| | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 08:24 | |
| | Zdar
Mám dotaz,když koukám na videa na youtube z FSX tak se mi líbí, že když prší že ta voda zůstane na skle viz video ( sekunda 0,25):
http://www.youtube.com/watch?v=oJjge0p2Alo
Koukal jsem se jak to nastavit, ale nikde jsem nic nenašel , pokud stím máte někdo zkušenosti, tak budu rád za každou odpověď.
Díky a letům zdar!
|
| |
|
| | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 08:29 | |
| | V popisu je napsáno, že tento efekt přidává Sony Vegas . Jinak osobně mi to přijde dost nereálné. |
| |
|
| | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 09:37 | |
| | Něco takového bych chtěl do cockpitu pmdg 737 . Celkem mě překvapilo že to tam není, protože ten efekt měla i ifly 737 pro fs9... a taky že na to nikdo nevydal třeba patch, nebo o něm nevím |
| |
|
| | | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 13:40 | |
| | Tento efekt do fsx nedostaneš.Jen když si natočíš video.Pak ho dáš do Sony vegas něco jako movie maker,ale o dost lepší a tento efekt tam vložíš.Prakticky je to hezký,ale reálný to moc neni. Je to škoda,že tam nejdou nasimulovat takové to efekty. Mně by se osobně líbila termika od motorů. Bohužel fsx je na toto starý software. U novějších her už se u toho můžeš setkat např. GTA5
|
| |
|
| | | | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 18:37 | |
| | Pamatuji že nějaký pokus o efekt teplého zvlněného vzduchu za motorem byl už u FS2004, protože něco primitivního měl jeden model B767 private BBJ. Ale stejně mi pak později vyrazil dech simulátor Lock On, kde se snad poprvé zdařile ukázal tento efekt. |
| |
|
| | | | | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 21:09 | |
| | Aby něco takového fungovalo, muselo by to být přímo už zabudováno v grafickém enginu FS. Taková věc nejde dodat nějakým add-onem. Je to sice škoda, ale na FS se dívám zásadně z kokpitu |
| |
|
| | | | | | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 23:26 | |
| | A tam to právě chybí nejvíc |
| |
|
| | | | | | | | FSX voda na skle 3. 7. 2014 / 16:11 | |
| | Voda jo, já jsem myslel horký vzduch za motory |
| |
|
| | | | | | | | | FSX voda na skle 3. 7. 2014 / 20:03 | |
| | To, si myslím, bude ještě trvat hodně dlouho A přitom Lock-On to uměl. Je to škoda, ale asi to není prča |
| |
|
| | | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 14:08 | |
| | FSX tyhle věci už nepodporuje |
| |
|
| | | | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 14:31 | |
| | Tak dík za odpovědi, škoda. Doufal jsem že vytáhnete nějaké tajné esa z rukávů |
| |
|
| | | FSX voda na skle 2. 7. 2014 / 18:30 | |
| | Hlavně jestli si všimneš, tak ty kapičky vody se pohybují stejně jako kamera tudíž to vypadá jako by pršelo na tu kameru. Vypadá to hezky ale je to blbost. |
| |
|
| | | | FSX voda na skle 3. 7. 2014 / 07:14 | |
| | Díky všem za odpovědi je to škoda |
| |
|
| | | | | FSX voda na skle 3. 7. 2014 / 19:43 | |
| | | |
|
| | | | | | FSX voda na skle 4. 7. 2014 / 16:27 | |
| | To se velice podobá tomu co měl i ten B767. Akorát zde použitý efekt je mnohem větší. Ovšem zase se dostáváme k tomu, že je to jen velice světlý efekt kouře a ne rozmazaný obraz. |
| |
|
| | | FSX voda na skle 3. 7. 2014 / 23:18 | |
| | Nechcem robit propagaciu x-planu, ale tam je nasimulovana:
-voda na skle
-namraza az zamrznutie skla
-namraza na vrtuliach, motore, nabeznych hranach kridel, trupe,...
-horuce vyfukove plyny
-krupy
a mnoho ineho. tiez z mnozstva dovodov preco som postupne presiel na x.plane. Najvacsim rozdielom pri lete na xplane je ze musim brat dostatocne do uvahy aj pocasie. |
| |
|
| | | | XPLANE voda na skle 4. 7. 2014 / 07:42 | |
| | Tak než se to zase zvrhne
No, ono to myslím zase tak růžové není, voda či námraza na skle / křídlech ( bavíme-li se o vizuálním efektu v 3D ) je vlastností addonu a nikoliv simulátoru (což je stejné i ve FSX).
Většina addonů, včetně komerčních, to nemá.
Například diskuze z fóra RedEyes An-2 (XPL10/prosinec 2013):
Q: Is it possible to add a windshield rain effect to the An2? Like the A320 from JarDesign or C90B from Caranado?
A: Of course, maybe! With pleasure I will read a tutorial from you about it , with examples and screenshots.
Odpověď autora (payware) je sice poněkud drzá vůči platícímu zákazníkovi, ale dokazuje co jsem napsal.
Že se bere vliv námrazy v potaz v rámci letu (ovlivnění parametrů až do případného žuchnutí) je IMHO mnohem podstatnější pro simulaci jako takovou, ale tam nevím jak je na tom FSX, a hlavně taky jde v diskuzi o vizuální stránku věci.
|
| |
|
|