| | | Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX 16. 2. 2014 / 11:00 | |
| | Zdravím tvorcov scenériek,
Chcem sa spýtať, či niekto pri svojej tvorbe používa ešte nástroj z FSX SDK OPT.
Moja predstava z naštudovaných tutoriálov je nasledujúca:
1. vytvoreny model z gmax, ktorému vytvorím v gmaxe cez FSTool GUID exportujem do mdl
2. následne pomocou LibraryCreatorXML vytvorím knižnicu, do ktorej daný mdl pridám
3. knižnicu skonvertujem do bgl súboru
4. bgl pridám do Addon Scenery v FSX
5. aktivujem danú scenérku
6. Následne by sa mala pomocou svojho GUID objavit v ponuke v Object Placement Tool
a tu je problém, že ho tam nevidím. Robím niekde chybu? Je tam ešte nejaký iný háčik?
Máte niekto rýchlejší , alebo jednoduchší spôsob na pridávanie vlastných modelov do FSX pomocou OPT? (viem, že existujú aj iné programy na tvorbu sceneriek do FSX, ale najprv by som chcel zistiť prečo to nejde cez OPT)
ďakujem za prípadné rady |
| |
|
| | | Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX 16. 2. 2014 / 11:05 | |
| | No dělal jsem to tak nějak a šlo to. Zkus si opsat tak 5 prvních znaků z toho přiděleného GUID kódu a vyhledat pod ním ten objekt. Já jsem ho tam při tom postupu vždycky našel. Akorát první znak bude nejspíš 0 a další budou teprve ty, co máš opsaný. |
| |
|
| | | Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX 16. 2. 2014 / 17:24 | |
| | Radeji kup Instant Scenery 3 za co - $25? A mas to. Muzes pak umistovat co chces jak chces, otacet, nahoru - dolu atd. ... |
| |
|
|