| | | Chcete být pilotem? Spočítejte si náklady... 14. 4. 2014 / 00:54 | |
| | | |
|
| | | Chcete být pilotem? Spočítejte si náklady... 14. 4. 2014 / 07:52 | |
| | Jojo je známo, že studium je tak obrovsky náročné na kapsu... Pokud máš však sen a jdeš si za ním s pořádnou porcí optimismu, tak se ti nakonec možná nějak poštěstí a dotáhneš to až na runway. |
| |
|
| | | | Chcete být pilotem? Spočítejte si náklady... 14. 4. 2014 / 09:26 | |
| | Hlavně to chce mít druhou kvalifikaci, druhej job, aby se člověk uživil, než přijde na řadu to štěstí... |
| |
|
| | | Chcete být pilotem? Spočítejte si náklady... 14. 4. 2014 / 12:49 | |
| | Na jednu stranu je to BALPA, takže je to potřeba brát s rezervou, mají svoji agendu. Na druhou stranu je fajn, že se do toho konečně pustili a začínají to přebírat i noviny. Škoda jen, že do toho informování veřejnosti nezařadili i praktiky zaměstnavatelů. Zaobírají se tím sice taky, ale zasloužilo si to místo i v tomhle článku. Současný trh v letecké dopravě je dost zásadně deformovaný.
V současné době je potřeba počítat s tím, že je potřeba investovat dost podstatné částky a do 3-5 let člověk nezavadí o rozumnou práci, která by mu zajistila kvalitní pracovní podmínky a pohodlné finanční zázemí. Návratnost investice je pak řádově cca 10-15 let. Ale když to člověk přečká a obrní se trpělivostí, pak už to není zase tak úplně špatný...
Byť bych byl rád, aby neustálý příliv movitých nováčků vyschl a tím pádem se zlevnily školy, vrátily sponzoringy a cadetships, zrušila nutnost typovky a dalších investic, které má platit zaměstnavateli a dramaticky zlepšily nástupní podmínky...je to asi nerealistická představa. Bránit lidem, aby dělali co chtějí nejde a ani bych to nikdy nechtěl a dokud jich bude dostatek a nebude existovat účinná regulace trhu, samo se to nikdy nespraví.
Takže hodně trpělivosti nadšencům. |
| |
|
|