FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nabídka přivýdělku pro programátora - vývoj pro sim Jeden příspěvek | Celý strom
Nabídka přivýdělku pro programátora - vývoj pro sim   23. 10. 2013 / 19:40
ltow
Ahoj,

Protože nestíhám s vývojem, rád bych požádal o pomoc s věcmi, které jsou mimo můj obor a než se je kvůli jednomu použití učit, raději najdu někoho šikovnějšího než jsem já.

Než to budu dávat někam na freelancers, chtěl jsem se nejdříve zeptat tady - jednak z dobrého pocitu že by si někdo z místní komunity mohl přivydělat a za druhé proto, že se oba projekty týkají leteckého simulátoru. Doufám, že sem i takováto nabídka patří - pokud ne ať jí admin smaže.

1. Vývoj a odzkoušení filtru pro filtrování pozice A/C získané DME/DME měřením. (pro Matlab experty )

Jedná se o filtrování pozice, rychlosti a směru pohybu letadla na základě DME/DME měření.

Systém je založen na měření vzdáleností ze dvou míst (DME1 a DME2) se známou polohou do třetího místa s neznámou polohou, kde se nachází letadlo. Jednoduchou trigonometrií nad elipsoidem dostaneme lat/lon polohu letadla, její derivací pak získám rychlost a směr pohybu.

Tato hodnoty však vlivem
- chyby měření systému DME ( 0.25 + 0.0125 d = err NM)
- nesynchronizace měření vzdálenosti z DME1 a DME2
- nízké frekvence updatu DME vzdáleností (~ 5Hz) vůči vyšší frekvenci určování polohy (10Hz) trpí vysokou úrovní chyby.

Jako vhodnou metodu filtrace předpokládám použití Kalmanova filtru - celkem snadno můžeme predikovat budoucí polohu letadla na základě jeho aktuální hybnosti.

Výsledkem tohoto zadání by měl být komentovaný pseudo kód dotyčného filtru.
Vstup pro testování - testovací data ve formátu: čas / lat / lon dodám.



2. Aplikace pro periodické ukládání výřezu DirectX Front screen bufferu do souboru (pro C++ programátory)

Jedná se o rozvinutí myšlenky z http://www.codeproject.com/Articles/5051/Various-methods-for-capturing-the-screen

Aplikace bude pravidelně kopírovat výřez z DirectX bufferu do systémové paměti, provede nad daty nějaké barevné transformace (odstraní z bitmapy definované barvy a nahradí je aproximovanou barvou z okolí transformované oblasti), poté výsledek uloží na disk jako verzovaný soubor a zapíše uložený index obrázku do network socketu (telnet based) Aplikace bude konfigurovatelná textovým konfiguračním souborem.

Výsledkem tohoto zadání bude komentovaný kód pro Windows platformu (pravděpodobně C++)



Pokud někdo má zkušenosti v dané oblasti a rád by si něco přivydělal, ať se mi prosím ozve do PM.

S pozdravem
Dominik
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ