| | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 13:49 | |
| | | |
|
| | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 14:03 | |
| | Ahoj a blahopřeju k dobré práci. Ve svém blogu píšeš, že tam ještě chybí pružiny pro vracení pedálů do středové polohy. Na to je jednoduchá pomoc. Než tam dávat více pružin, tak úplně stačí jedna centrální, viz obrázek z mojí prvotiny.
|
| |
|
| | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 14:24 | |
| | díky za dobrej nápad musim sehnat nějakou o vhodné síle |
| |
|
| | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 22:19 | |
| | | |
|
| | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 14. 4. 2014 / 20:00 | |
| | super díky za typ ale vůbec netuším jakou sílu bych měl od té pružiny chtít, jaká je potřeba cirka síla ? |
| |
|
| | | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 14. 4. 2014 / 20:37 | |
| | Zítra až budu v práci, tak ti to změřím a odpovím. |
| |
|
| | | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 15. 4. 2014 / 06:05 | |
| | No, mel by sis rict, jakou silu chces na pedalech, zbytek je matika/fyzika zakladni skoly. |
| |
|
| | | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 15. 4. 2014 / 08:05 | |
| | Takže páka (ten plech) má délku - od hliníkového ramena po uchycení pro pružinu 70 mm a pružina má rozměry - Drát 2,5 mm, průměr 17,5 mm, délka 77,5 mm.
|
| |
|
| | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 15. 4. 2014 / 02:20 | |
| | | |
|
| | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 14:36 | |
| | A nebylo to moc "mekky" ve stredove poloze? |
| |
|
| | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 14:56 | |
| | Když je pružina naplá, tak je to v pohodě. Já i Mípa to na svých pedálech takto používáme. |
| |
|
| | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 15:50 | |
| | Happyku,a co tam dat miesto pruziny maly plynovy tlmic |
| |
|
| | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 16:07 | |
| | o odst drahsie a tazko to zohnat, aspon ja som nenasiel obchod na to |
| |
|
| | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 16:16 | |
| | nemusis nutne pouzit priemyselne tlmice ,staci ti aj tlmic na dvierka kuchynskych liniek a su az do sily 400N co je si myslim dost na pouzitie k pedalom ,su kovove a ceny su od 2,-eur.Treba len hladat. |
| |
|
| | | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 16:30 | |
| | su na slovensku na to obchody ? |
| |
|
| | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 16:58 | |
| | Tome , pružinu co tam má Petr dle mě používá jako jako tažnou , ale tyto kuchyňské tlumiče jsou dle mě spíše na tlačné použití , nejmenší co jsem viděl byl na 60 N . Hledal jsem to v případě jiné konstrukce a překvapilo mě jak se těch defakto 6kg chová když na tom nejsou dvířka z dřevotřísky. |
| |
|
| | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 17:15 | |
| | Jasne ,beriem to ,ale kedy sa nedala pruzina ako tazna ,ale tlmice ako tlacne ,urcite by to chcelo dva kusy ,tak by to fungovalo ties. A k tej sile ,predavaju sa od 10N do cca 460N takze v tom problem nevidim. Ale urcite je to z konstrukcneho hladiska s pruzinou jednoduchsie. Chcel som len poradit,alebo skor dat aj inu moznost ako to riesit. |
| |
|
| | | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 18:39 | |
| | Nefungovalo. Plynové tlumiče jsou konstruovány na to, aby dávaly prakticky konstantní sílu v celém průběhu pohybu. Jejich strmost C (N/mm) je velmi malá. Na rozdíl od pružiny. |
| |
|
| | | | | | | Letecké pedály vzor 737NG 13. 4. 2014 / 20:27 | |
| | | |
|
|