FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
An-2 icing Jeden příspěvek | Celý strom
An-2 icing   24. 11. 2013 / 22:56
leonell
Ahoj,
jak je na tom An-2 s námrazou?
Podle POH bych řekl, že nic moc.
Což mi ovšem moc nehraje s tím, že byl běžně nasazován v Antarktidě a i v severních polárních oblastech.
Jaká je praxe u nás?
Díky.
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 08:25
Vita Zenisek
Lety v námraze jsou zakázány, což se ale s provozem v polárních podmínkách nijak nevylučuje.
U nás je praxe samzřejmě stejná.

Sice nejsem žádný meteorolog, ale počasí "mrzne jak svině" != námraza. K tomu je ještě potřebná vlkhost.

Víťa
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 20:26
mezekmezek
Právě že ne. Může mrznout jako sviňa a když bude suchý vzduch, námraza nebude. A může být vysoká vlhkost a těsně pod nulou a bude námraza jedna báseň.
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 20:34
Premek



Dovol male vysvetleni - ten vykricnik pred rovnitkem znamena nerovnost.
Takze cti jako "mrzne jako svina neznamena, ze je namraza"

On je Vita programator, no...
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 20:47
Fabo™   
Jako takyprogramator nechapu proc se veci jako &&, || nebo != neuci jako standartni soucast logicke notace v hodinach matematiky...
 

An-2 icing   26. 11. 2013 / 08:08
SONP   
Takovým věcem my, co jsme vyrůstali na BASICu, nerozumíme.
 

An-2 icing   26. 11. 2013 / 16:14
DD
A proc by se logicke operatory jednoho z mnoha programovacich jazyku mely ucit zrovna v hodinach matematiky?
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 16:46
Lejzy
/= dava mnohem lepsi smysl
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 21:19
leonell
No, on možná Víťa bravurně céčkovou variantou != obešel pascalovskou <> kterou tady bez kouzlení nenapíšeš
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 22:24
Vita Zenisek
Tak já se příště rozepíšu. Odpovídal jsem Leošovi, u kterého vím, že ho takový zápis nepřekvapí
 

An-2 icing   26. 11. 2013 / 14:37
mezekmezek
To víš, my zaseknuti na BASICU a PASCALU tohle nechápeme...
Ale bylo mi divné, že zrovna ty bys to neznal.
 

An-2 icing   26. 11. 2013 / 09:37
kuma   
=>,
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 21:21
leonell
Copak to vím, že námraza != mráz.

Celé vysvětlení, proč tam Rusové brali i letadla s tímto znevýhodněním, bude nejspíš v pravděpodobnosti té námrazy v tamních podmínkách.
Netuším, jak je to u nás, ale jak jsem dohledal, na stanici Mirnyj se námrazové podmínky vyskytují jen 3 dny v roce.
Což mne, přiznávám, překvapilo.
 

An-2 icing   25. 11. 2013 / 22:28
Mike76
Obrázek je za tisíc slov...
26320 B / 469 x 500 / image.jpg
 

An-2 icing   26. 11. 2013 / 00:21
Vita Zenisek
No, jemu tak uplně o zamrzani karburátoru nešlo...
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 08:55
Mike76
a ten diagram - rosný bod okolní teplota platí jen pro karburátory a pro ostatní věci platit nebude?
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 10:40
Vita Zenisek
Ano. proto tam mas taky tu zavislost na power.
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 11:39
Lowmick   
Uz ti nekdy namrzly kridla pri +20˚C/+20˚C?
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 16:18
SONP   
V karburátoru jsou jaksi trošku jiné podmínky než v okolním ovzduší, ne?
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 22:57
Lowmick   
Jo SONPe, dej sem fotky s výrazem milostivé, kde lze vidět reakci na následky zamrzlého karburátoru
 

An-2 icing   27. 11. 2013 / 23:03
Jeeloo
Ne. Karbec klidně zamrzne i při +30 stupních - vlastní zkušenost, naštěstí na zemi
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ