| | | Další nehoda :( 28. 7. 2014 / 16:14 | |
| | | |
|
| | | Další nehoda :( 28. 7. 2014 / 18:20 | |
| | Kazde pristani, od ktereho pilot odejde po svych, je dobre... Kazde pristani, po kterem je letoun opetovne pouzitelny, je skvele...
Holt tohle patri k tem dobrym a nevidel bych to jako nejakou extremni tragedii...
Dulezite je, ze jsou vsichni v pohode... Plechy jsou od toho aby se muchlaly...
Z. |
| |
|
| | | Další nehoda :( 28. 7. 2014 / 19:40 | |
| | Chudák, má urvaný srdíčko... |
| |
|
| | | Další nehoda :( 28. 7. 2014 / 21:07 | |
| | To ještě rozlítá. Hranický Z-126 OK-KMM vypadal po nehodě ještě hůř a je po GO a zase lítá. |
| |
|
| | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 09:22 | |
| | Trošku OT: mezi podvečerním spánkem jsem otevřel oko a tam byl jakýsi pořad, něco jako "nepodařené dovolené", kde nějaký američan letěl se svou Cessnou (nevím přesně, vypadalo to jako Cessna 206), a žbluňknul s tím do vody. Něco se pokazilo.
Vyvázl z toho, stroj utopil. Pak povídal něco ve smyslu, "měl jsem štěstí, nikdy se nedozvím, proč se to stalo."
Když takhle nezafunguje stroj velikosti Cessna 206, tak se to nevyšetřuje? Když měli problémy blaníky, tak nelítaly, Cessny v USA můžou?
Nebo to byla jenom nějaká necelá informace?
|
| |
|
| | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 10:05 | |
| | Blaníky nejsou uzemněny protože by s nimi bylo něco v nepořádku, ale protože v určitých kruzích zjevně byl "vyšší zájem" využít nehodu špatně používaného blaníku pro nějaké obchodní cíle. Cessna naopak asi chce, aby její éra létala, proto věřím, že i kdyby se to vyšetřilo a přišlo se na technickou závadu, důvod k uzemnění cesen to stejně nebude. |
| |
|
| | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 10:16 | |
| | přesně tak, Kuma má pravdu.. Po té nehodě v Rakousku, nebo kvůli které to bylo způsobeno to uzemnění blaníků, tak v Letu (Aircraft Industrie) chtěli, aby jim ho poslali na kontrolu a zjistí, co tam bylo špatně. Blaník "nedoletěl", EASA nebo někdo to zamítl a je s nimi ámen... |
| |
|
| | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 10:58 | |
| | Tak co tam bylo spatne se vedelo, spis jak se to pak resilo bylo smutne... |
| |
|
| | | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 13:18 | |
| | To co se stalo se vědělo - a o nedodržení příručky a bulletinů taky.
Akorát ten závěr byl (je) schizofrenní - místo "dodržujte předepsané režimy" bylo doporučení "blaníky odteď nelétají". Chjo... |
| |
|
| | | | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 13:24 | |
| | Bordel je všude, si bohužel nevybereme. Je jich škoda. |
| |
|
| | | | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 13:45 | |
| | Tak tak, prohlidka+ letani v souladu s lp plus precizni zaznamy. |
| |
|
| | | | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 13:58 | |
| | Pokud vím tak to Rakušáci stále někdo šetřili a závěrečná zpráva jaksi není... |
| |
|
| | | | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 14:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 07:48 | |
| | Jestli mne oko nemate, tak tohel Red Bull a ti si udelali ten drahy bulletin... Vim jeste asi o dvou, co to maji... |
| |
|
| | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 08:08 | |
| | pokial viem ten bulletin nikdy nebol schvaleny easou ani nic poodbnym a nie to este fabrikou |
| |
|
| | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 11:05 | |
| | Fabriku to nezajímá pro ni je to přítěž jak se vyjádřili... Kašlu na to chtějí prodávat Kundolet |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 11:36 | |
| | ved ale uz to ma ina grupa ktora chcela nedavno rozbehnut vyrobu 23jek nie ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 14:24 | |
| | Myslím, že je to jinak - že hlavně chtějí mít v ruce glejt, že můžou vydávat bulletiny a rozhodovat o výrobě, bytí a nebytí blaníků - ale ne u nás a pro nás, ale s ohledem na 1000 blaníků na východ od Doněcké republiky... |
| |
|
| | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 08:49 | |
| | Bodejť by to si to nevyztužili, když na to mají a nijak je to nedokáže finančně nalomit. Nelze vůbec srovnávat naše běžné provozovatele (aerokluby) a gigant redbull. Nemám však nejmenší tušení kolik by si redbull musel nechat okovat blaníků, aby je to zaválo stejně daleko od břehů finančních jistot, jako ve většině aeroklubů takovej jeden kus |
| |
|
| | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 10:01 | |
| | Tolik blaniku uz na svete nenajdes
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 10:44 | |
| | To jo, ale stejně je sranda, že se jim vyplatí do těch blatníčků investovat, zvlášť když investice do kluzáku je pro ně (v porovnání s náklady na jiné oře v jejich stáji) "nur eine luftblase" - a tak si mohou na své zlotřilé rejdy vybrat cokoliv, co se jim hodí. No a proč ztužovat starý plecháč, když by se dalo koupit něco lepšího, že jo. Ergo - asi se teda nic lepšího koupit nedá !!
To IMHO jasně svědčí o geniální kvalitě tohoto éra, které je teď pro většinu z nás, bohužel, tabu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 10:48 | |
| | Jsou to hold srdcaři proč používat k obchodním cestám firemního Falcona nebo Citationa když můžeš vzít DC-6 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Další nehoda :( 30. 7. 2014 / 14:22 | |
| | Tomu samozřejmě na 105% rozumím!
|
| |
|
| | | | | | | | Další nehoda :( 29. 7. 2014 / 18:38 | |
| | Inu, Viden je vychodne Prahy, a nekdy nejen na mape... |
| |
|
|