FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 2. 2025, svátek má Gizela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problém s autopilotom u B737-700 Jeden příspěvek | Celý strom
Problém s autopilotom u B737-700   26. 1. 2014 / 09:21
Fabo™   
No, chyba to nie je, ale skutocne nie z toho dovodu... obmedzenie 250Kt pod FL100 vsade a vzdy je simizmus.

V zasade zalezi od triedy vzdusneho priestoru v prvom rade, napr. v TMA LKPR neplati toto obmedzenie (plati obmedzenie na prilete na 28 DME OKL vsak, na odlete si niesom isty ako to je). Su vsak na svete letiska kde kludne mozes letiet 300 na FL70. Plus ked mas povolenie od riadiaceho, tak aj tam kde normalne 250 pod 100 plati. Toz jeden dovod preco by bolo obmedzovat rychlost v ramci AFDS systemu blbost.

Dalsi dovod, a to sa netyka 737 ale vacsich lietadiel, vzdy plati, aj ked tento limit na 250 pod 100 existuje - ak je minimum clean speed vyssia ako 250 vzdy mozes letiet nad 250. Typicky tazke heavies na odlete na dialkove lety.Taka 747 si bude pytat kludne cez 260.


Suma sumarum, Hudyyy nezavrel klapky z 1 na 0, zhodou okolnosti 1 ma maximum 250 na 737, chyba nebola zistena a odstranena, bezpecnost letu vsak nebola narusena. Udalost sa bude riesit v ramci FOQA systemu operatora
Co sa tyka spravania AP, pravdepodobne by som to videl na zle vytrimovane lietadlo.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ