| | aeroklubový provoz do FSX 5. 4. 2014 / 13:45 | |
| | Dobrá, dopil jsem kávu a jsem příjemně naladěn. Zkusíme najít jádro pudla, než se sem vrhne FS kamarád a kolega Kendy.
_____________________________________________
Pro nováčky:
Jediný rozdíl pro použití v FSX je nekopírovat adresář Aircraft do kořenové složky FSX ale otevřít adresář Aircraft a všechny složky s AI letadly překopírovat do X:\Program........\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\SimObjects\Airplanes\.
Otevřít adresář Scenery a překopírovat pouze složku World do X:\Program........\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Scenery\.
Adresář Addon scenery stačí překopírovat do kořenové složky FSX a po spuštění simulátoru aktivovat AFCADY - pro Aeroklubovy AI balicek.
Pokud máš nainstalovaná Aeroklubová leťiště ČR která mají vlastní AFCAD, je nutné před spuštěním FSX deaktivovat nebo smazat tato letiště v AFCADY - pro Aeroklubovy AI balicek aby se zabránilo duplicitě.
( např. máš nainstalovaný LKFR od Vlada Maleho. Deaktivuj AF2_LKFR.bgl třeba takto AF2_LKFR._bgl nebo AF2_LKFR.OLD a.p.)
_____________________________________________
Pro pokročilé:
Pokud nechceš být bordelář a zachovat si přehled kde máš které AI letadlo nainstalováno, vytvoř si v adresáři SimObjects novou složku a pojmenuj ji např. CZE_Aeroclub. Do ní překopíruj složky všech AI letadel z adresáře Aircraft.
Otevři FSX.cfg a najdi oddíl [Main]. V něm vytvoř nový řádek SimObjectPaths.X=SimObjects\CZE_Aeroclub
kdy X bude další vzestupné číslo v pořadí.
Příklad:
SimObjectPaths.0=SimObjects\Airplanes
SimObjectPaths.1=SimObjects\Rotorcraft
SimObjectPaths.2=SimObjects\GroundVehicles
SimObjectPaths.3=SimObjects\Boats
SimObjectPaths.4=SimObjects\Animals
SimObjectPaths.5=SimObjects\Misc
SimObjectPaths.6=SimObjects\CZE_Aeroclub
SimObjectPaths.7=SimObjects\MAIW
SimObjectPaths.8=SimObjects\CEF 2014
SimObjectPaths.9=SimObjects\Airlainer World
Takto budeš mít vždy přehled kde máš který AI Traffic k mání.
Pokud by to nestačilo nestyď se ozvat.
polda66cz |
| |
|