional flight model) vyšel teprve tak dva roky zpátky co si pamatuju, předtím to bylo pouze v režii ED a stejně to furt nemá nic společného s lockonem, ten používal SFM (standard flight model), což je defakto hromada čísel a naskriptovaná dynamika jak v FSce. |
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 01:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 22:55 | |
| | "Na limity FS 9 a FSX sere pes ...
kdy si konecne vyndate hlavu z prdele te FSX
FS Sucks!"
Je smutné, že takový starý cap jako ty musí používat podobné výrazy. (zvláště když je jako mnoho jiných FSkou odkojený).
Používám FS i X-plane a snažím se v obou nacházet to pozitivbí ale nikdy by mě nenapadlo být tak "neobjektivní". |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 16:46 | |
| | Ano. Stydím se a omlouvám se. Nad určité promile se už příště pokusím nepřispívat.
Nicméně následná diskuse, kterou jsem zde našel ráno, mi přišla natolik zajímavá, že jsem se to rozhodl i za cenu té ostudy nemazat.
|
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 02:15 | |
| | Dovolím si povedať, že aj pôvodný "arkádový" Lock On mal letový model oveľa lepší a uveriteľnejší ako ktorékoľvek lietadlo v FSX (tzv. jazda po vzdušných koľajniciach ). A nové DCS modely s PFM sú niekde úplne inde. A to píšem ako človek, ktorý ma FSX rád a strávil pri ňom viac hodín ako pri Lock On/DCS. |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 09:24 | |
| | Přesně tak...já mám FS9 i FSX moc rád...vrazil jsem do toho hromadu peněz a jsem si jistý, že i nadále to budu létat víc než DCS (i když zrovna teď z nostalgie létám Janes IAF - sceenshot mi tu nekdo smazal - což chápu, dal jsem ho pod DCS a měl hromadu mínusů).
Sám jsem dělal na hromadě modu pro automobilové simulátory, takže vím co to je práce...řekl bych že u 3D maxu mám za sebou pár tisíc hodin ve vlastním volnu...tím spíš dovedu ocenit tu skvělou práci co kluci nejen na té jednadvacítce odvedli. A navíc prostě jen tak, bez nároku na odměnu, tedy všechny klobouky dolů!!
Nevidím ale žádný důvod skrze toto nějak snižovat kvalitu placeného modlu pro DCS...dobře se podívejte na ten model, na ty textury kokpitu...viděl jsem toho už dost ale tohle je absolutní bomba, řekl bych že v FSX není moc placených addonů vojenských letadel této grafické kvality. O flight modelu myslím není třeba diskutovat...poukazovat na určité nedostatky půjde vždycky |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 15:19 | |
| | Nikdo to nečtěte, já to jen musel napsat!
Když jsi nakousl letový model původního Lock Onu, tak jsem si vzpomněl, jak při přistání stačil jen malý úhel náklonu do stran a letadlo stejně dosedlo oběma hlavníma podvozkovýma nohama k zemi, protože dosedlou jen jednu podvozkovou nohu to prostě neumělo udělat. Bylo to jak když tě někdo na tu zem naplácne. Myslím, že v FC3 už to zmizelo u obou Su-25, F-15, obou A10, ale třeba Su-27 a Mig-29 to dělají pořád... Takže obecný letový vlastnosti letadel v DCS (i těch modovaných z AI) jsou prostě pořád starej Lock On. Jen ty, kterým byla věnována individuální pozornost až pod statusem DCS jsou skutečně dobrý. Takže nějak paušálně bych původní Lock On letovým modelem nevytahoval. Pokud jde o vývrtky atd. tak bych dal ke zvážení spíš vyzdvihnutí Il-2 Šturmovik vlastně všech verzí.
Neomlouval bych neschopnost simulátoru zvládat mezní režimy letu tím, že se do nich pilot většinou nedostane nebo se do nich dostat nesmí. Potom Vám totiž může stačit prkenná FS a nemusíme vůbec nic srovnávat. Nehledě na to, že srovnávat FS a X-plane je tady pořád a je to pochopitelný. Srovnávat DCS a FS mi připadne nepřiměřený. FS se nedá bojovat a v DCS nevzlétnu v Náměšti. Každýho priority.
Všimli jste si jak v určitou dobu zmizela část mapy v dnešním DCS. Krym přestal být zajímavý a myslím že už ve FC2 nebyl. Raději došlo k vývoji směrem na východ. Dneska by přitom byl Krym zajímavým dějištěm. |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 15:36 | |
| | To prilepovani na dráhu je neduh SFM. 27 a 29 se přilepujou právě proto, že to jsou poslední dvě letadla se SFM. Flanker brzo dostane PFM a pak už jen ten mig, ale o tom se zatím nemluvilo. Takže žádné obecne vlastnosti ale stara dynamika. AI letadla ji mají zjednodušenou, těžko ti cpu spočítá korektní fyziku dvaceti letadel naráz. |
| |
|
| | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 20:12 | |
| | Kašli na ně Kritizovat umí kde kdo, ale málo kdo vlastně ví co to dá práce vyladit model FSky do úrovně připomínající vlastnosti předlohy.
Zvláště v prostředí, které je pro tento typ lítání né-zrovna přátelské. V případe Mig21F13 navíc pro dva simulátory, kdy když něco fungovalo v jednom, tak v druhém to už zas tak dobře fungovat nechtělo... Co se týče Ivana i po tak dlouhé době před jeho trpělivostí a citem pro detaily musím smeknout. Navíc vyrobil něco, co se dle mého řadí mezi nejlepší free modely FSky vůbec a to ani nezmiňuju to, že v té době moc Migů21 pro sim zrovna nebylo A vůbec... Je to jen o tom kdo co chce v simu lítat... Jestli je člověk kropič a nebo si chce zalítat v simulovaném leteckém provozu mezi dalšími "živými" letadly s "živou" komunikací na ploše odpovídající velikosti planety země. Což průměrný pilot migu v civilizovaném světě bude dělat v asi více než 90% své kariéry... |
| |
|
| | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 10. 9. 2014 / 22:07 | |
| | Pointa nie je, že MiG v FSku je zlý - všetka česť tvorcom. Pointa je, že MiG v DCS je (podľa všetkého) vo všetkých predstaviteľných ohľadoch výrazne lepší, nehovoriac o tom, že DCS je pre simulovanie bojového lietadla výrazne lepšia platforma. Pilot migu nepotrebuje plochu veľkosti Zeme, s jeho doletom mu bohate stačí domovská základňa a 200km okruh. Totiž kým sa virtuálny pilot vôbec naučí zvládať všetky systémy, úkony, techniku pilotáže, vzdušného boja a bombardovania, ovládanie radaru atď prejde veľa veľa hodín, ktoré stráví najčastejšie na okruhu okolo letiska alebo krátkom navigačnom lete. Ale samozrejme, MiG v FSku nič z toho nesimuluje, takže tam treba veľa priestoru, keďže nič iné ako slepo poletovať sa s tým MiGom nedá A aby som nezabudol, v DCS môže kľudne poletovat s inými "živými" lietadlami, keďže multiplayer existuje a dobre funguje. |
| |
|
| | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 14:42 | |
| | Promiň, ale po okruhu můžu jak jelito do zblbnuti lítat i v FSce... A dokonce s živým věžníkem... Ale v FSce se nebudu muset bát, že když se rozhodnu někam doletět, řekněme někam na hranici doletu letadla, vím že po sto kilometrech nenarazím na konec mapy a nebudu jak krysa v sudu s letadlem s doletem šestnástset kilometrů odkázaný na "plácek kdesi v pustině"... Pokud jsi kropič, proč ne? Ale já raději volnost v pohybu a svobodu, než být uzavřený "na střelnici". Je to o prioritách Proto ještě neodsoudím jedno jen proto, že zrovna nevyhovuje mé touze a vizi o virtuálním lítání |
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 16:46 | |
| | Co sa tyka velkosti mapy, tak defualt DCS ma rozlohu mapy cca 435 000 NM stvorcovych.
X-osa cca 870 NM, Y-osa cca 500 NM
Ale to je naozaj limit zobrazovanej mapy od jedneho konca po druhy.
Ale realne sa mi to letet teda nechce, a skusit, ci ma to neotoci niekde v polovici
Ale priestoru je na vyblaznenie aj tak dost
|
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 17:11 | |
| | Tisíc let staré simulátory s omezenou plochou (revírem, jinak to ani nešlo) měly tu dobrou vlastnost, že když jsi doletěl v pravém horním rohu na hranici mapy, hodilo tě to automaticky do levého dolního rohu se stejnou výškou, rychlostí a kursem - takžes vlastně ani nic moc nepoznal (bez mapy bys na to nepřišel). Dost možná, že takové vypiplané simulátory to dnes umí taky, ne?
(PS: DCS nemám, nelítám, jinak bych to sám zkusil.. )
|
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 12. 9. 2014 / 08:37 | |
| | Kdepak, zadny teleport se nekona. Proste letis nad plackou jak daleko chces. |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 18:01 | |
| | Fajn. Vysvětlím ti to jako chovanci mateřské školy... Doletíš tam z Košic do Plzně? Těžko, takže to pro část lidí nebude zajímavé. Tak přestaň ostatním předhazovat to co upřednostňuješ ty... Není každý kropič... |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 18:19 | |
| | Časť ľudí, ktorá uprednostní pri mašine akou je MiG-21 možnosť poletovať po Československu alebo možnosť "živého" riadiaceho pred možnosťami prepracovaného letového modelu a detailných palubných systémov a zbraní naozaj nie je cieľová skupina DCS.
...a táto časť mi pripomína ľudí, ktorí si chcú vyskúšať virtuálne zalietať na bojových strojoch, a preto si zapnú Ace Combat |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 18:32 | |
| | Ty mas tiez nejake promile v sebe ?
Narazam na Tvoju poznamku o tom, ako po 100km narazis na konec mapy.
|
| |
|
| | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 18:40 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 11. 9. 2014 / 18:52 | |
| | To je prima, to vypadá pěkně! |
| |
|
| | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 12. 9. 2014 / 08:27 | |
| | | |
|
| | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 12. 9. 2014 / 12:34 | |
| | | |
|
| | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 07:37 | |
| | Ako je to vlastne s DCS, co sa tyka sveta?
Su to nejake oblasti, co su urobene, sa tam preklikam, zaletim misiu, a potom idem do inej oblasti?
Take nieco, ze z LZKZ do LOWW tam neurobim?
Naozaj ma to zaujima, addony vyzeraju OK, ako je vlastne pokryty svet?
ATC, radionavigacia...alebo je to len VFR? Ako je to s trafficom? Addony pre oblasti, mash, cesty, rieky...letiska...
Vdaka za odpoved.
m. |
| |
|
| | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 08:10 | |
| | Ahoj,
nevím, jestli jsem ten nejpovolanější, ale protože jsem nemocnej a nemám co dělat, pokusím se ti odpovědět .
Mám DCS a k tomu jsem koupil Mi-8. Mimochodem je to nejlepší simulace vrtulníku, jakou jsem kdy doma měl. Je to ještě lepší než DoDo a to do FSX pro pocit docela stačilo. Bez tátovo příručky a checklistů bych se nehnul . Ale teď k tvým otázkám:
V DCS je vymodelovaná západní část černého moře s pobřežím, kde se nachází část Ruska, Osetie a Gruzie. Přesné rozměry z hlavy nevím, ale na jedno naplnění tu mapu asi nepřeletíš (nevím, nezkoušel jsem). I tak to někdo ve stromě myslím psal. Na obrázku to máš tak, jak je to vyvedené teď, ale je tam asi vymodelovaná jen ta část, kde jsou letiště - například na Krymu jsem se podívat nebyl, jak to tam vypadá s mapou. Teď se dělá ještě Nevada a pak nějaká část světa okolo Dubaje.
S těmi misemi to většinou funguje tak, že jsi bázován na nějakém letišti a z něho působíš proti nepříteli, což znamená, že velikost mapy celkem postačuje. V oficiálním popisu je napsáno, že to má simulovat dobu konfliktu Ruska s Gruzií v roce 2008. Podle toho ta mapa je taky koncipovaná, takže ne - let z LZKZ do LOWW tam neuděláš, dokud ta část světa nebude vytvořená.
Co se týče addonů, tak letadla jsi asi viděl, vychází pak nějaké free mody pro úpravu terénu či textur, atd.
ATC je řešeno podobně jako v IL-2 Sturmovik
Radionavigace není zanedbaná, na mapě jsou podle reálu rozmístěny NDB a na letišti, které je vybavené ILS tohle můžeš použít. Traťové body typu Bodal Odnem tady nenajdeš .
Traffic není žádný, kromě pár autíček na zemi - když si to v nastavení zvolíš. A kromě toho pro free flight musíš vždycky začít v editoru. Já jsem to udělal tak, že jsem si udělal jednu "šablonu" mise, kde jsem si teda pár hodin naklikával létání AI letadel, ale když jsem si chtěl zalítat, nebo když jsem tvořil nějakou misi, tak už jsem měl připravenou tuhle "šablonu" s trafficem.
Asi jsem ti nenapsal úplně všechno, ale věřím, že mě někdo doplní (z těch kdo mají DCS). Kdyby ti to nestačilo, tak se klidně ptej dál .
Jirka |
| |
|
| | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 08:27 | |
| | Nemůžu se ubránit dojmu, že je to spíš východní část toho černého moře jinak celý simulátor bych dokázal připodobnit simulacím ARMA/Flashpoint. Je tam také nějaká připravená oblast pro zlobení a když ti dojdou mise, které přišly s tím produktem, nebo addonem, tak si můžeš otevřít editor a naklikat si nějakej vlastní zmatek |
| |
|
| | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 08:43 | |
| | Ach jo, já se toho nezbavim . Tuhle jsem přiletěl do Klatov s hlášením ze západní strany a pak mi bylo opatrně naznačeno, abych si zopakoval světový strany . To jsem jelito
Ale víceméně máš pravdu |
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 08:52 | |
| | Nic si z toho nedělej a hlavu vzhůru! Mě se to taky furt plete, ale neodolal jsem možnosti být tentokrát ten opravující |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 22:08 | |
| | Já to řeším vždycky tak, že se ptám: Kde je Rusko? - na východě, to je kam? Doprava, tam (ukazuju prstem jak zběsilej).
Problém nastává, když pak nevím která je pravá, na to ještě pomůcku nemám, to je problém, který se mi nedaří odladit. |
| |
|
| | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 12:29 | |
| | Dodam len k tomu editoru.
Komu sa nechce klikat misie z uplne cistej mapy, ma to generator misie a tu vygenerovanu misiu si samozrejme moze este dodatocne upravit.
|
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 13. 9. 2014 / 13:08 | |
| | Kdysi dávno, když ještě byl Combat Flight Simulator , jsem si sehnal mapku letišt luftwaffe v Čechách a plánoval si udělat aspoň orientačně době poplatné scenérie, dá se k tomu dohledat spousta informací.
Chtěl jsem si vyzkoušet oboje - vzlet stíhaček třeba ze Zbraslavic (ona tam byla ale tuším jen dopravní letka) a zabránit bombardování Kolína anebo naopak zalétnout misi v US bombardéru ze severní Itálie, včetně navigace, nad Kolín. A opět je známo skoro vše - kdy, jak rychle, z jaké výšky, co a s jakým výsledkem se podařilo jim.
Bohužel všechny pozdější simulátory podporují uživatelské scenérie málo nebo vůbec a lítat nad Osetií mně osobně třeba vůbec nebere.
To je asi primární důvod těch dotazů.
|
| |
|
| | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 01:10 | |
| | Vdaka za odpoved!
Mam v tom trosku viac jasno, asi vyskusam...
m. |
| |
|
| | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 07:08 | |
| | MI-8 vlastním a je to nádhera. Za největší nedostatek současného DCS považuji nemožnost sdíleného kokpitu ( to se má brzo změnit ). Letět kousek nad terénem a ještě se věnovat radionavigaci já tedy nedávám. Kritika že v DCS není celý svět je trochu ujetá. Radši menší oblast co nejlépe zpracovanou než celej svět a všechno stejný. Možnost živého věžníka by byla taky prima. Existuje nějakej LoATC modul či co to je ale nevim jestli se to dá použít k řízení z věže. |
| |
|
| | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 09:02 | |
| | Nevím co meleš o kritice. Začalo se tu nejdřív kritizovat mig21 pro fsku a samotná fska... Já psal že pro někoho není důležité kropit, ale někam doletět... Že to je o volbě... |
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 16:16 | |
| | Tak sa mily helicopter pilot venuj kritike toho, comu rozumies |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 17:07 | |
| | Rozumí tomu jistě dobře, protože v DCS Migem z Košic do Plzně opravdu nedoletíš. Podotýkám, že létám obojí a nejsem fanatickým zastáncem toho či onoho. Moc příspěvků nepíšu ale vždy volím slova, která neporuší slušné vychování. Např meleš lze napsat: říkáš, píšeš, tvrdíš .... Hm, jiný kraj, jiný mrav |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 17:24 | |
| | Nechápu, jak jste se dokázali dostat ve stromu s oznámením DCS MiGu, k cestě z Košic do Plzně. Ještě chvilku a jste v Kolíně.
Mě z vás fakt jednou odvezou, že mě nevzkřísí ani HD textury do devítky. |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 17:43 | |
| | No právě že Migu21 malinko rozumím Ale to už je na jinou debatu |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 20:35 | |
| | To ze rozumies Migu 21 Ti naozaj neberiem, islo o tvoju poznamku, ci sa v DCS preletis z Kosic do Plzne Touto otazkou si jasne prezentoval, ze rozdielu medzi DCS a FSX vobec nerozumies |
| |
|
| | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 09:00 | |
| | Buď tak hodný a nech se vyšetřit... Psal jsem, že pro někoho není priorita střílet, ale zalítat si, třeba z Košic do Plzně, v simulovaném provozu... Nic jsem nekritizoval...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 18:28 | |
| | Kto chce lietat z Kosic do Plzne tak ma na to ine simulatory ako napr X-plane, alebo FSX... Kto si chce vyskusat bojovy simulator siahne trebars po DCS.. Myslim, ze oba simulatory splnaju svoju ulohu viac nez dobre, kedze nic lepsie tu zial zatial nemame... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 19:26 | |
| | Problém tedy setrvává pro ty, kteří umíněně trvají na soubojích mezi Košicemi a Plzní. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 20:10 | |
| | Já žádný problém nemám ty snad ano?
Poslední můj příspěvek do tohodle stromu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 20:35 | |
| | Kdepak, já s tím nemám problém ani nejmenší. Ale ty vypadáš, jako kdyby se tě něco dotklo. To mě mrzí, já ani nereagoval na žádný tvůj příspěvek. Já jsem si prostě jenom tak dál dělal srandu ze všeho, jak je mi to blízký |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 21:55 | |
| | Hele a nevadí vám moc, že v Jižní Osetii žádné Mig21 nelétaly?
Mapa jako mapa, že. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 17. 9. 2014 / 22:02 | |
| | Tak například mě to nevadí vůbec. Konečně mají třeba možnost si tam zalítat |
| |
|
| | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 17:27 | |
| | Ujetý se mi zdá spíše tvůj argument: Radši menší oblast co nejlépe zpracovanou než celej svět a všechno stejný. Vysvětli mi prosím, v čem je podle tebe lépe zpracovaná?
Vždyť ten obdélníček v DCS je tvořenej stejně tak z univerzálních objektů a textur, jako je tomu v FSX. S tím rozdílem, že v tom FSX je takto vytvořen alespoň celý svět. A pokud se ti to nelíbí, máš v FSX možnost si určité oblasti nahradit třeba ortofotem, nebo vlastní scenérií, což v DCS nelze. |
| |
|
| | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 17:58 | |
| | Pro lítání v 10-ti km je to šumák. Když lítáš misi s vrtulníkem, A10, SU25 tak potřebuješ přecí aby přes řeku vedl most, na nádraží bylo nádraží, dráty VN byly fyzicky vidět. A taky aby to bylo pro všechny stejně viditelné a na stejném místě. Opakuju, že lítám obojí |
| |
|
| | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 18:15 | |
| | Taky lítám obojí. Já jsem se tě ale ptal, v čem je podle tebe univerzální krajina v DCS lepší, než univerzální krajina v FSX? To, že objekty stojí tam, kde mají stát, platí pro oba simy. |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 14. 9. 2014 / 18:33 | |
| | Já tedy v FS třeba koleje ani VN nemám. |
| |
|
| | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 08:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 08:40 | |
| | Tady si asi moc nezablejskáme s UH, co? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 09:02 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 09:13 | |
| | To je ten, co přichází brzy asi už osm let, co? |
| |
|
| | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 08:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 09:22 | |
| | Neni, koleje i VN jsou i v defaultu. Pravda, je jich min, a nejsou tak uplne presne jak treba s UTE. Vector jsem nezkousel. |
| |
|
| | | | | | | | | DCS:MiG-21Bis vychází 18. září 2014 15. 9. 2014 / 08:38 | |
| | Každýmu se líbí něco jinýho, univezrální vkus asi není. Jemu se třeba víc líbí ta krajina v DCS. Mě osobně teda taky. Působí na mě mnohem věrnějším dojmem při pohledu z virtuálního létajícího zařízení na virtuální zeměkouli, než výchozí krajina ve FSX. |
| |
|
| | | DCS: par problemu do zacatku 17. 9. 2014 / 09:44 | |
| | Ahoj, vcera jsem si konecne stahnul DCS: world, ale potykam se s problemem mapovani jednotlivych funkci.
Konkretne mi zcela nepochopitelne nefunguje napr. tlacitko pro FPS nebo pauza. FPS ma svoji defaultni kombinaci (neco jako alt-home ci tak neco) ale protoze pouzivam imac, nemam standartni klavesnici s tlacitkem home apod, proto jsem premapoval fps na tlacitko tusim P, zkousel jsem ctrl-P, zkousel jsem tlacitko na saiteku, ani v jedne kombinaci se nic neukazalo. Obdobne s pauzou, stajny problem.
Zajimave je, ze treba zrychleni a zpomaleni casu funguje a to presto, ze je to ve stejne nabidce "hlavni".
Stejne tak funguje napr u P51 vypnuti baterie B.
Fps a pauza nefunguje ani v nastaveni obecnem ani v nastaveni konkretniho modelu.
A ted babo rad :-:
Dikes za pomoc. |
| |
|
| | | | DCS: par problemu do zacatku 17. 9. 2014 / 11:44 | |
| | | |
|
| | | | | DCS: par problemu do zacatku 17. 9. 2014 / 12:57 | |
| | Diky, zvlastni je, ze dneska uz pauza zacala zahadne fungovat, tak uz jenom FPS .
Asi to zaradim do nevysvetlitelnych pocitacovych chyb |
| |
|
| | | DCS a Saitek panely 17. 9. 2014 / 22:20 | |
| | Nechce se mi zakládat nové vlákno, tak to přidám sem. Doufám, že jsem pro vás neobjevil Ameriku, ale radši 2x než vůbec.
Dlouhou dobu nebylo možné použít Saitek panely jako Switch Panel mimo FSX (objevila se utilitka pro FS9). Částečně přemapování řeší SPAD (Saitek Panel Advanced Controler), ale opět pouze v rozhraní FS, tím byly panely pořád zablokovány na FS.
Před asi rokem se na fóru DCS objevila utilitka, která instaluje svoje ovladače a převádí povely Switch panelu na stisky kláves a klávesových kombinací. Před asi půlrokem se potom objevila varianta utilitky s GUI. Více zde:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=118988
Protože jde o převod na stisky kláves a klávesových kombinací, tak konečně je možné použít Switch panel i mimo letové simulátory. (Např. na autobusy Karosa nejsou ty přepínače vůbec špatný )
A to nejlepší: Můžete mít oba ovladače zaráz, jen každý bude na jiném USB slotu! Asi takhle: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/yea-fuck-yea.gif |
| |
|
| | | DCS:MiG-15 se nám pomalu blíží 12. 12. 2014 / 14:16 | |
| | | |
|
| | | | DCS:MiG-15 se nám pomalu blíží 12. 12. 2014 / 15:04 | |
| | A vypadá hodně krutopřísně Kupuju hned jak bude.. |
| |
|
| | | | DCS:MiG-15 se nám pomalu blíží 12. 12. 2014 / 16:48 | |
| | Přiznám se, že jsem víc nadšený z nového herního enginu |
| |
|
| | | | DCS:MiG-15 se nám pomalu blíží 13. 12. 2014 / 09:42 | |
| | Mňo, pěkné, ale MiG-15BIS měl vysouvací světlomet pod kořenem levého křídla.
Uvnitř vstupu vzduchu do motoru jej měly původní (ne-BIS) verze.
Teda pokud to v 0:11 je světlomet.
|
| |
|
|