Tak jsem se na to podival. No pekne to je. Nevim v jakem programu je to delane, ale v urcitem uhlu mi tam prosakuji puvodni textury, pripadne orto, co je pod tim. Beru to jako ukazku. To obkresleni brehu bych si ale predstavoval dosti presnejsi. Aspon ja se to snazim delat alespon s presnosti, kdy obkreslim jednotlive kere u brehu treba. Vypada to pak opravdu mnohem "trojrozmerneji" a proste lepe.
Ano je to piplacka a neni to nic pro "rychlou jehlu". Spise pro dlouhe zimni vecery u televise sledovane jen napul oka.
Otazka distribuce je pak dalsi vec. Nejlepsi by bylo urcite stahnout BGLka s vodou znova, jelikoz fsx ma radsi malo velkych souboru, nez hodne malych. Taky je tim uplne vylouceno ono prosvitani. Ono neni ani tak problem stahnout si danou oblast znova, ale spise s tim pomalym uploadem na treba ulozto se ja potykam.
Pruhledna scenerka je asi reseni. Nevim jestli uplne dobre [cim vice vrstev, trebaze pruhlednych, tim hure]. Muj hlavni problem v tomto je, ze to neumim.
Pracuju v FSETu a jak udelat okoli vodnich ploch pruhledne proste nevim.
Zbynku, v cem to delas? Tipuju, ze to neni FSET, co? Kdyby mi tak nekdo poradil, jak to udelat v FSETu, tak bych to postupne v ramci zabavy delal a poskytl to jiste dalsim lidem. Pekne kousek za kouskem. To by pak nebylo tak strasne.
Takze treba ted delam na BRNU a okoli. Orto mam hotove a ted delam ty vodni plochy. Jenze za 6 dnu prace mam hotovo 4% v plosnem vyjadreni. To by mozna bylo lepsi, kdybych vypustil orto bez vody a pak treba kazdy tyden urcitou cast s vodou. Lidi by si jen prepsali treba jedno, nebo dve BGLka a postupne by se to zavodnilo. A jelikoz je to pored ve stejne kvalite a rozliseni, tak to zapada naprosto perfektne.
Nerikam to uplne nabeton, ale nejradsi bych pokracoval v FSET, protoze co jsem videl mnoho ortofotos, tak je asi bezkonkurencni. Ale co s tou pruhlednosti?? |
|