Co jsem mel moznost videt vyvrtky u nekterych modelu na FS, tak byly takovy on-off a o nicem.
Stejne tak chovani pobliz ci za hranici padu. On-off, s chovanim realnyho era to nemelo nic spolecnyho.
A ne, dokonce ani na erech, u kterych se autori bili v prsa, jak jsou po letove strance dokonale - treba Decathlon od RealAir.
Kdyz jsem si pak sednul do skutecneho, hned jsem si vzpomnel a nevychazel jsem z uzasu jak moc jiny to bylo. A to neslo ani o vyvrtku, jen treba prostej premet - to ero ve FS jen kviklo a uz se utrhlo a uz se s tim nedalo nic delat. Napis stall (jinak by si clovek asi nevsim) a dokud se nepotopil cumak pod horizont, nedalo se s tim nic delat. Takhle to ale nefunguje. Kormidla zustavaji ucinna a i po pretazeni se jimi da letadlo ridit. Balancovani na hrane mezi tim kdy to jeste leti a kdy uz ne patri k mym oblibenym kratochvilim pri cekani na vstup do boxu. O tom nemuze byt ve FS ani reci.
V X-Plane je tohle mnohem lepsi, dokaze se asymetricky utrhnout, je tam poznat, ze uz se neco takoveho chysta a treba vyslapnutim nohy a citlivym zachazenim s vyskovkou tomu branit jako ve skutecnosti.
Neco jineho je rozvinuta vyvrtka. FSX - nic. X-Plane ji taky nezvalda buhvi jak dobre, ale aspon se snazi.
Diky vyse popsanym vecem je akrobacie a rizeni letadla pri provadeni jednotlivych prvku v X-Plane pomerne blizko skkutecnosti, zatimco FS je skutecne jen simulator 3D kolejove dopravy a s nekteryma situacema si vubec neumi poradit.
|
|