FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
737NG simulátor na FIT VUT Jeden příspěvek | Celý strom
737NG simulátor na FIT VUT   23. 10. 2013 / 23:25
Zase v opozici a zase blbě   
http://www.sharpwings.ivao.cz/2013/10/navsteva-simulatoru-737ng-na-fit-vut.html
 

737NG simulátor na FIT VUT   23. 10. 2013 / 23:43
PB   
Hezké, ale nějak jim z kompletně připraveného hardwaru unikl spodní EICAS Snad to ještě zvládnou doplnit...

PB
 

737NG simulátor na FIT VUT   24. 10. 2013 / 07:43
Zase v opozici a zase blbě   
Aha, toho jsem si vůbec nevšiml
Tak to je snad zatím jediný prohřešek vůči realitě z hlediska hardwaru...
 

737NG simulátor na FIT VUT   24. 10. 2013 / 08:27
Fabo™   
Jenom takovy detail, kolegove, 737 nema EICAS
 

737NG simulátor na FIT VUT   24. 10. 2013 / 19:03
Zase v opozici a zase blbě   
A co teda má?
 

737NG simulátor na FIT VUT   24. 10. 2013 / 19:33
Fabo™   
EIS (Engine Instrument System).

EIS v NG vypada stejne jako EICAS v treba 777, ale funkcne je tam obrovsky rozdil.
 

737NG simulátor na FIT VUT   24. 10. 2013 / 20:04
AJS
No, upřímně, vono je tam to spodní DU u 737NG úplně k prdu (nanejvýš jako záloha pro případ závady jiného DU), protože ty motorové budíky se krásně vejdou na horní DU na místo, kde má 777 EICAS, navíc se tam na některých mašinách dá přepnout do "kondenzovaného" módu a jak tak koukám, tak ten rádobytrenažér to tak má.
 

737NG simulátor na FIT VUT   25. 10. 2013 / 14:48
Fabo™   
No, ja bych rek ze to muze mit smysl pokud si firma priplati za zobrazeni teploty brzd

Ale v zakladu fakt temer k nicemu... jinak u 777 jde condensed mode zapnout kdyz se kapku pohrajes s prepinacema, treba by to slo i u 737 bez tohodle optionu... ale nevim, nezkousel jsem
 

737NG simulátor na FIT VUT   26. 10. 2013 / 08:47
Zase v opozici a zase blbě   
Spodní DU úplně k prdu? A jakpak testujete výchylky řídících ploch?
 

737NG simulátor na FIT VUT   26. 10. 2013 / 09:50
Fabo™   
Ve flotile TVS nema (AFAIK) zadne letadlo vystup poloy ridicich ploch na spodni DU. Stejne tak to bylo napr. u Sky Europe, a vubec u vetsiny NG. Tato option je hodne vzacna.

Vzhledem k tomu, ze 737 ma mechanicke spojeni ridich ploch a rizeni v kokpitu, neni potreba takoveho zobrazeni, spravnost chodu lze zjistit pomoci zpetne vazby v rizeni (pripadne shodnosti prenosu vychylek do rizeni na druhe strane).
 

737NG simulátor na FIT VUT   26. 10. 2013 / 09:52
Fabo™   
K doplneni - na spodnim DU lze u kazdeho 737NG standartne zobrazit jen hodnoty hydrauliky (tlak, objem kapaliny v zasobniku), za priplatek pak polohu ridicich ploch a teplotu brzd.
 

737NG simulátor na FIT VUT   27. 10. 2013 / 13:53
Kachna   
Fabo, nejsem si jistej,ale myslím, že ty jejich -700 mají indikai polohy řídííh ploch. Teda,pokud si dobře pamatuju
 

737NG simulátor na FIT VUT   27. 10. 2013 / 13:42
jsabo
Velmi pekne, je dolezite aby si ludia uvedomili ze simulator na ziadnej vyske nikdy nebude level d, stale sa na nom robi, kazdy si s tym trochu experimentuje.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ