| | | Tu-154M a hmotnosť 21. 1. 2014 / 21:22 | |
| | vie niekto helpnúť s Tu-154M verziou od Project Tupolev? Ide o českú verziu 1.2. Doteraz mi to šlo pekne, ale ako som preinštaloval FSku to túčko je na ploche nejaké príliš "ľahké". Myslím tak že keď stojím na letisku nemusím ani pridať plyn a samo sa začne rozbiehať, môžem mať aj full palivo a náklad. ...pri rolovaní v podstate iba dobrzďujem a to je asi pekne mimo reál. ...mám z toho pocit akoby bolo z papiera. Mám FS2004 |
| |
|
| | | Tu-154M a hmotnosť 21. 1. 2014 / 21:51 | |
| | Nwvím,co ti to přesně dělá,jak moc to jede,ale v reálu co vím od kolegů,kteří ho lítali,tak stačilo rozjet přidáním tahu a pak při stažených motorech přibrzďovat...ale při plný mašině...fakt si nejsem jistej. |
| |
|
| | | | Tu-154M a hmotnosť 21. 1. 2014 / 21:54 | |
| | no ono to je svižné aj pri plnej mašine. V podstate stojím na mieste a keď nie je zabrzdené tak po chvilke mi začne samo pomaličky utekať. Niekde bude problém, tipujem aircraft.cfg, ale tých weight je tam viacej a hromádka čísel pri nich |
| |
|
| | | | | Tu-154M a hmotnosť 21. 1. 2014 / 22:25 | |
| | S configmi sa nehraj. Vypni v FSke joy a poriadne ho nastav v servisnom pristroji. Stavil by som sa, ze nemas motory na volnobehu. |
| |
|
| | | | | | Tu-154M a hmotnosť 21. 1. 2014 / 22:50 | |
| | RPM mi ukazuje 61 percent a všetky tri POMky sú úplne stiahnuté |
| |
|
| | | | | | | Tu-154M a hmotnosť 22. 1. 2014 / 05:58 | |
| | ... skoro ako z učebnice. Tri mohutné motory síce idú na voľnobeh, ale aj tak vyvodzujú určitý ťah. |
| |
|
| | | | | | | Tu-154M a hmotnosť 22. 1. 2014 / 10:05 | |
| | Ak su pomky uplne stiahnute (podla UPRT pristroja), tak by tam este teoreticky mohol byt jeden problem, a to ze je klzke podlozie. Tupolev pocita klzskost podlozia, takze zalezi kde si mal lietadlo polozene a ake tam bolo pocasie...
v prvych verziach Mky bol bug ze to pocitalo zle, ale ten by mal byt v tejto verzii opraveny. |
| |
|
| | | | | | | | Tu-154M a hmotnosť 22. 1. 2014 / 13:29 | |
| | ano UPRT je uplne dole, skúšal som to na viacerých letiskách pri rôznych podmienkach a je to 1.2 česká verzia. Keď som ho patrične naložil tak aj zostal stáť na mieste ale stačí úplne jemné, skoro nebadané "drcnutie" do plynovej páky, ihneď ju stiahnem na volnobeh a začne utekať až na pomerne velkú rýchlosť, v tej sa po chvíli ustáli ale roluje velmi rychlo. Viem že Tulpák je svižné lietadlo aj pri rolovaní, ale že by až tak sa mi nezdá.
Napríklad toto video... http://www.youtube.com/watch?v=0bcMjuRPvb0 ...nechápem ako tak pekne pomaličky s tým môžu rolovať. Ja musím stále stláčať brzdu aby sa mi to nerozbehlo do velkej rychlosti
|
| |
|
| | | | | | | | | Tu-154M a hmotnosť 22. 1. 2014 / 17:11 | |
| | Já mám teda na TU-154 přestávku, ale podle mě Mka nemá UPRT vůbec?! |
| |
|
| | | | | | | | | | Tu-154M a hmotnosť 22. 1. 2014 / 17:44 | |
| | omluva, jsou fakt jen u B-2. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Tu-154M a hmotnosť 25. 1. 2014 / 15:17 | |
| | | |
|
|