Chlape promiň, ale myslím, že z tebe mluví hořkost, že létat nemůžeš. Přiznám se, že kdybych býval dopadl na ÚLZ jako ty, a že mi moc nechybělo kdybych se býval vzdal, možná bych mluvil obdobně. Lidé mají přirozený sklon nahlížet věci ze svého úhlu pohledu, ale musíš si uvědomit, že na vše se dá nahlížet a i má tak, jako by to byl střed koule a pohled by měl být jejím povrchem, nikoli bodem na jejím povrchu. Souhlasím s tebou, že je to předražený, ale už méně v tom, že uměle. Vše v tomto sk... ekonomickém světě, za sebe mohu říci bohužel, určuje poptávka a nabídka. Dokud budou lidi ochotni platit, neklesne cena. Ta je prostě a jednoduše vždy bude dána trhem, dokud lidi nepochopěj, čeho si maj vážit. Pak se to možná změní, protože už nebudou ochotni platit tolik. Je to přirozený chod věcí. Pilota opravdu stojí nemalé úsilí aby dosáhl toho, čeho chce. Taky si vezmi, že za to, kolik investuje může kdykoli o papíry i přijít ( zřejmé zdravotní důvody a ten související proklatej ÚLZ) . ČSAto má třeba částečně pro piloty vyřešeno tím, že jim dá nějaké peníze, které pokrývají výcvik, ale stejně bych nechtěl být v jejich kůži. Ta odpovědnost je neodiskutovatelna a souhlasim se statistikami uvedenými výše, létání je bezpečnější. Ale proč zase? úprotože se tam investují stále nemalé částky do bezpečnosti, lepšího vybavení atd. Myslíš si, že by to vše mohlo být, kdyby to vše bylo poskytováno zdarma?
nakonec kdo si myslíš, že jsou pilířem let. společností. Piloti přece. Proč si myslíš, že zase uhádaly 10-12 % navíc? Protože jsou potřeba. Kdyby nebyly, nemohli by si diktovat. Zase jen poptávka a nabídka a ochota zaplatit. Netrap se tím, je to zbytečné. |
|