| | | LKFR uvolneno 1. 11. 2013 / 19:01 | |
| | Soubor zaslan Jirkovi ke zverejneni...
Doufam, ze se bude libit!
|
| |
|
| | | LKFR uvolneno 1. 11. 2013 / 19:25 | |
| | Tak to bude ještě minimálně tejden trvat. |
| |
|
| | | LKFR uvolneno 1. 11. 2013 / 20:53 | |
| | Už se těším,dík za Tvou práci a ochotu nám to poskytnout. |
| |
|
| | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 06:40 | |
| | Je to tady, jdu testovat. Zatím to vypadá parádně. Děkuji moc! |
| |
|
| | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 07:53 | |
| | | |
|
| | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 10:04 | |
| | Vypadá to, že v tomto opravdu dušičkovém počasí spousty lidí "sosá".
Leze to zatím hodně pomalu |
| |
|
| | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 11:44 | |
| | Prosim Vladama o povoleni, abych to mohl prekonvertovat do X-Plane 10.25b1.
Predem dekuji. |
| |
|
| | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 12:09 | |
| | Staženo, nainstalováno, letěno. S Beskydy HD krásný kousek země Moravskoslezské.
Ještě jednou díky. |
| |
|
| | | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 18:05 | |
| | Rado se stalo! Beskydy - moje oblibena cast Moravy - proto jsem se kdysi do toho pustil... |
| |
|
| | | | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 18:22 | |
| | Vláďo díky. Teď jsem přijel z Ostravice a testuju. Objekty jsou hezky vymodelované. (Dokonce bych koupil Tvůj AFIS a ULL )
Ale můžu kromě chválení i kritické poznámky?
Ty dílčí nechám na SZ ale hlavní problém je, že se mi bez Beskyd HD zobrazuje krajina vpravo od Smrku (Radhošť, Ondřejník) jako sahara. Stejně jako u Tvé verze z roku 2011. Používám FTX Global a dokud mi to někdo nevyvrátí ptám se všech jestli jsem sám.
|
| |
|
| | | | | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 18:33 | |
| | Za malo... Jo - zkousel jsem to prirozene s FTX Global, jestli by to slo barevne napasovat (neslo - je v tom velkej rozdil). Tu Saharu tam mam taky. Pises, ze to bylo stejny v 2011? To by znamenalo, ze MS si myslel, ze tam na severni Morave ta Sahara je. Global jen kopiruje MS land class. Az budu mit chvili, zminim se jim o tom. Asi s OL to bude lepsi (az k tomu dojde). |
| |
|
| | | | | | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 19:06 | |
| | Bez LKFR mi to nedělá tak zatím nepanikař.
V roce 2011 to dělaly soubory (cvxDIRT_INSIDE.BGL/cvxGRASS_OUTSIDE.BGL/LKFR_ADEX_norwy.BGL)
Po jejich odstranění bylo alspoň barevně vše v pořádku. Ovšem na úkor elevačních dat.
Zítra se podívám co by to mohlo způsobit v současné verzi (alspoň u mne).
Hezký večer |
| |
|
| | | | | | | | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 21:03 | |
| | Potvrzuji, mně to dělá také. Poprvé jsem to zalítával s rogalem,tak jsem to přehlíd. Ta Sahara je do nedohledna,skoro částečně zasněžená. Tak ať se dílo daří. |
| |
|
| | | | | | | | | | LKFR uvolneno 3. 11. 2013 / 08:00 | |
| | přesně tak u mě to samé... Sahara až po alpy |
| |
|
| | | LKFR uvolneno 2. 11. 2013 / 15:42 | |
| | Děkuji, moc hezký. To letiště je opravdu takový krpál ? Pokud ano tak s usazováním objetů to musela být dost práce. Děkuji ještě jednou |
| |
|
| | | LKFR uvolneno 3. 11. 2013 / 08:44 | |
| | Taky moc děkuji za scenerku, pěkně se ji podařilo dokončit.
Problém "Sahara" potvrzuji, věřím, že se ho podaří vyřešit.
Přiznám se, že mi moc nesedí ta pravidelně skloněná dráha. Je to sice určitě výrazný pokrok proti rovné placce, ale pokud na ni taky nefunguje AI provoz, pak mi příjde lepší využít dostatečně přesný mesh a využít ho přímo jako podklad pod letiště (AI tam samozřejmě taky nefunguje).
Na druhou stranu toto řešení vyžaduje určité zásahy do FSX, má taky své mouchy a to není úplně pro každého.
Já si to už zkřížil, nevypadá to vůbec špatně a starty a přistání jsou na hrbaté dráze zase o kousek zajímavější. |
| |
|
| | | | LKFR uvolneno 3. 11. 2013 / 08:57 | |
| | Zbyňku, nemáš v plánu udělat drobný update pro devítku? |
| |
|
| | | LKFR uvolneno 3. 11. 2013 / 18:41 | |
| | Supeeeer děkujeme moc |
| |
|
| | | LKFR uvolneno 3. 11. 2013 / 21:50 | |
| | Pěkné! Opravdu to je takový krpál? C172R na MTOW a musel jsem dát plný plyn aby to vůbec jelo. Při stání s vypnutým motorem jela Cessna pomalinku dolů k Ostravici |
| |
|
| | | | LKFR uvolneno 3. 11. 2013 / 21:58 | |
| | No ona je to v originále boule kdy z jednoho prahu dráhy na druhý nevidíš.
Když se pouští naviják, tak se na druhé straně musí cedule zvedat hóóódně vysoko aby byly vidět alspoň ty.
Zeptej se Zbyňka. |
| |
|
|