FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Film na dobrou noc Jeden příspěvek | Celý strom
Film na dobrou noc   14. 2. 2014 / 12:16
Vita Zenisek
A nebude lepší přejít rovnou? Proč by se měl učit něco, co nemá s vrtulníkem nic společného?

A ta DCS verze je hodně povedná. Minulej pátek mě navštívil člověk, kterej má na typu Mi-8 a Mi-17 nalítáno fakt hodně a velmi si ji pochvaloval. A pokud se správně používá force trim a to, co se tam označuje jako autopilot, lítá to v podstatě samo.

Bohužel je ta Mi-17 stále v beta režimu a není k tomu pořádnej manuál, takže jsem to používat neuměl a stěžoval jsem si, že je ta stabilizace na dvě věci a že abych si zalítal, musim to mít vypnutý.

Chvíli mě pozoroval a pak mi vysvětlil, že to lítám úplně blbě, protože to řídim jako normální malej vrtuník a trim používám jen k odsranění sil (mám Sidewinder s FF), zatímco správný přístup je v podstatě takový, že člověk přesune páku se zmačknutým force trimem (tedy řídí bez sil), uvede vrtulník do polohy, kterou potřebuje a pak force trim pustí a sleduje, jak se s tim "autopilot" (píšu v uvozovkách, protože to neni autopilot, ale spíš SAS) vyrovná.

Ty posuny páky jsou samozřejmě malý a cvakání trimu se ozývá tedy poměrně často, zejména během vzletu, kdy člověk hledá tu správnou polohu.

Odměnou za to je ale fakt pohodový, klidný a stabilní let.

Ještě teda nevim, jak se tohle chová s pružinou centrovaným joystickem - to musí být poměrně zvláštní. DCS na to má nějaký option v nastavení, ale ještě jsem se nedokopal k tomu to vyzkoušet.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ