| | | FAA - AMT (licence mechanika letadel) 23. 3. 2014 / 18:20 | |
| | Psal jsem to i na VATSIMácké fórum:
Syn teď dostal šanci pracovat jako letecký mechanik (zatím nechci říkat kde, ale je to snem skoro každého v této republice ) a bylo mu majitelem sděleno, že pokud se tam "ujme", bude potřeba si udělat licenci mechanika u FAA.
Mám tedy na zdejší věci znalé jedince prosbu, zda by mi (nám) neposkytli jakékoliv informace o této licenci. Jak na to...
Díky. |
| |
|
| | | FAA - AMT (licence mechanika letadel) 23. 3. 2014 / 19:06 | |
| | Tak licence je o dost snažší, jak EASAovská. Jsou veřejný otázky. Dělají se zkoušky ze 4 předmětů. Motory, Konstrukce, avionika a praktická zkouška. Jelikož nemá žádnou praxi, tak bude muset jít Mainenance school a absolvovat celý základní výcvik v USA, nebo v FAA schválené škole. |
| |
|
| | | FAA - AMT (licence mechanika letadel) 23. 3. 2014 / 20:08 | |
| | Jinak Na EASA Aml jsou v Praze 2školy. Čvut a SOŠ CL Ruzyně. |
| |
|
| | | | FAA - AMT (licence mechanika letadel) 23. 3. 2014 / 22:12 | |
| | PART66 už neřešíme. Idiotské předpisy a ke všemu platí AML jen v EU, kdežto s americkou licencí se uchytí skoro kdekoliv. Teď bude dělat mechanika-podržtašku a až za rok, za dva bude muset udělat AMT. Záleží jen na něm, jak se uchytí. A pokud bude dobrý a šikovný mechanik, tak mu majitel určitě pomůže.
Zatím se předběžně zajímáme o postup získání licence a s finanční stránkou (to je horší, jen letenka do USA a pobyt vyjde docela draho). |
| |
|
| | | | | FAA - AMT (licence mechanika letadel) 23. 3. 2014 / 22:29 | |
| | Není až tak pravda. Indie, Thaisko, Afrika, Malajsie a blízkej, dálnej východ uznává EASA AML Part-66, stejně tak hodně zemí v karibiku a jižní americe. |
| |
|
|