| | | Gmax - nacitanie textur 19. 5. 2014 / 13:08 | |
| | Mam vymodelovane a otexturovane objekty... zmenil som miesto aj objektom a texturam, ako v gmaxe zmenim miesto ulozenia textur ? tak aby ich nacitalo ? |
| |
|
| | | Gmax - nacitanie textur 19. 5. 2014 / 17:11 | |
| | Musíš v Material Editoru daného materiálu přenastavit umístění textury |
| |
|
| | | | Gmax - nacitanie textur 19. 5. 2014 / 17:24 | |
| | a druha vec co ma trapi, kde zozeniem plugin do gmaxu pre fsx ? uz som to vsetko pozabudal |
| |
|
| | | | | Gmax - nacitanie textur 19. 5. 2014 / 17:31 | |
| | To máš v FSX SDK a to je na disku FSX Gold edition |
| |
|
| | | | | | Gmax - nacitanie textur 19. 5. 2014 / 17:31 | |
| | nevedel by si mi to upnut ? |
| |
|
| | | Gmax - plugin pre FSX 19. 5. 2014 / 17:29 | |
| | da sa niekde stiahnut na interete ? |
| |
|
| | | | Gmax - plugin pre FSX 19. 5. 2014 / 17:39 | |
| | | |
|
| | | Gmax - polygony 5. 6. 2014 / 16:02 | |
| | ked prevediem objekt do mesh pripadne poly, ako spravim to ze ked si vyberiem polygon stenu oznacim to na objekte, aby ju osvietilo na cerveno ? |
| |
|
| | | | Gmax - polygony 5. 6. 2014 / 16:09 | |
| | iirc je to vec viewportu. nejake f2 f3 tlacitka |
| |
|
| | | | | Gmax - polygony 5. 6. 2014 / 16:22 | |
| | Dik peto je to F2, F3 robi priesvitnost |
| |
|
|