FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ochuzování směsi - článek na Aerowebu Jeden příspěvek | Celý strom
Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 09:40
Blackrat
Na Aerowebu jsem našel velice poučnej článek vysvětlující nastavení směsi.. Konečně jsem to snad po letech pochopil a budu to dělat správně i v simu. Rozhodně doporučuju (a autor doporučuje i reál pilotům, prej o tom taky vesměs vědí kulový )

http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=3932&kategorie=3

 1x  

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 10:03
happypetr   
Díky za tip. Ochuzoval jsem podle manuálu, věděl jsem proč to dělám ale nevěděl jsem to tak do puntíku. Teď v to mám jasno.
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 13:14
Koprik
..heč, já to ve FS9 dělám už dávno.....akorát jsem to neuměl věděcky vysvětlit))
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 13:48
Blackrat
Jo, já to taky dělám už dávno Ale teď konečně vím proč a jak to dělat profesionálně..
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 14:01
happypetr   
Když už jsme u tohoto tématu, tak jak je to s přidáváním/ubíráním mixture u turbopropů? Třeba např u DHC6, nebo ATR?
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 14:40
Lowmick   
Tam je hentý oný FCU (fuel control unit), chytrá krabička a tak vůbec... tož tak...
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 16:04
happypetr   
Tož ď .
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 16:22
Cirrus/Pindra
Taky hustě vědecky a profesionálně vysvětleno
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 16:26
Blackrat
A maj to vůbec? Podle mě ne... Tam prostě teče palivo do spalovací komory a hoří..
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 17:55
happypetr   
No třeba DHC6ka má dvě červený páky a startuješ to tak, že je máš na minimu, dáš start až to chytne ty správný točky, tak pomalu přidáváš tou pákou palivo. Motor blafne a už se to točí. Pak už asi musí být na maximu.
56370 B / 600 x 404 / 1724132.jpg
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 18:58
kuma   
No to není ten správněj příklad... Já tam vidím dvě černý, dvě bílý a dvě červený - takže to by si jeden s bohatostí směsi mohl snadno splést (T-P-M)
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 19:09
Lowmick   
Pomalu cervenou pakou nemusis pridavat. Ma akorat pozice cutoff-run pripadne cutoff-low idle-high idle. Tot PT6.
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 19:34
Kachna   
na ATRce je EEC, ECU. Takovej elektronickej bazmek, kterej to řídí. Ale třeba na takovym Delfínkovi tam je to poctivě, mechanicky přes barometická výšková kompenzace. Funkci poznáš tak, že ti s výškou budou klesat otáčky motoru.
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 20:31
MiG-21MFN
Kachno!! Česky prosím!
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 20:41
Koprik
..přečti si manuál k ATR 72 od Flight 1.Tam to píšou))Prostě to jsou udělátka, který zabraňujou pilotům to zmrvit a dělají to radši za ně....
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 20:42
Kachna   
njn, to je tak, když upravuješ už rozepsaný příspěvek s mrňousem na klíně. Taky to jednou poznáš!
 

Ochuzování směsi - článek na Aerowebu   27. 9. 2013 / 20:53
Koprik
...mám 2..pravda, jeden je už trochu větší - bude mu 8..Tak ať jsou zdraví a tatínek má pevný nervy))
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ