FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Další nehoda :( Jeden příspěvek | Celý strom
Další nehoda :(   28. 7. 2014 / 16:14
Lišák   
http://www.krimi-plzen.cz/a/na-letisti-v-plasich-prave-ted-spadlo-letadlo
 

Další nehoda :(   28. 7. 2014 / 18:20
MadBird
Kazde pristani, od ktereho pilot odejde po svych, je dobre... Kazde pristani, po kterem je letoun opetovne pouzitelny, je skvele...

Holt tohle patri k tem dobrym a nevidel bych to jako nejakou extremni tragedii...

Dulezite je, ze jsou vsichni v pohode... Plechy jsou od toho aby se muchlaly...

Z.
 

Další nehoda :(   28. 7. 2014 / 19:40
happypetr   
Chudák, má urvaný srdíčko...
 

Další nehoda :(   28. 7. 2014 / 21:07
Jeykick
To ještě rozlítá. Hranický Z-126 OK-KMM vypadal po nehodě ještě hůř a je po GO a zase lítá.
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 09:22
MzM   
Trošku OT: mezi podvečerním spánkem jsem otevřel oko a tam byl jakýsi pořad, něco jako "nepodařené dovolené", kde nějaký američan letěl se svou Cessnou (nevím přesně, vypadalo to jako Cessna 206), a žbluňknul s tím do vody. Něco se pokazilo.
Vyvázl z toho, stroj utopil. Pak povídal něco ve smyslu, "měl jsem štěstí, nikdy se nedozvím, proč se to stalo."
Když takhle nezafunguje stroj velikosti Cessna 206, tak se to nevyšetřuje? Když měli problémy blaníky, tak nelítaly, Cessny v USA můžou?
Nebo to byla jenom nějaká necelá informace?
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 10:05
kuma   
Blaníky nejsou uzemněny protože by s nimi bylo něco v nepořádku, ale protože v určitých kruzích zjevně byl "vyšší zájem" využít nehodu špatně používaného blaníku pro nějaké obchodní cíle. Cessna naopak asi chce, aby její éra létala, proto věřím, že i kdyby se to vyšetřilo a přišlo se na technickou závadu, důvod k uzemnění cesen to stejně nebude.
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 10:16
vrana47
přesně tak, Kuma má pravdu.. Po té nehodě v Rakousku, nebo kvůli které to bylo způsobeno to uzemnění blaníků, tak v Letu (Aircraft Industrie) chtěli, aby jim ho poslali na kontrolu a zjistí, co tam bylo špatně. Blaník "nedoletěl", EASA nebo někdo to zamítl a je s nimi ámen...
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 10:58
Toomitsch
Tak co tam bylo spatne se vedelo, spis jak se to pak resilo bylo smutne...
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 13:18
kuma   
To co se stalo se vědělo - a o nedodržení příručky a bulletinů taky.
Akorát ten závěr byl (je) schizofrenní - místo "dodržujte předepsané režimy" bylo doporučení "blaníky odteď nelétají". Chjo...
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 13:24
vrana47
Bordel je všude, si bohužel nevybereme. Je jich škoda.
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 13:45
Toomitsch
Tak tak, prohlidka+ letani v souladu s lp plus precizni zaznamy.
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 13:58
Mike76
Pokud vím tak to Rakušáci stále někdo šetřili a závěrečná zpráva jaksi není...
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 14:13
Fishbed   
mezitím v Rakousku
9373 B / 600 x 400 / 10462869_700176223362785_3481632807631443557_n.jpg
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 07:48
Toomitsch
Jestli mne oko nemate, tak tohel Red Bull a ti si udelali ten drahy bulletin... Vim jeste asi o dvou, co to maji...
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 08:08
mano
pokial viem ten bulletin nikdy nebol schvaleny easou ani nic poodbnym a nie to este fabrikou
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 11:05
Mike76
Fabriku to nezajímá pro ni je to přítěž jak se vyjádřili... Kašlu na to chtějí prodávat Kundolet
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 11:36
mano
ved ale uz to ma ina grupa ktora chcela nedavno rozbehnut vyrobu 23jek nie ?
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 14:24
kuma   
Myslím, že je to jinak - že hlavně chtějí mít v ruce glejt, že můžou vydávat bulletiny a rozhodovat o výrobě, bytí a nebytí blaníků - ale ne u nás a pro nás, ale s ohledem na 1000 blaníků na východ od Doněcké republiky...
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 08:49
Pips   
Bodejť by to si to nevyztužili, když na to mají a nijak je to nedokáže finančně nalomit. Nelze vůbec srovnávat naše běžné provozovatele (aerokluby) a gigant redbull. Nemám však nejmenší tušení kolik by si redbull musel nechat okovat blaníků, aby je to zaválo stejně daleko od břehů finančních jistot, jako ve většině aeroklubů takovej jeden kus
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 10:01
Toomitsch
Tolik blaniku uz na svete nenajdes
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 10:44
kuma   
To jo, ale stejně je sranda, že se jim vyplatí do těch blatníčků investovat, zvlášť když investice do kluzáku je pro ně (v porovnání s náklady na jiné oře v jejich stáji) "nur eine luftblase" - a tak si mohou na své zlotřilé rejdy vybrat cokoliv, co se jim hodí. No a proč ztužovat starý plecháč, když by se dalo koupit něco lepšího, že jo. Ergo - asi se teda nic lepšího koupit nedá !!

To IMHO jasně svědčí o geniální kvalitě tohoto éra, které je teď pro většinu z nás, bohužel, tabu.
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 10:48
Fishbed   
Jsou to hold srdcaři proč používat k obchodním cestám firemního Falcona nebo Citationa když můžeš vzít DC-6
 

Další nehoda :(   30. 7. 2014 / 14:22
kuma   
Tomu samozřejmě na 105% rozumím!
 

Další nehoda :(   29. 7. 2014 / 18:38
Fabo™   
Inu, Viden je vychodne Prahy, a nekdy nejen na mape...
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ