| | | 737NG simulátor na FIT VUT 23. 10. 2013 / 23:25 | |
| | | |
|
| | | 737NG simulátor na FIT VUT 23. 10. 2013 / 23:43 | |
| | Hezké, ale nějak jim z kompletně připraveného hardwaru unikl spodní EICAS Snad to ještě zvládnou doplnit...
PB |
| |
|
| | | | 737NG simulátor na FIT VUT 24. 10. 2013 / 07:43 | |
| | Aha, toho jsem si vůbec nevšiml
Tak to je snad zatím jediný prohřešek vůči realitě z hlediska hardwaru... |
| |
|
| | | | 737NG simulátor na FIT VUT 24. 10. 2013 / 08:27 | |
| | Jenom takovy detail, kolegove, 737 nema EICAS |
| |
|
| | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 24. 10. 2013 / 19:03 | |
| | | |
|
| | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 24. 10. 2013 / 19:33 | |
| | EIS (Engine Instrument System).
EIS v NG vypada stejne jako EICAS v treba 777, ale funkcne je tam obrovsky rozdil.
|
| |
|
| | | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 24. 10. 2013 / 20:04 | |
| | No, upřímně, vono je tam to spodní DU u 737NG úplně k prdu (nanejvýš jako záloha pro případ závady jiného DU), protože ty motorové budíky se krásně vejdou na horní DU na místo, kde má 777 EICAS, navíc se tam na některých mašinách dá přepnout do "kondenzovaného" módu a jak tak koukám, tak ten rádobytrenažér to tak má. |
| |
|
| | | | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 25. 10. 2013 / 14:48 | |
| | No, ja bych rek ze to muze mit smysl pokud si firma priplati za zobrazeni teploty brzd
Ale v zakladu fakt temer k nicemu... jinak u 777 jde condensed mode zapnout kdyz se kapku pohrajes s prepinacema, treba by to slo i u 737 bez tohodle optionu... ale nevim, nezkousel jsem
|
| |
|
| | | | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 26. 10. 2013 / 08:47 | |
| | Spodní DU úplně k prdu? A jakpak testujete výchylky řídících ploch? |
| |
|
| | | | | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 26. 10. 2013 / 09:50 | |
| | Ve flotile TVS nema (AFAIK) zadne letadlo vystup poloy ridicich ploch na spodni DU. Stejne tak to bylo napr. u Sky Europe, a vubec u vetsiny NG. Tato option je hodne vzacna.
Vzhledem k tomu, ze 737 ma mechanicke spojeni ridich ploch a rizeni v kokpitu, neni potreba takoveho zobrazeni, spravnost chodu lze zjistit pomoci zpetne vazby v rizeni (pripadne shodnosti prenosu vychylek do rizeni na druhe strane). |
| |
|
| | | | | | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 26. 10. 2013 / 09:52 | |
| | K doplneni - na spodnim DU lze u kazdeho 737NG standartne zobrazit jen hodnoty hydrauliky (tlak, objem kapaliny v zasobniku), za priplatek pak polohu ridicich ploch a teplotu brzd. |
| |
|
| | | | | | | | | | | 737NG simulátor na FIT VUT 27. 10. 2013 / 13:53 | |
| | Fabo, nejsem si jistej,ale myslím, že ty jejich -700 mají indikai polohy řídííh ploch. Teda,pokud si dobře pamatuju |
| |
|
| | | 737NG simulátor na FIT VUT 27. 10. 2013 / 13:42 | |
| | Velmi pekne, je dolezite aby si ludia uvedomili ze simulator na ziadnej vyske nikdy nebude level d, stale sa na nom robi, kazdy si s tym trochu experimentuje. |
| |
|
|