Zdravím,
sice na tomto fóru většinou nepřispívám, ale občas si ho projedu, a proto mě napadlo se svámi podělit / zeptat se na takovou věc, co se mi včera stala:
- Je asi 19.45z a já loaduju palivo do 737 600 na EDDT při letu do LKPR. TOPCAT mi vyplivne celkově natankovat 3373 KG (viz loadsheet).
- Ve 20.15z vzlétám a přes rozbitý vzduch nad Německem letím směr Česko (viz IFP).
- Při příletu do ATC Praha v asi 20.45z mi začínají žloutnout ukazatele paliva a objevuje se upozornění na low fuel.
- Kolem 21.05z přistávám na LKPR s asi jen 450 Kg v levé a 470 Kg v pravé nádrži paliva.
Rád bych se tedy zeptal, jestli je tolik paliva ještě normální stav, nebo jsem přistával na sucho? (příde mi, že by ten zbytek stačil na max. jeden go around a to ještě tak tak )
PS: FMC mlčelo a akorát při přistávání se mi rozsvítilo jednou, že letím na palivovou rezervu.
PSII: v FMC: cost index jsem měl nastavený na 100, rezervy na 1.2
Díky a přeju pěkné Velikonce
|
|