FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Albatros 2.0 Jeden příspěvek | Celý strom
Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 09:18
Mike76
Albatros 2.0

http://technet.idnes.cz/aero-oprasilo-albatros-letoun-l-39-ng-bude-cvicit-i-bojovat-pmi-/tec_technika.aspx?c=A140610_164135_tec_technika_mla

pěkné video ale jestli něco prodají ...
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 09:54
ondras   
Pro chudší země by to mohlo být řešení. Hlavně aby nám to zase nezakázali vyvážet!
Chtělo by to ale úplně nový koncept. Albík, krásný éro ale je už dlouho za horizontem....
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 10:06
Mike76
to záleží na elektronice co tam nacpou... taky jsem nikde nepostřehl motor jaký to má mít
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 10:37
anatolij   
Americký Williams International FJ44-4M.
Více o projektu na http://www.l-39ng.cz
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 11:56
Mike76
Williams FJ44-4 - - 16,01 kN
Progress/Ivčenko AI-25TL - 16,9 kN
Lotarev DV-2 Turbofan, - 21,57 kN

vypadá to slabší jak L-59 ... stejný jako původní Albík ... zvláštní
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 11:57
Mike76
Max thrust 16.87 kN 3,790 lbst
Length 1.34 m 52.8 in
Diameter 0.67 m 26.3 in
Weight 305 kg 670 lb
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:06
JM   
Když ale mrkneš na porovnávací tabulku co je na webu, tak ten tah je jediný parametr, který je oproti starý l39 stejnej Jinak je všechno lepší. Mě to až tak zvláštní nepřijde, ono asi není cílem z toho dělat přemotorovanou stíhajdu
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:53
Mike76
oproti L-59 už ale ne ... co vím tak piloti L-39 mi říkali že je slabá ale já s tím nelítal ...


Rate of Climb
L-59 - 5,510 ft/min
L-39NG - 4,3 ft/min

Max Level Speed
L-59 467 knots,
L-39NG 420 knots

jinak L-139 měla měla motor něco mezi tím 18,15 kN (Garrett TFE731-4)
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:53
Rychlokvaška
K čemu je ti výkonnější motor, kterej je těžší, náročnější a nákladnější na údržbu a provoz, míň spolehlivější a o několik řádů zastaralejší technologie? Výkon není všechno.
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:55
Mike76
předpokládám že by dnes šel koupit lepší a lehčí motor než Lotarev DV-2 o něm jsem neuvažoval že by ho tam dávali jen jsem to s ním porovnal.
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 14:02
anatolij   
Kdyžtak zde krátké srovnání motorů, které byly, jsou, nebo možná v budoucnu budou na Albících (L-39, 59, 139, 159, ...).
http://www.leteckemotory.cz/clanky/motory-albatrosu.php
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 14:27
Mike76
Pěkný díky!!!
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 11:53
Rychlokvaška
Novej motor, nová avionika...náhodou je to moc pěknej koncept a rozhodně stojí za to. Aeru moc fandím, od doby co je koupila Penta se z nich postupně stává hodně významný aerospace hráč minimálně v Evropě a jejich engineering má rozhodně velkej potenciál. NGčko může brnkat narozdíl od L-159 zrovna na tu správnou strunku, přece jenom Albíků lítá po světě pořád nějakých 700 kousků. A jestli má starej Albík nějaký problémy, tak je to jen servis starých komponentů...

Jenom škoda, že jejich prezentace na Farnborough je taková...podměrečná. Ani ta pípa s Plzínkou to nezachrání
Chtělo to aspoň nějakej model na statice...

Ostatně nedávno věnoval FLIGHT poměrně dost velkej prostor českému leteckému průmyslu a srdce úplně zaplesá, kolik se toho u nás změnilo.
Třeba zrovna o Aeru se to čte moc hezky:
http://www.flightglobal.com/news/articles/analysis-czech-champion-aero-vodochody39s-structural-399364/
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:05
Mike76
je třeba se jen zaregistrovat pak to lze číst
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:43
MiG-21MFN
Jestli tomu správně rozumím, tak nejde o modernizaci starejch kousků, ale o výrobu uplně nových letadel?
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:48
Mike76
Vypadá to tak nové kusy i v tý analýze říká že staré L-39 jsou na hranici životnosti.
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:56
MiG-21MFN
takže v podstatě musí znovu zavést výrobu novýho letadla. tak to teda good luck
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:04
Rychlokvaška
Na jednu stranu je pravda, že spousta lidí nepřenesla přes srdce, že se v Aeru nevyrábí kompletní letadla. Ostatně jak L-159 i Ibis jsou značně neúspěšné projekty, které prostě přišly i přes nesporné kvality v nevhodnou dobu a tak trochu "za každou cenu musíme mít éro", aniž by měli zákazníky.

Na druhou stranu moderní Aero má potenciál poměrně slušnej. L-39NG není úplně kompletně nový, údržbová linka pořád běží, zkušenosti s kompletací skoro celýho éra mají slušnou ze Sikorsky a jejich nový konstrukční oddělení taky hezky umí. Šanci to má.
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:08
Mike76
O kvalitách Ibis vy šlo z úspěchem pochybovat... Ostatně nejvíce se jich válí u Plzně v bahně...
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:09
Rychlokvaška
Kvalita a komerční úspěch jsou dvě rozdílné věci...
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:12
Mike76
Obávám se že to letadlo nemělo ty parametry co mělo mít (nebavím se teď o L-159)
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 16:25
Lowmick   
Nicméně v tomhle případě se ony dvě rozdílné věci celkem sešly
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 17:27
MiG-21MFN
to jo, zkušenosti a údržba jsou. ale hlavní a nejdražší bude ta výrobní linka. a ta není... no ale nemyslím si, že by se penta bezhlavě pouštěla do průseru typu ibis a L-159
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 12:55
Rychlokvaška
Přesně tak. Prototyp L-39NG je plánovaný na 2016, certifikace 2017 a sériová výroba 2018.
Navíc ten FJ44 je plánovaný i jako náhrada do klasické L-39 - příští rok na Reno Air Race by se měl objevit první civilní kousek.
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:03
Mike76
Pokud i náhrada tak pak růži mým že je i stejně silný
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:08
Rychlokvaška
Jak už jsem psal, na ten výkon bych se moc nekoncentroval. Jestliže máš lehčí motor, s moderním FADECem, lepší akcelerací a levnějším provozem, užiješ si s ním mnohem víc, než s výkonnějším, kterej musíš brát v rukavičkách a každou chvíli sundávat z éra na inspekci...
 

Albatros 2.0   17. 7. 2014 / 13:26
join1701   
No, už aby na tom začal pracovat LOTUS SIMULATIONS ...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ