No, chyba to nie je, ale skutocne nie z toho dovodu... obmedzenie 250Kt pod FL100 vsade a vzdy je simizmus.
V zasade zalezi od triedy vzdusneho priestoru v prvom rade, napr. v TMA LKPR neplati toto obmedzenie (plati obmedzenie na prilete na 28 DME OKL vsak, na odlete si niesom isty ako to je). Su vsak na svete letiska kde kludne mozes letiet 300 na FL70. Plus ked mas povolenie od riadiaceho, tak aj tam kde normalne 250 pod 100 plati. Toz jeden dovod preco by bolo obmedzovat rychlost v ramci AFDS systemu blbost.
Dalsi dovod, a to sa netyka 737 ale vacsich lietadiel, vzdy plati, aj ked tento limit na 250 pod 100 existuje - ak je minimum clean speed vyssia ako 250 vzdy mozes letiet nad 250. Typicky tazke heavies na odlete na dialkove lety.Taka 747 si bude pytat kludne cez 260.
Suma sumarum, Hudyyy nezavrel klapky z 1 na 0, zhodou okolnosti 1 ma maximum 250 na 737, chyba nebola zistena a odstranena, bezpecnost letu vsak nebola narusena. Udalost sa bude riesit v ramci FOQA systemu operatora
Co sa tyka spravania AP, pravdepodobne by som to videl na zle vytrimovane lietadlo. |
|