No to se nedementovalo v Evrope... to se dementovalo nebo nemontovalo nikam kdo si to nezacvakal Bejva to i na Boeingach, ma to koreny u Tridentu a bezne je to zejmena u BA a aerolinek kde ma britsky odkaz doted velky vliv (Qantas, Singapore, Cathay, no a zda se ze i KE).
Jinak se tomu rika Paravisual Display a ma to smysl proti zobrazeni na PFD ten, ze to vidis spodem zorniho pole i kdyz cumis ven. U Bojasu to funguje tak, ze mas "barber pole" ktera se toci a tim imituje pohyb instrumentu doleva/doprava. Kdyz jsi na centrlajne, stoji. Kdyz nejsi, zacne utikat a jedes za nim. Signal to bere z lokalizeru (ktery bejvava vetsinou, ne-li vzdycky na vzdalenem konci drahy, Mikeu - zejmena u LVP drah) a IRS.
U Airbusu tomu rikaj PVI a funguje to nejspis nejak podobne, akorat to je udelano na ledkach. |
|