1) jak říkám.. to, že nedostali hotel mě až tak netrápí, protože víza vyřídit by asi bylo na dlouho.. což jsem i psal..
2) pokud je zpoždění zaviněno dopravcem, je tento povinen se o cestující postarat.. tzn. zajistit jim adekvátní občerstvení.. toto, mám pocit, neplatí snad jen pro low costy.. nikoliv pro charterovky a linkovou dopravu.. zrovna u TVS bych si oním zpětným proplacením nebyl tak jistej..
dovedu pochopit, proč asi udělali ten přelet z Cejlonu do Dubaje.. ale zbytek mi hlava nebere.. resp. bere.. s ohledem na pověst TVS to není nic překvapivého..
3) otázka je, co si člověk představí pod pojmem "opřený o zeď s otevřenou pusou".. taky mohli ti lidi votravovat na tranzitní přepážce tak dlouho, až se jich zželelo tamním zaměstnancům a něco jim dali, když už se na ně TVS vys*al..
4) společnost postavená na spekulativních obchodech ještě v dobách Air Terrexu a která nenabídne cestujícím ani kousek pohodlí na palubě, nemá u mě ani minimální respekt..
5) ani já ne.. díky bohu.. |
|