FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 26. 12. 2024, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
25 let od prvního letu L-610 Jeden příspěvek | Celý strom
25 let od prvního letu L-610   30. 12. 2013 / 22:40
Mike76
Jedno smutné výročí. Je tam zajímavé video.

http://www.pilotinfo.cz/z-historie/zitra-uplyne-ctvrt-stoleti-od-prvniho-vzletu-l-610

http://flymag.cz/article.php?id=9290
 

25 let od prvního letu L-610   31. 12. 2013 / 02:20
BigglesR   
Smutné je to hlavně proto, že od té doby všechny větší projekty českých letadel skončily podobně. Aero Ae 270 Ibis, VUT100 Cobra... A co EV-55 Outback? Uspěje? Pokud by se podařilo zlomit tohle prokletí a dosáhnout sériové produkce, pak by snad příběh L-610 nepůsobil tak fatálně.

Uf, trochu jsem se nechal unést, berte to třeba jako letecké přání do nového roku.
 

25 let od prvního letu L-610   31. 12. 2013 / 08:08
kuma   
Musí to být fantastický pocit, když něco takového člověk vyrábí, vymýšlí, konstruuje - a ono to nakonec skutečně funguje - letí. A dobře a spolehlivě. A hned napoprvé. Vyrábět vlastní játro pro Saharu i Antarktidu, to byl krásný sen...

Dík za připomenutí !
 

25 let od prvního letu L-610   31. 12. 2013 / 22:33
Kachna   
No vidíš a dneska se ATRky roztahují od severu na jih. Obrovský boom mají jak v horké Africe, tak chladné Sibiři.
 

25 let od prvního letu L-610   31. 12. 2013 / 11:57
LubosN
příležitostně jsem se v létě zastavil i v muzeu v Kunovicích a možná mi i někdo odpoví na následující dotaz. Předem uvádím, že na znalosti člověka v pokladně a průvodci v jedné osobě se asi nedá úplně spolehnout. Tvrdil, že jedna z 610 je i původní prototyp s měřícím vybavením. Měla toho měřícího a testovacího vybavení uvnitř skutečně požehnaně. A nyní - všechny vystavené mašiny a hlavně včetně údajného prototypu měly veškeré popisy v ruštině. Má někdo tušení proč ?
 

25 let od prvního letu L-610   31. 12. 2013 / 12:10
Fabo™   
Tuseni je velice jednoduche - v dobe konceptualizace L-610 byl predpoklad, ze vetsina produkce pude do Aeroflotu. Proto bylo asi vyhodne mit prototypy v rustine - moznost predvadeni a certifikacnich i zakaznickych zkousek v SSSR.

Pokud by doslo k seriove vyrobe, predpokladam, ze letadla v CSFR by meli popisky v cestine, pro pripadne zapadni zakazniky v anglictine.
 

25 let od prvního letu L-610   9. 1. 2014 / 19:05
miua
Měl pravdu . Je to 3. létající prototyp L610 ještě s motory M602. Byl připravován pro zkoušky v bývalém SSSR a vybaven ruskou měřící aparaturou GAMA, proto jsou popisy v ruštině. Létala se s ním i část zkoušek u nás, na zkoušky v SSSR už nedošlo.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ