| | | JAS-39 Gripen (AirShow) 19. 7. 2014 / 15:33 | |
| | Ahoj,
prosím vás jak se přesně provádějí starty s Gripeny na AirShow a jak je to s omezením hlučnosti. Jde o to aby pilot pouze nepřekročil Mach 1 a nebo jde i o výkon (třeba pouze 80% max)? A když pilot startuje na AirShow může pro vzlet přidat plný plyn nebo je to nebezpečné?
Děkuji za rozebrání mého dotazu.
|
| |
|
| | | JAS-39 Gripen (AirShow) 19. 7. 2014 / 23:00 | |
| | Ahoj,pochopitelne nesmi behem ukazky prekrocit ani se priblizit M 1(hrana je 0.9 M).Pri vzletu pouziva 'afterburner' a pocas ukazky jak potrebuje,nevim o zadnem omezeni kvuli hluku(tyka se airshow jak pises).Je to pochopitelne predem nacvicena sestava ale to jiste vis.Hluk se resi pri normalni letove akci jako odklon po vzletu atd. |
| |
|
| | | | JAS-39 Gripen (AirShow) 19. 7. 2014 / 23:13 | |
| | Občas se stane že na nějaké části letounu vznikne nadzvukouá rychlost (nikoliv celého letounu) je to na YouTube ne jde málem spadnul z lešení kameraman ČT nebo si měnil trenky...
|
| |
|
| | | | | JAS-39 Gripen (AirShow) 20. 7. 2014 / 10:20 | |
| | Tak urcite,je to obcas slyset pri vhodnych atmosferickych podminek. |
| |
|
|