| | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 30. 10. 2013 / 22:38 | |
| | Ked pri pristavani nastavim autobrake na stupen trebarz 2 tak pri dosadnuti mi to pekne brzi, ale akonahle to potom prepnem pocas rolovania na off prestanu mi fungovat brzdy. Chcem sa opytat ze co asi robim zle a ci ten autobrake je jedno kedy vipnem, alebo ako to je....Dakujem za odpovede letu zdar... |
| |
|
| | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 31. 10. 2013 / 22:56 | |
| | Zkus při přechodu na ruční brždění několikrát, rychle zmáčknout klávesu pro brzdy - autobrake se "vypne", rozsvítí se to oranž. světýlka nad přepínačem a až potom nastavit na autobrake off. Mi to tak funguje
|
| |
|
| | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 08:30 | |
| | | |
|
| | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 09:14 | |
| | A máš nějaký rozumný důvod vypínat během dojezdu autobrakes? |
| |
|
| | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 11:31 | |
| | No ono to po dosadnuti stale brzdi az kym sa ero nezastavi a aby som neostal na drahe uplne stat tak som to chcel vypnut. |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 13:43 | |
| | No ono staci zacit brzdit manualne a autobrakes se zneaktivni |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 14:08 | |
| | To se mi nezdá, autobrakes by se měly samy zrušit chvíli před úplným zastavením. Máš nejaktuálnější verzi? Jinak autobrakes můžeš zrušit například i tím, že trochu přidáš plyn. |
| |
|
| | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 15:44 | |
| | Nespravne. Autobrakes budou automaticky fungovat do te doby, nez:
-letadlo zastavi, a to uplne
-vyradi je z cinosti pridani plynu
-vyradi je z cinosti manualni brzdeni, pricemz tohle brzdeni musi alespon chvilkove prekonat silu brzdeni systemu autobrake. |
| |
|
| | | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 15:56 | |
| | Jeste doplnim:
-pilot zavre speedbrakes - to taky vyradi autobrake system z cinosti.
K tomu zastaveni letadla, tam tedy technicky nedochazi k odstaveni systemu z cinosti, nicmene z praktickeho hlediska je to jedno, protoze pro dalsi pohyb je potreba pridani plynu, coz system vypne. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 16:02 | |
| | Už jsem celkem dlouho s PMDG nelítal, ale mám pocit, že autobrakes se mi vypnuly vždycky malou chvilku pře úplným zastavením letadla odhadem tak při 5km/h. Takže to bude nějaká chybička. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 22:08 | |
| | Předpokládám, že 737 bude mít v tomhle podobnou logiku jako 757 - tedy pro Autobrake Disarm stačí Speedbrake pákou pohnout jen trošku nahoru a zase ji vrátit zpátky na full up, nemusí se dávat až zpátky na down detent. Je to asi nejpoužívanější způsob jak vypnout brzdění podvozku - přidání výkonu je trochu problém (vetšinou jsou ještě aktivní reverzy) a použití brzd znamená další zpomalení než se to vypne a pak o to větší cuknutí. Deaktivace pomocí speedbrake páky je taková nejvíc pohodlná cesta pro cestující.
Ono se taky hodí nechávat ty spojlery vysunutý, pomáhá to ve větru i při následném zpomalení, přece jenom high speed exity se nechají brázdit i v nějakých 40-60kt.
Ještě dodám, že Autobrake se vypne samo při závadě Autobrake nebo Autoskid systému. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 2. 11. 2013 / 02:01 | |
| | Dle reference FCOM (bohuzel) nikoli. To co rikas ty dava logiku... Soudruzi z Ameriky to ale treba do 777 neprenesli.
(ref. 737NG FCOMv2 stranka 14.20.5, 757-200 FCOMv2 14.20.5 a nakonec 777 FCOMv2 pro zmenu 14.20.6 ) |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 4. 11. 2013 / 00:15 | |
| | Tak to se omlouvám, vždycky se divím, kolik je mezi těma érama drobných rozdílů, byť to v řadě věcí vypadá na stejnou filozofii. Asi je ta 757/767 hodně mimo tradiční Boeing přístup (byť s 747 a 777 má hodně společného).
Už se raději do těch Bulíkových systémů nebudu motat, nějak je tam všechno jinak |
| |
|
| | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 13:03 | |
| | Nevím, ale už jsem hodněkrát postřehl hlášku manuall braking při 80 knots |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 14:08 | |
| | | |
|
| | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 14:11 | |
| | Ano, zcela běžně se v nižších rychlostech přechází na "manual braking". Dá se buď vyvinutím dostatečného tlaku na pedály brzd a nebo přepnutím Autobrake do polohy OFF.
|
| |
|
| | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 14:30 | |
| | Dakujem vsetkym za rady a postrehy problem uz je vyrieseny zistil som ako to funguje... |
| |
|
| | | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 15:54 | |
| | Manual braking je jen callout informujici pilota neleticiho o tom, ze se prechazi na manual, a zmena zpomaleni neni chybou, stejne tak jako svetlo "Autobrake Disarm". |
| |
|
| | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 16:38 | |
| | Třeba když chceš uvolnit dráhu nějakou určitou pojížděčkou.... |
| |
|
| | | | | PMDG NGX 737 autobrake problem... 1. 11. 2013 / 16:53 | |
| | Jj, je mi jasné, že posádka nikdy nebude čekat, až letadlo na dráze úplně zastaví Myslel jsem to spíš tak, proč by měl vypínat autobrakes, když ke zrušení jeho účinku stačí přibrzdit manuálně nebo pohnout s plynovými pákami. |
| |
|
|