| | | Jak vyrobit svuj panel 1. 4. 2005 / 22:53 | |
| | Muzete mi prosim nekdo poradit nejaky tutorial, jak si upravit jiz existujici 2D panel? Jde mi o to, ze bych chtel doplnit hotove letadlo o jedno okno, kde bych mel citelne vsechny dulezite hodnoty radii, navigace a autopilota, navic ve tvaru, ktery by pasoval na druhy monitor a mohl potom v klidu pouzivat VC na letani. Bohuzel se totiz pri letu a pouziti Active camery nedaji moc dobre ovladat budiky mysi v kokpitu (napr. course a heading) protoze se houpe pohled, ani nejsou ani moc dobre citelne hodnoty (1280x960, 0.60 view, full detail).
Resp. nemate tip na jiz hotovy podobny "pomocny" panel? |
| |
|
| | | Re: Jak vyrobit svuj panel 2. 4. 2005 / 07:42 | |
| | Upravit ten 2D panel je hodně, ale hodně těžký....... Jestli umíš pracovat v GMAXu nebo něčem podobném tak jo, ale jinak! :-/ |
| |
|
| | | | Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 2. 4. 2005 / 07:47 | |
| | Na tohle byl perfektní CfgEdit, ale je bohužel jen na FS 98 a 2000. Na FS9 už žádná Utilitka tohoto typu neexistuje, alespoň ne FREE. |
| |
|
| | | Re: Jak vyrobit svuj panel 2. 4. 2005 / 08:11 | |
| | Není to až tak složité, jak to vypadá. Pokud budeš používat existující přístroje znamená to pouze vytvořit podkladovou bitmapu a v panel.cfg na ní ty přístroje naházet. Pokud chceš přístroje vlastní, je to poněkud složitější, ale protože je od FS2002 možnost programovat gauges v XML a je možné se inspirovat buď defaultními nebo již hotovými letadly ani tato cesta není neprůchodná.
BTW - gmax s tím nená nic společnýho |
| |
|
| | | | Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 2. 4. 2005 / 11:25 | |
| | Ano, tak nejak si to predstavuji: udelat si podkladovou bitmapu a umistit na ni jiz hotove budiky, pripadne jejich casti a toto vse mit jako doplnek k normalnimu 2D panelu, ktery si budu moci odpoutat a umistit na vedlejsi monitor.
Kdo pouziva podobne dva monitory vi, ze je problem s ruzne velkyma oknama nejruznejsich proporci, ktere se na druhy monitor jen velmi tezko umistuji, zvlast, kdyz tam chce mit clovek umisteny jeste treba zmineny FS Navigator.
Priklad: |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 2. 4. 2005 / 12:54 | |
| | Dáš to do jednoho okna příslušné velikosti , přes shit něco nebo view menu si to zaktivuješ, dáš undock windows , přesuneš na druhý monitor, tam by neměl být problém |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 4. 4. 2005 / 08:41 | |
| | Pokud chceš skutečně jen toto, pak Ti bude stačit i již výše zmiňovaný CfgEdit, který byl myslím pro FS2000 a tuším že i FS2002. Já ho používám i ve FS9, ale musíš skutečně počítat s tím, že ne vše se vždy podaří podle Tvých představ. V každém případě to ale za zkoušku stojí. Lob |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 4. 4. 2005 / 08:45 | |
| | Taky používán CfgEdit ve FS9, ale je dobré udělat si pracovní kopii panel.cfg a s tou pracovat a do originálního panel.cfg potom jen ručně kopírovat změny. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 4. 4. 2005 / 08:54 | |
| | Ano, je to tak, jinak někdy dochází k deformacím grafiky. Máš ale přesně určeny koordináty jednotlivých přístrojů a ty pak vložíš do nového panel.cfg. Lob |
| |
|
| | | Re: Jak vyrobit svuj panel 4. 4. 2005 / 11:15 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Jak vyrobit svuj panel 4. 4. 2005 / 11:26 | |
| | to mozno ano, ale ne zadarmo jako CfgEdit
A kvůli jednomu panelu asi 25 USD nikdo nedá. |
| |
|
|