|  |  | Prepar3D V2.0 info 6. 10. 2013 / 11:52 | |
|  | Na internetu se objevilo info o novém Prepar3D V2.0. Na oficiálních stránkách nic není a je to beze zdroje, ale vypadá to na nějaké uniklé info z beta testingu, který probíhá. Někdo to taky dával na avsim, ale smazali mu to. Já betatester ovšem nejsem, takže můžu papouškovat:
http://pastebin.com/raw.php?i=Dhz4xX25
Je to dlouhé, ale musím říct, že jsem dost překvapen. J. |
| |
|
 |  |  | Prepar3D V2.0 info 6. 10. 2013 / 12:31 | |
|  | Tu Betu jsem zkoušel a musím říci, že na LKPR 1230 a Airbus X to házelo kolem 60FPS. Většina nastavená na max. Běží to na DX11 a oproti FSX to dovede využít 100% GPU a obsadit celou grafickou paměť, v mém případě 2Gb. Těším se na finál.  |
| |
|
 |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 6. 10. 2013 / 17:53 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 6. 10. 2013 / 18:09 | |
|  | Takže zase Windows only... Ale mně to může bejt fuk, já si zatím z widlí pouštím i ten Xplane. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 6. 10. 2013 / 18:53 | |
|  | Nejdříve se psalo jen o DirectX 11.2 (Windows 8 only), teď to vypadá na že to půjde i na DirectX 11. Super. 
Pro mě to bude jasný upgrade z FSX - konečně navíc přejdu na válcovou projekci (image Warping), který má Prepar3D přímo v sobě. (jako SW zvlášť se totiž ceny pohybují okolo 500USD a více)
Čekám na tu 2.0 jako na smilování od té doby co vyšly první komenty na Prepar fóru. Už ani nedoufal, že se chlapcům podaří FSX engine přepsat, ale jak to vypadá podařilo se. Předtím jsem přemýšlel o přechodu na X-plane, ale teď je rozhodnutí jasné...  |
| |
|
 |  |  | Prepar3D V2.0 info 8. 10. 2013 / 11:23 | |
|  | | |
|
 |  |  | Prepar3D V2.0 info 15. 11. 2013 / 21:48 | |
|  | Vypadá to, že NDA (dohoda o nezdílení informací) padla a betatesteři nyní můžou otevřeně mluvit o P3D a uvolňovat obrázky či videa.
Toto napsal Flightbeam Studios na svůj facebook:
Now that some restrictions have been lifted, we can safely tell you Flightbeam has been participating with Lockheed Martin's Prepar3d V2 BETA, for two reasons
1. Make P3D v2 better by providing feedback to LM
2. Make our products 100% compatible.
First off, this needs to be said about some crazy rumors I've been reading...
The folks over at LM are closely listening to FSX customers, and by no means is P3D restricted to non-entertainment customers. I can assure you that the wild rumors about LM chasing out entertainment customers are untrue and most are unfortunately originate from folks who support the "other" simulator platform in development, which I will not mention.
Now on to exciting things... this IS the FSX replacement. Everything said here comes from first hand experience and testing. Just from our screenshot attached, you will see several things already. Dynamic cockpit shadows, native bloom (no performance penalty), and volumetric fog. This is just the tip of the iceberg, LM has extensively optimized the engine and it runs much more efficiently than FSX. ALL your CPU cores will be used. Your GPU/Video card will finally take a beating (I know mine has). LM Engineers have also modified code to better optimize memory management, which also means less OOM. And did I already mention, its now a DirectX 11 engine?
And what better news than this: All our products are compatible now, and LM is expected to release V2 THIS MONTH.
Happy Friday everyone!
Zdroj: https://www.facebook.com/FlightbeamStudios |
| |
|
 |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 15. 11. 2013 / 21:51 | |
|  | Rychlý překlad pro neagličtináře (mnou, ne google translate):
Teď, když některá omezení byla zrušena, můžeme v klidu oznámit, že se Flightbeam účastnil betatestingu LM P3D ze dvou důvodu:
1. Abychom pomohli udělat P3D v2 lepším, poskytováním zpětné vazby
2. Abychom udělali naše produkty 100% kompatibilní.
Nejprve je tady ovšem několik fám které jsem zahlédl...
Pánové v Lockheed Martin naslouchají FSX komunitě a v žádném případě není P3D omezen pouze pro komerční zákazníky. Můžu Vás ujistit, že pověsti o LM pronásledující zákazníky používající P3D k zábavním účelům jsou nepravdivé a většina bohužel pochází z úst stoupenců "jiného" simulátoru momentálně ve vývoji, který nebudu jmenovat.
Teď k zajímavějším věcem - toto JE náhrada FSX. Všechno co nyní čtete vychází z vlastních zkušeností a testování. Jen z našich screenshotů můžete vidět hned několik zlepšení. Dynamické stíny, nativní bloom (bez dopadu na výkon) a volumetrickou mlhu. A to je pouze špička ledovce. LM značně optimalizoval prostředí simulátoru, které nyní běží mnohem efektivněji než FSX. Všechna vaše CPU jádra budou využita a vaše grafická karta se konečně přestane nudit. Vývojáři také optimalizovali kód pro lepší správu paměti, což také znamená méně "out of memory" chyb. A zmínil jsem také, že P3D nyní běží pod DirectX 11?
A co je jestě lepší: Všechny naše produkty jsou nyní kompatibilní a LM plánuje vydat Prepar3D v2 tento mešíc.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 15. 11. 2013 / 22:52 | |
|  | Tak to vypadá fakt dobře. Počkám si na první ohlasy od uživatelů v2. Díky za info. |
| |
|
 |  |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 16. 11. 2013 / 18:12 | |
|  | Heh, uz asi prepsal... ted tam nema nic o "entertainment" users, alebrz o "single end-users", coz je docela zasadni rozdil... No, vypada to, ze LM nema zajem o oficialni "hru" P3D.
Coz m.j. znamena, ze tam porad nebude zadne PMDG. To, zda pro sve ucely P3D poridit, to necham na vkusu kazdeho soudruha. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Prepar3D V2.0 info 16. 11. 2013 / 18:33 | |
|  | Tohle už bylo na internetu za poslední rok diskutováno snad tisíckrát. Na Avsimu už se admin dokonce nasral a za další diskuze hrozí ban 
LM žádnou hru nechce a ani nemůže chtít, protože pokud vím, pod touhle podmínkou dostali ESP od Microsoftu. Že tam PMDG nebude není novinka, Boeing jim těžko dá licenci do "non-entertainment" simulátoru defacto konkureční společnosti (LM).
Pokud bude P3D V2 pro každého běžně dostupný ke koupi, nevidím absolutně žádný problém. |
| |
|
 |  |  | Prepar3D V2.0 info 19. 11. 2013 / 21:28 | |
|  | Prepar3D V2.0 bude dostupný ke koupi od pondělí 25. listopadu. Všechno zůstává zdá se stejné, kromě drobného zvýšení ceny akademické licence. Více info tady:
http://www.prepar3d.com/news/2013/11/4648/
Jsou zveřejněny taky nároky a bude potřeba DirectX 11 kompatibilní karta, tzn. Radeon HD5000 / GeForce 400 a vyšší. |
| |
|
|