| | | EC-135 (autopilot) 29. 8. 2014 / 20:53 | |
| | Ahoj,
prosím vás dokázal by mi někdo vysvětlit jak funguje u tohoto vrtulníku autopilot? Zajímalo by mě jak nastavit vrtulník aby letěl požadovaným kurzem, stoupal na požadovanou výšku a taky jestli jde aby stál v klidu na jednom místě. Děkuji vám za pomoc. |
| |
|
| | | EC-135 (autopilot) 30. 8. 2014 / 20:44 | |
| | Vůbec nijak. |
| |
|
| | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 14:20 | |
| | Nefunguje to jo? To snad není pravda čeče... |
| |
|
| | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 14:21 | |
| | to si fakt myslis ze autopilot ovlada aby vrtulnik stal na jednom mieste ? |
| |
|
| | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 14:29 | |
| | V realu ano, v simu to tuším taky nějaký AP uměl. |
| |
|
| | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 14:36 | |
| | to u vsetkych vrtulnikov co maju autopilot ? Zas som o nieco mudrejsi |
| |
|
| | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 16:17 | |
| | Netuším či u všech (asi ne), ale při první předváděčce Mi-24 pro novináře a druhou stranu kdysi dávno ruský pilot šokoval tím, že zavisel nad dráhou, po lanovém žebříku slezl dolů, vykouřil papyrosu a následně vylezl nahoru a odletěl.... Sice to tam bachoval operátor, ale viselo to samo |
| |
|
| | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 16:52 | |
| | teda nechci ti kazit iluzi,ale Mi24 měl j zdvojené řízeníi.Operátor měl možnost nouzového řízení,kolektiv i řídící páku tam měl.Ne plnohodnotnou,taková zmenšenina,ale měl. |
| |
|
| | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 17:08 | |
| | ...jak to odporuje tomu, co jsem napsal?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 18:48 | |
| | No,že to řídil operátor zpředu a pilot si mohl šplhat kam chtěl... |
| |
|
| | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 18:50 | |
| | ...ikdyž nevím přesně výraz " bachoval " |
| |
|
| | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 20:12 | |
| | Dával bacha |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 20:38 | |
| | ...a tak to joooo,ale pořád to neřeší toho autopilota |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 21:34 | |
| | ....normální člověk v mé větě přečte, že vis řídil autopilot, operátor na to dával pozor kdyby náhodou. Ale jak koukám, ono je fakt lepší tu držet hubu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 00:08 | |
| | Vidím, že jak to má na výložkách jednou zlato, tak se to hned vzteká Ale dobře ti tak... Už bys mohl vědět, že s některýma se zásadně komunikuje stručně a jednoduše... Hezky jako se záklaďákem co se dostal od hnoje v kravíně k tryskáčům... Na rozdíl od vrtulníků tam dělali dycky jen kvalifikovaní jedinci
Ale zpátky k věci... Příště napiš že čtyřiadvacítka autopilota má, dokonce s ním umí i viset a pokud chceš udělat dojem, dodáš pár čísel, třeba že za minutu ho to sfoukne max o deseti metrů. Obecenstvo jásá, ženy ti padají k nohám, jsi hvězdou večera a to i přesto, že po té co jsi zjistil jaké jsi nemotorné tele, které by v luftě neudrželo tak sofistikovaný stoj jako je vrtulník jsi se zbaběle dal na cestu šoféra silvestrovské rachejtle s křídlama... No a když to takhle stručně napíšeš, tak ti i sebevětší jelito (nemyslím tím nikoho konkrétního) nemůže oponovat, ve zdejší diskuzi zůstane zachován klid, notoričtí rýpali (nikdo konkrétní) nemají do čeho rýpnout a ty můžeš jít s klidným svědomím spát, že jsis nezkrátil život hádkou s někým opět nekonkrétním... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 10:30 | |
| | No, myslím, že Toník s nevztekal hned, já tu čtu ještě jednu docela klidnou mezoodpověď. To až pak...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 17:52 | |
| | tak teda jo,nevěda suprmoderní techniky Ruska 80 let ....beru zpět a tady je odpověď na můj dotaz jinam :
... může sama viset.. další režim je MARŠRUT , je to v podstatě let po trati.. asi spíš pouze podle aktuálně zadaného kurzu.. k tomu si může zapnout stabilizaci výšky ale pouze barometrické a pak stabilizaci rychlosti.... navíc tyto dvě stab jdou zapnout i samostatně...
Takže asi tak.Poklona Tonde |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 18:51 | |
| | No vidíš jak to hezky všechno znáš |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 19:29 | |
| | nikdy jsem nic takovýho neřekl...jen jsem neznalej materialní části .Ale zase jsem o něco chytřejší....splést se může každej.... |
| |
|
| | | | | | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 23:08 | |
| | Ke stažení na Hovercontrol. Spousta misí v FSX je díky tomu autopilotovi docela brnkačka |
| |
|
| | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 13:57 | |
| | Třeba HoverControl 412 tohle umí.
|
| |
|
| | | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 18:52 | |
| | Protože má implantovaný externí AP, který je volně ke stažení. Bohužel právě s výše uvedenou 135 moc dobře nekomunikuje, zvláště když se k tomu používá HTR. |
| |
|
| | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 16:43 | |
| | No mě to jakš takš funguje,ale je z tím laborování. Musíš si s tím hrát. Trochu si to dělá co chce,ale jde to.
Vždy se to řídí jen jednou prioritou. Buďto rychlost, nebo výška, také stoupání,či klesání.
Na zložitější užívání jsem nepřišel. |
| |
|
| | | EC-135 (autopilot) 31. 8. 2014 / 18:31 | |
| | | |
|
| | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 14:10 | |
| | ..nevím, ve FSX jsem zkoušel jenom std vrtulníky, ale FS9 byly nic moc a FSX to byla taková simulovaná simulace. Na vrtulníky dost na nic.
Tady XPlane proti FSX - nebe a dudy.
|
| |
|
| | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 14:54 | |
| | A navíc vzniká jedná moc pěkná EC-135 i pro X-Plane. Vrtulníky z téhle dílny jsou veliká paráda. Těším se na ní.
|
| |
|
| | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 14:59 | |
| | | |
|
| | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 15:11 | |
| | Tak je tu možnost létat i s touto, ale myslím si, že existují lepší modely. Když se to lítá přes ty autopiloty autotrimy jak by se to lítat mělo, je to pro mě ve výsledku nezábavná nuda. A když se ty autopiloti a autotrimové vypnou, tak je ten let sice takovej uvěřitelnější, ale ta věc nejde dotrimovat ručně a pořád se to někam vzpíná a z krystalický nudy se stane úporná bitva. Uvnitř není moc hezky vymodelovaná, takže kdo má třeba ND BK-117, nebo AS350, či teď nově Bell 407 od Dreamfoilu, nemá vlastně moc důvod tuhle německou 135 ani pouštět. Aspoň já to tedy tak vidím. Ale ta rotorsim 135 je zadarmo, můžete kdokoliv otestovat, ve světě si to své fanoušky našlo, třeba vás taky osloví.
|
| |
|
| | | | | | | EC-135 (autopilot) 1. 9. 2014 / 17:55 | |
| | Od kedy Fred zacal robit vrtulniky, som aj zabudol na tu nemecku |
| |
|
|