FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"letadlo duchů" Jeden příspěvek | Celý strom
"letadlo duchů"   5. 9. 2014 / 20:19
kmarciniszyn
http://www.flightradar24.com/N900KN/440c4fb
http://www.nbcnews.com/news/us-news/unresponsive-aircraft-two-f-15s-race-plane-over-atlantic-n196776

 

"letadlo duchů"   5. 9. 2014 / 20:28
kmarciniszyn
a konec...no, tak doufam, že to je naposled co jsem něco takového sledoval na flight radaru v podstatě live...
 

"letadlo duchů"   5. 9. 2014 / 20:29
xWing   
Sledoval som ho, ale potom uz zmizlo z mapy. ;-(
Zeby uz palivo ?
 

"letadlo duchů"   5. 9. 2014 / 20:30
kmarciniszyn
jj, to by tak nějak odpovídalo
 

"letadlo duchů"   5. 9. 2014 / 20:32
xWing   
To je strasne, bezmocne sledovat lietadlo a nic nemozes urobit.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 08:25
Koprik
..no, vyhledem k těm pár známým okolnostem a směru letu mám pocit, že v tom neletěla rodinka na výlet....
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 10:52
Rychlokvaška
Poučení pro příště...
Když je problém s tlakováním, nebo kyslíkem, tak se nikoho neptám na povolení a klesám co nejrychleji to jde do 10.000ft, případně výš, pokud to nejde s ohledem na terén. Až je možnost, dám vedět ATC.
Klesat a hlásit, okamžitě, nikoliv žádat o povolení. Jde o sekundy.
Smutný příběh, co se pořád opakuje...
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 11:12
Koprik
..takže v podtstatě další případ jako Helios B737 na lince do Prahy v roce 2004.....tak to je moc smutné.....
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 11:20
Rychlokvaška
To bych úplně zatím s jistotou netvrdil, jenom narážím na to vyjádření ATC, co po nich pilot žádal. O klesání kvůli kyslíku se prostě nežádá, na to není čas.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 13:04
Luděk Ch.
Měli by ale mít palubní kyslík, který by je měl aspoň nějakou chvíli udržet v bdělém stavu, ne? To by měla být povinný výbava každého přetlakovaného letadla, pokud se nepletu. Jinak ale jasné, pokud nehrozí srážka s jiným provozem nebo terénem, tak hned dolů, na vysvětlování je času dost.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 13:08
Rychlokvaška
Záložní kyslík je priorita, to ano. Ale pak se okamžitě klesá. Pokud je provoz pod, tomu se vyhneš. Dosažení bezpečné výšky je naprosto zásadní, ani záložní kyslík není napořád. Klesání pěkných pár minut trvá.
 15x  

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 21:49
Lowmick   
S tímhle se dá padat 7000-10 000 ft/min. Když jdeš z FL250, tak se dá počítat prakticky jedna minuta a nějaké drobné na to, aby ses dostal do hladiny, kde už to s udýcháš.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 22:04
Lejzy
To bych nechtel zazit na svoje usi.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 19:01
vrana47
Kyslík na palubě by měl být pro každého pasažéra jedna láhev, která vydrží 15 minut, teda tak to mám zafixované ze školy. ještě se to dělí podle výšek, v jakých to éro létá. Třeba tam jsou láhve pro piloty, kdy má každý svou a tuším, že pro 10% cestujících (ale tomuto nějak nerozumím).
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 21:48
Lowmick   
Pro každého pax tam jedna láhev být nemusí, to by to letadlo pak nevozilo nic jiného... Letadla téhle kategorie mají pro cestující buď chemické vyvíječe, nebo jednu společnou láhev pro všechny.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 23:53
vrana47
Tak jako měla by tam být zásoba průměrně pro jednoho na 15 minut. U nějakých vyšších zdrojů, než ve škole jsem se neptal.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 22:16
Neo OK AAA
Mam pocit, ze jeden z duvodu, proc se bizjety netlaci casteji rekneme nad FL450 je ten, ze v pripade nahle dekomprese nastava ztrata vedomi v radech sekund, takze ani neni cas na nasazeni. Kyslik tam sice muze byt, ale nez nasadi, muze byt konec.

Btw muze nekdo tuhle informaci potvrdit? Nejak si nevzpominam na zdroj
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 22:29
Lowmick   
Mám pocit, že nad 470 musí mít jeden z posádky na sobě pořád masku. Už si nejsem jistý, jestli to platí jen pro AOC nebo i private. Nad 450 už spíš nešplhají, protože to moc neletí.
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 22:47
Lejzy
Od kolika je tlakovy oblek?
 

"letadlo duchů"   6. 9. 2014 / 23:09
vojtas
Je to tak, že trvalou dodávku kyslíku musí mít jeden z pilotů při kabinové výšce větší než 10000 ft při letu delším než 30 minut. Trvale by potom měla být maska nasazena nad kabinovou výšku 13000 ft. Jinak ono to nad FL450 letí dobře, jen tě dost omezuje low a high speed buffet.
 

"letadlo duchů"   7. 9. 2014 / 20:56
Neo OK AAA
Ja prave myslim, ze treba takovej gulfstream se dostane v poho nad FL450 a ze duvod je prave ten kyslik...krom urcite spousty dalsich duvodu
 

"letadlo duchů"   7. 9. 2014 / 21:31
Venturi   
Dassault Falcon 7X a príbuzné Falcony majú ceiling FL510... byť milionár voziaci sa v niečom takom, skúsil by som ten dostup už len kvôli tomu výhľadu
 

"letadlo duchů"   8. 9. 2014 / 08:32
Lowmick   
Došplhat to může, ale musel by mít důvod. Tím může být potřeba extra velkého doletu s ohledem na počasí (přestoupe si jetstream, bouřky apod.). Jinak by si akorát ubíral TAS. Pokud jsi s doletem ok, tak to spíš ženeš níž na rychlosti. Hladiny poblíž max dostupu jsou spíš na "plachtění" do dálky.
 

"letadlo duchů"   7. 9. 2014 / 11:35
Marek07
Toto mám z výcvikových materiálov pre LPS...
Doba činného vedomia po dekompresii:
FL 180 – 20 minút
FL 300 – 1 minúta
FL 400 – 12 sekúnd
 

"letadlo duchů"   8. 9. 2014 / 13:59
Lejzy
Zajimalo by mne, kolik to maji piloti ze zemi, kde jsou aklimatizovani na velehory. Protoze ve FL180 se da po aklimatizaci v pohode existovat i dlouhodobe (ve skoro 18tis stop jsem uz prespaval, ale tlak byl nad standardem).
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ