FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 1. 2025, svátek má Radovan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX   16. 2. 2014 / 11:00
ST0RM
Zdravím tvorcov scenériek,
Chcem sa spýtať, či niekto pri svojej tvorbe používa ešte nástroj z FSX SDK OPT.
Moja predstava z naštudovaných tutoriálov je nasledujúca:
1. vytvoreny model z gmax, ktorému vytvorím v gmaxe cez FSTool GUID exportujem do mdl
2. následne pomocou LibraryCreatorXML vytvorím knižnicu, do ktorej daný mdl pridám
3. knižnicu skonvertujem do bgl súboru
4. bgl pridám do Addon Scenery v FSX
5. aktivujem danú scenérku
6. Následne by sa mala pomocou svojho GUID objavit v ponuke v Object Placement Tool

a tu je problém, že ho tam nevidím. Robím niekde chybu? Je tam ešte nejaký iný háčik?

Máte niekto rýchlejší , alebo jednoduchší spôsob na pridávanie vlastných modelov do FSX pomocou OPT? (viem, že existujú aj iné programy na tvorbu sceneriek do FSX, ale najprv by som chcel zistiť prečo to nejde cez OPT)

ďakujem za prípadné rady
 

Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX   16. 2. 2014 / 11:05
Gripen
No dělal jsem to tak nějak a šlo to. Zkus si opsat tak 5 prvních znaků z toho přiděleného GUID kódu a vyhledat pod ním ten objekt. Já jsem ho tam při tom postupu vždycky našel. Akorát první znak bude nejspíš 0 a další budou teprve ty, co máš opsaný.
 

Ako dat svoj bgl do Object Placement Tool v FSX   16. 2. 2014 / 17:24
vladam
Radeji kup Instant Scenery 3 za co - $25? A mas to. Muzes pak umistovat co chces jak chces, otacet, nahoru - dolu atd. ...
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ