| | | L 200 a QNH 20. 4. 2014 / 22:37 | |
| | Potřebuji poradit. Stáhl jsem si Moravu a chci používat panel dle obrázku. Jsem na stojánce v Tuřanech a horní panel mi ukazuje, že jsem pod zemí. Nevím, jak změnit QNH, aby souhlasilo s namořskou výškou stojánky anebo jak změnit QNH dle pokynů ATC. Pokud to jenom nevidím, tak se omlouvám a asi lítání nechám. Jinak děkuji za radu |
| |
|
| | | L 200 a QNH 20. 4. 2014 / 23:21 | |
| | Prekvapuje ma, že chýbajú tzv. defaultne prístroje ...
Obsah adesára/zložky/foldera GAUGES vložil si do adresára FSX ?
Máš nainštalovaný "srtm čr" ?
------------------------------------------------------------------------
V mojom PC lietadlo OM-PLM má perfektne zobrazené všetky prístroje a ikony; a aj výška kolies lietadla sa presne dotýka povrchu letištnej dráhy.
Teraz publikované Brno/Tuřany pracuje u mňa perfektne.
Ďalej navrhujem komunikovať cestou SZ.
Lietanie - prosím - nenechávaj. Ubezpečujem Ťa, že pôvodní autori spravili Moravu perfektne a drobné problémy hravo vyriešime.
|
| |
|
| | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 00:34 | |
| | Ahoj.
Mám Moravu na FSX. Jestli jde o ten černý roh vlevo nad panelem, tak myší najeď na rozhraní a stáhni kousek dolu, pusť myš a krajina zůstane níž. Přidávám obrázek. Ohledně panelu se drž rad Instruktora. |
| |
|
| | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 08:27 | |
| | Děkuji za informaci. Odpoledne to vyzkouším. |
| |
|
| | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 09:35 | |
| | zmena QNH na aktualnu hodnotu podla ATC je v fsx defaultne nastavena na klavesu "B".
Inak samozrejme od typu lietadla najcastejsie pri vyskomere ovladac na manualne nastavenie QNH, resp. hPa. |
| |
|
| | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 16:24 | |
| | Nevím co je "srtm čr" ? . Jinak jsem to znovu přeinstaloval a řada budíků mi stále chybí. |
| |
|
| | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 16:54 | |
| | | |
|
| | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 17:03 | |
| | Zkoušel jsem to nainstalovat znovu a nebyl jsem úspěšnější. Tak toho na chvíli nechám. Všem moc děkuji za snahu mi pomoct. Asi jsem už natvrdlý. Děkuji |
| |
|
| | | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 18:19 | |
| | Ahoj.
Prosím Tě, napiš kam to instaluješ ( FSX nebo FS2004), a jestli máš to letadlo stažené do pro FSX nebo FS2004, abys to nepřehodil, pokud to máš odsud je tu model pro FSX a pro FS2004. Musíš dát model FSX do FSX a nebo naopak FS2004 do FS2004. |
| |
|
| | | | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 21:51 | |
| | Stahuju model FSX do FSX. Po nové instalaci jsem teď použil jinou Moravu se slovenskou imatrikulací viz obrázek. Tam mi teď funguje výškoměr na pravé straně i umělý horizont. Na mojí levé straně nefunguje jak je asi vidět zatáčkoměr a výškoměr. To už mi nevadí. Teď jsem s tím zkusil IFR let do Mošnova bez problémů. |
| |
|
| | | | | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 22:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 22:03 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | L 200 - problémy so zobrazením niektorých prístrojov 21. 4. 2014 / 23:33 | |
| | Problémy so zobrazením prístrojov doriešime zajtrá večer formou SZ.
Lietadlo bolo navrhnuté iba pre FS2004. Niektoré prístroje pri prevode do FSX je potrebné zameniť a dosiahnúť taký stav, že všetky nájdené a osadené prístroje sú funkčné.
Takýto spôsob prevodu lietadla do programu MS/FSX sa nazýva "testované v programe FSX".
Ako drobnú zaujímavosť uvádzam, že zobrazené lietadlo reg. značky OM-OHJ stretlo to najlepšie, čo si možno priať. Lietadlo najprv lietalo ako podnikové aerotaxi pre Škodu Plzeň. V denníkoch lietadla sú aj podpisy cpt. Jirmusa ...
Neskôr lietadlo prešlo do stavu VŠD Žilina/Žilinská univerzita.
Práve na tomto lietadle mnohí úspešní kapitáni a kapitánky dosiahli svoju prvú IFR-kvalifikáciu. Lietadlo lietalo bezproblémovo a bez akýchkoľvek zlyhaní. Po úplnom vyčerpaní povolených rezurzov - lietadlo bolo preletené do Leteckého múzea v Košiciach.
S vďakou a s úctou si spomínam na svojich frekventantov. Práve na tomto lietadle sme mnohokrát pristávali na úplných meteorologických minimách. Najmä nočné pristátia sú čarokrásne ...
|
| |
|
| | | | | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 22:02 | |
| | Obrázok sa nezobrazil ... |
| |
|
| | | | | | | | | | L 200 a QNH 21. 4. 2014 / 22:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | L 200 a QNH 22. 4. 2014 / 17:08 | |
| | Co se týká Morav jaká je modernější varianta teď v současnosti. Jaký letadlo podle Vás by moravu mohlo "nahradit"?
díky! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | L 200 a QNH 22. 4. 2014 / 20:11 | |
| | Morava je nenahraditelná Nicméně budoucnost je asi v ULL dvoumotorácích, jako je TECNAM v F-Airu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | L 200 a QNH 23. 4. 2014 / 02:34 | |
| | ..to ale není letadlo, ale double tralalajt....)) a zvuk to má jak vysavač... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | L 200 a QNH 23. 4. 2014 / 08:16 | |
| | ... na mojom pracovnom monitore už úspešne lieta napríklad Cirrus SR22-GTS Turbo G3. Základný model je voľne dostupný na Internete. Pre ctené fórum uverejňujem pohľad do kabíny na 2D-panel, ktorý je osadený dostupnými glassmi typu G1000. Pre možnosť detailnejšieho pohľadu zároveň tento pohľad do kabíny "cirrusa" vkladám aj na screenschoty.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | L 200 a QNH 23. 4. 2014 / 10:51 | |
| | Morava je nenahraditelná, není to jen letadlo se dvěma motory, je to fenomén. |
| |
|
|