| | | motory B787 23. 10. 2013 / 08:51 | |
| | prosim tusi niekto aky maju prakticky vyznam tie zarezy na konci motorov ?
nizsi hluk ? vyssi vzkon ?? |
| |
|
| | | motory B787 23. 10. 2013 / 09:13 | |
| | Nižší hluk. Nepředpokládám, že to má nějaký významnější (negativní) vliv na výkon. Něco podobného se používalo na starších letadlech (např. starší verze 707), kde ty směšovače proudu z motoru s okolním vzduchem byly formou několika trubek, případně výstupní profil byl hvězdicovitý. Tam už nějaký vliv na výkon byl.
Čím rychleji se proud z motoru smísí s okolním vzduchem, tím méně hlučné jsou turbulence, které při mísení vznikají. Víc ale o tom nevím, na netu se však dá k tomu něco málo najít. |
| |
|
| | | | motory B787 23. 10. 2013 / 09:20 | |
| | V eLKáčku psali, že i nižší spotřeba. |
| |
|
| | | motory B787 23. 10. 2013 / 11:38 | |
| | Ne, to jen 787 cení zuby na jiná letadla, aby měla větší respekt |
| |
|
|