| | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 8. 2. 2014 / 18:25 | |
| | Tak jsem zkoušel skoro hned po V2 vypnout přípust paliva do levého motoru a tím navodit pokračující vzlet jen z jedním motorem.Co mě ale překvapilo,že jsem byl skoro pořád na pádovce a nestoupal a nestoupal.Až pod drahné (3 minuty)chvíli se mi jakž takž podařilo nastoupat do 2500ft a udržet se tam na okruh.Co dělám špatně? Nebo na jeden motor je to ve skutečnosti takovej masakr? Letoun obsazen z 2/3, paliva 3/4. Díky za odbornou radu. PS: Samozdřejmě funkční motor jel na plnej výkon!! |
| |
|
| | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 9. 2. 2014 / 11:53 | |
| | NIKDO??? Tak teda dík za radu...polétavci..... |
| |
|
| | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 9. 2. 2014 / 12:07 | |
| | A mas v FMS spravne nastavenou vahu letadla? Letis to s FD a A/T a po vzletu nasledujes FD bary? |
| |
|
| | | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 9. 2. 2014 / 12:17 | |
| | Jo a hlavne, mas vyslapnutou nohu???? |
| |
|
| | | | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 9. 2. 2014 / 12:41 | |
| | Vše jak říkáš. Takže fakt nevím....sákra
|
| |
|
| | | | | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 9. 2. 2014 / 14:26 | |
| | Tak ještě tě může limitovat derate motoru, kolik točíš N1 na živém motoru? |
| |
|
| | | | iFly 737NG800 let s jedním motorem (FS9) 9. 2. 2014 / 19:20 | |
| | Dobrý díky už to mám, neměl jsem správně aktivován FD s A/T. Pak už je to o něčem jiném. Díky |
| |
|
|